Dit is wel chanant.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik schaam me een beetje, maar dit lied van ABBA ken ik ook niet. Ik heb er tot nu toe maar een paar herkend en dat was dankzij de A*Teens.
Vrouwen kunnen best creamen!quote:Op woensdag 31 december 2014 01:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als er cream uit layla komt dan is het denk ik toch een larry
Ik zal eens iets anders door je strot rammen.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ABBA is geforceerde vrolijkheid door je strot geramd krijgen. Ik hou daar niet van [ afbeelding ]
hun later werk is vrij depressief doordat ze in scheiding lagen ( the day before you came )quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ABBA is geforceerde vrolijkheid door je strot geramd krijgen. Ik hou daar niet van [ afbeelding ]
Niemand heeft hem al gespot gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2014 01:36 schreef PippenScottie het volgende:
"See if you can spot this one"
Ik denk dat ie t liever andersom doet..quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zal eens iets anders door je strot rammen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel chanant.
Dan ken jij ABBA niet. Sommige van hun liedjes zijn zo depressief als de pest.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk uit, dat vindt ie lekker.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Smooth.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hun later werk is vrij depressief doordat ze in scheiding lagen ( the day before you came )
Ik heb me nooit in ABBA verdiept vanwege die vrolijke hits.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ken jij ABBA niet. Sommige van hun liedjes zijn zo depressief als de pest.
Wat Stickertje zegt.. en The Winner Takes it All, The Name of the Game.. zo maar wat voorbeelden.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me nooit in ABBA verdiept vanwege die vrolijke hits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |