Dit is wel chanant.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik schaam me een beetje, maar dit lied van ABBA ken ik ook niet. Ik heb er tot nu toe maar een paar herkend en dat was dankzij de A*Teens.
Vrouwen kunnen best creamen!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als er cream uit layla komt dan is het denk ik toch een larry
Ik zal eens iets anders door je strot rammen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ABBA is geforceerde vrolijkheid door je strot geramd krijgen. Ik hou daar niet van [ afbeelding ]
hun later werk is vrij depressief doordat ze in scheiding lagen ( the day before you came )quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ABBA is geforceerde vrolijkheid door je strot geramd krijgen. Ik hou daar niet van [ afbeelding ]
Niemand heeft hem al gespot gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2014 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
"See if you can spot this one"
Ik denk dat ie t liever andersom doet..quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal eens iets anders door je strot rammen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel chanant.
Dan ken jij ABBA niet. Sommige van hun liedjes zijn zo depressief als de pest.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk uit, dat vindt ie lekker.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun later werk is vrij depressief doordat ze in scheiding lagen ( the day before you came )
Ik heb me nooit in ABBA verdiept vanwege die vrolijke hits.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ken jij ABBA niet. Sommige van hun liedjes zijn zo depressief als de pest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |