SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IK DOE DE DEUR DICHT
STRATEN LIJKEN TE HUILEN
WOLKEN LIJKEN TE VLUCHTEN
Is die al geweest?
Vanochtend dacht ik. TIJDENS HET AFWASSEN, memorabel moment was datquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
IK DOE DE DEUR DICHT
STRATEN LIJKEN TE HUILEN
WOLKEN LIJKEN TE VLUCHTEN
Is die al geweest?
en ik heb jullie zo gemist toen ik dat liedje hoordequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En ik weet zelfs de titel enzo![]()
Abel - Onderweg
Volspammen? Kwaliteit hoor!quote:
En de rest drinkt bier in het café.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en ik heb jullie zo gemist toen ik dat liedje hoorde
ik.. ik wacht speciaal op jefferson airplanequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij opblijven tot 2 uur?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Cee het volgende:
Within Temptation.Wat een overgewaardeerde teringherrie vind ik dat zeg.
Ik moet morgen redelijk op tijd eruit om oliebollen te bakkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Half 5 Slayerquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik.. ik wacht speciaal op jefferson airplane![]()
kom op je kan het!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou me in, ik hou me in, geen rant, nee, ik doe het niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Cee het volgende:
Ik niet. Dat ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Dat siert jequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou me in, ik hou me in, geen rant, nee, ik doe het niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf wakker tot en met Slayer!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien dat ik mijn wekker daar voor zetquote:
Ice Queen is wel een goed nummer doet mij altijd denken aan the Boxquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef Cee het volgende:
Kijk!quote:
ik doe een poging, waarschijnlijk wel een deel vanuit bedquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Jouw UI, is die niet van dat liedje Cough Syrup?quote:
als ik dat doe val ik gelijk in slaapquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik doe een poging, waarschijnlijk wel een deel vanuit bed
Heldquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik blijf wakker tot en met Slayer!
Probleem is alleen dat je dan morgen zo verrot bentquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel goede muziek deze nacht, misschien maar gewoon überhaupt niet slapen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze mochten eens merken dat hij een nummer niks vindt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Schiffers is geen fan hiervan.
Hij staat nu een beetje plichtmatig heen en weer te bewegen.
quote:
Hij is meer van de disco, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Schiffers is geen fan hiervan.
Hij staat nu een beetje plichtmatig heen en weer te bewegen.
ook goede liedjes vroeg in de ochtendquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
Slaap ze Fredquote:
Ja, dat is wel vrij lastig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je dan morgen zo verrot bent
quote:
quote:
Tot morgen, slaap lekkerquote:
er is echt hoop voor jouquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Stickertje het volgende:
within temptation is eigenlijk best kut nu ik dit weer terug hoor na zoveel jaar
Met een "Goeiedag!" bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze mochten eens merken dat hij een nummer niks vindt.
zolang je niet begint te roken van onder je armen valt het nog meequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komend uur is wel genot. Misschien even snel douchen nu om dat dan mee te pikken.Of gewoon niet douchen en lekker wegrotten. Maar wel goede muziek meepikken... dilemma's .
Telefoon in de douche leggen? Dat doe ik altijd... kan ik luisteren en douchen tegelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komend uur is wel genot. Misschien even snel douchen nu om dat dan mee te pikken.Of gewoon niet douchen en lekker wegrotten. Maar wel goede muziek meepikken... dilemma's .
Nice!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef Zorro het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Within Temptation Blooper - Sharon Almost Gets Fried!
Denk aan je omgeving. Douchen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
trustequote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jammer dat mijn all time top2000 favoriet pas om 04:13 komt.
Halo of Flies![]()
hij deed het best netjes jaquote:
In de douche nog welquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telefoon in de douche leggen? Dat doe ik altijd... kan ik luisteren en douchen tegelijk.
Sorry dude. Morgen om 7.30 gaat de wekker weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wastafel bedoel ik. Het is laat.quote:
Is een albumhoes van Young The Giant inderdaad. Zonder het verder een geweldige band te vinden, vind het gewoon een hele mooie hoesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jouw UI, is die niet van dat liedje Cough Syrup?
daar kan ik je volgend jaar antwoord op geven....quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
nog helemaal niets gezien van a gogo. Is t de moeite?
Ooit kwam dat dus pas 's avonds op de 31e....quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jammer dat mijn all time top2000 favoriet pas om 04:13 komt.
Halo of Flies![]()
nee joh, toen noemde je dat nog niet zoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gothic in 1990?
Veel eerder, midden jaren 80 al
Er komt nog geen stoom onder uit, dus valt mee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang je niet begint te roken van onder je armen valt het nog mee
Hmm.. maar dan ben ik bang dat anderen er last van hebben. Gevoelige mensen in dit huis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telefoon in de douche leggen? Dat doe ik altijd... kan ik luisteren en douchen tegelijk.
Niet weten dat ik nu nog steeds heerlijk ruik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk aan je omgeving. Douchen.
Refrein is kwartjesmomentquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Er gaat nog geen lampje branden hier
Bij mij gaat ie een uurtje later gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry dude. Morgen om 7.30 gaat de wekker weer.
Cyndi Lauper is sowieso een held. Wat een topwijf met ballen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi dit.
Cyndi Lauper heeft deze ook gezongen, erg mooi ook.
Het is nog niet eens twaalf uurquote:
Kan toch, niets mis meequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
Ik heb niet de indruk dat ik dit ken
en een strakgetrokken hoofdquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cyndi Lauper is sowieso een held. Wat een topwijf met ballen.
Heette het toen niet Nieuw Wave?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, toen noemde je dat nog niet zo
zet maar op je lijst!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
1990 was wel het hoogtepunt met paradise lostquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh, toen noemde je dat nog niet zo
Dan ga je niet douchen toch.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er komt nog geen stoom onder uit, dus valt mee inderdaad.
[..]
Hmm.. maar dan ben ik bang dat anderen er last van hebben. Gevoelige mensen in dit huis.
[..]
Niet weten dat ik nu nog steeds heerlijk ruik.
Ja inderdaad! Ik stem er steevast elk jaar op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ooit kwam dat dus pas 's avonds op de 31e....
KenDE dan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cyndi Lauper is sowieso een held. Wat een topwijf met ballen.
Cyndi Lauper is iets minder mooi geworden:quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi dit.
Cyndi Lauper heeft deze ook gezongen, erg mooi ook.
quote:
Dat zeg ik. Het is al laat. voor mij welquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is nog niet eens twaalf uur
Okee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ga je niet douchen toch. [ afbeelding ]
Damnquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cyndi Lauper is iets minder mooi geworden:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een kwestie opgelost.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga slapen
Zie jullie morgen wel weer
Mensen ik ga slapen
wat wat WAT.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cyndi Lauper is iets minder mooi geworden:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook wel een hele slechte foto.... later zag ze er wel weer beter uit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is ook geen goth. Alleen theatre of tragedy en het eerste album van within temptation wellichtquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en dat was echt wat anders dan die Eftelingmetal
Mensen ik ga slapen
Slaap zequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga slapen
Zelfs voor haar 61 lentes toch wel erg.quote:
Yeps... dubbeltjes zoeken, noemden wij het dansen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en dat was echt wat anders dan die Eftelingmetal
ik ben vanaf een uur of 4 weg uit dit topic en dan onderweg een uurtje luisteren. Gok dat ik pas donderdagavond hier weer benquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al zal ik morgen denk ik een stuk minder luisteren, iig minder hier zijn
Verkeerde belichtingquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
jaren geleden deed hij dat ook, dat was leuk!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben wel blij dat schiffers de afsluiting doet. Ik weet niet hoeveel ik er van meekrijg, maar hij is natuurlijk wel de meest geschikte voor zo n avond
Mensen ik ga slapen
het is een kwestie van geduld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer een kwestie opgelost.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga slapen
Mensen ik ga slapen
Hij heeft dat ook een paar keer vanuit zijn woonboot gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben wel blij dat schiffers de afsluiting doet. Ik weet niet hoeveel ik er van meekrijg, maar hij is natuurlijk wel de meest geschikte voor zo n avond
Goed zoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
*Zet wekker om 4 uur. Zeker de moeite voor drie ruige platen achter elkaar.
Tot de Maas heel Limburg vult. Jalalalalala.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is een kwestie van geduld?
vanaf z'n woonboot en Leo reed er heenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaren geleden deed hij dat ook, dat was leuk!
dat kan morgenvroeg niet meer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
Shit![]()
Ik moet zo nog helemaal naar de schuur om wat bier uit de koelkast te pakken voor de oliebollen morgen
Hoeft geen koud bier in hoor. Moet ook handwarm water in. Dus bier niet te koud.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
Shit![]()
Ik moet zo nog helemaal naar de schuur om wat bier uit de koelkast te pakken voor de oliebollen morgen
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tot de Maas heel Limburg vult. Jalalalalala.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanaf z'n woonboot en Leo reed er heen
Vanaf zn woonboot in lelystad of almere idd. Was top. Herinner me nog uit 2002 of 2003 dat Spits de afsluiting deed. Dat was zo duidelijk eerder opgenomen. Die had t over t beklimmen van de Top 2000 berg. Met van die sneeuwwindgeluiden als jinglequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaren geleden deed hij dat ook, dat was leuk!
Daarom moet t uit de koelkastquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoeft geen koud bier in hoor. Moet ook handwarm water in. Dus bier niet te koud.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben na She ook weer weg. Was lekker rustig, en uurtje in het donker zonder topic.
Ik wil morgenochtend gaan bakkenquote:
Dat zeg ik.. het is al laatquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom moet t uit de koelkast
Dat staat me ook wel bij, ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf zn woonboot in lelystad of almere idd. Was top. Herinner me nog uit 2002 of 2003 dat Spits de afsluiting deed. Dat was zo duidelijk eerder opgenomen. Die had t over t beklimmen van de Top 2000 berg. Met van die sneeuwwindgeluiden als jingle
Idd. Kan beter een voorbeeld nemen aan Raquel Welshquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zelfs voor haar 61 lentes toch wel erg.
Frits Niks....quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanaf zn woonboot in lelystad of almere idd. Was top. Herinner me nog uit 2002 of 2003 dat Spits de afsluiting deed. Dat was zo duidelijk eerder opgenomen. Die had t over t beklimmen van de Top 2000 berg. Met van die sneeuwwindgeluiden als jingle
Marc ik-wil-helemaal-geen-dj-zijn Adrianiquote:
Ja daarom juist, het bier staat nu koud en ik moet daar bier vandaan halen om uit de koelkast te pakkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoeft geen koud bier in hoor. Moet ook handwarm water in. Dus bier niet te koud.
Marc Adriani of hoe die ook heet.quote:
Kun je er een paar deze kant op sturen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil morgenochtend gaan bakkenOmdat ik 's middags wegga
En het moet natuurlijk geen koud bier zijn
quote:
Jullie zijn schatjes, maar ik was doodop. Was misschien ook te merken aan mijn postkwaliteitquote:
Doe je dat toch morgen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
Shit![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Marc ik-wil-helemaal-geen-dj-zijn Adriani
Was het Marc Adriani? Of wel?quote:
Vraag maar aan Diaan, die heeft er 1000 ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kun je er een paar deze kant op sturen?
Niet als ik ook morgenochtend wil bakkenquote:
Ariana Grande gaan we niet meer horen idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat met het naderen van het einde, we een oververtegenwoordiging van ouwelullenrock te horen krijgen.
Maar ik wil er van jouquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vraag maar aan Diaan, die heeft er 1000 ofzo
quote:
quote:
Zoveel ook alweer niet hoor. Maar ik wil er best een paar sturen. Of je mag ze ook komen ophalen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vraag maar aan Diaan, die heeft er 1000 ofzo
Die van mij niet goed??quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is gewoon 31 december. Deze tijdstippen gaan we niet meer meemaken in 2014. ik word daar altijd een beetje melancholisch van.
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
Marc Adriani of hoe die ook heet.
Tears Run Ringsquote:Op woensdag 31 december 2014 00:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Marc Almond wel.Marc Almond.
Dat zou anders helemaal niet verkeerd zijn in deze middle of the road midlife crisis gitaargejengel.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:00 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ariana Grande gaan we niet meer horen idd.
Jawel! Waar kan ik ze op komen halen?quote:
Heb ik op gestemd.quote:
mehquote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Wave103 het volgende:
Hoi iedereen, is het een beetje wat het komend uur?
Jawelquote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Wave103 het volgende:
Hoi iedereen, is het een beetje wat het komend uur?
komen anders nog heel wat pareltjes voorbij O.oquote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit de minst leuke dag. Ik vind sowieso de lijst minder leuk als we de 300 zijn gepasseerd. Daar word ik altijd wat emotioneel van
[quote]Enschede!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jawel! Waar kan ik ze op komen halen?
quote:
Vind ik ook, beetje afwisseling kan geen kwaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou anders helemaal niet verkeerd zijn in deze middle of the road midlife crisis gitaargejengel.
jammerquote:
quote:
quote:
Maakt niet uit, kippenvelmomentje met lieve mensen hier, dat lukt midden in de nacht minder goedquote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
She
Helaas staat I Want You daar niet boven.
Over 24 uur is het gewoon al 2015quote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over 24 uur is het gewoon al 2015
Never heard of...quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
140 Maaike Ouboter Dat Ik Je Mis
Is this real life? Het meest kotsopwekkende grafliedje OOIT. Gad-ver-damme. Zal wel weer de schuld van de vrouwen zijn.
understatementquote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
De top 300 is de laatste jaren wel een stuk minder cliche geworden. Niet per definitie altijd beter, maar er zit wel verschuiving in.
Zou best kunnen jaquote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit niet uit Notting hill trouwens?
Weer een jaartje dichter bij de dood.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het gaat allemaal zo snel.quote:
Hoorde ik op een begrafenis. Ik dacht toen dat het Chantal Janzen was.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Is this real life? Het meest kotsopwekkende grafliedje OOIT. Gad-ver-damme. Zal wel weer de schuld van de vrouwen zijn.
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit niet uit Notting hill trouwens?
Klopt, maar al die platen geven mij zo'n overgangsgevoel en ik houd daar niet van. Heb ook een hekel aan oud en nieuw omdat ik dan ga denken aan de slechte dingen van het afgelopen jaarquote:Op woensdag 31 december 2014 00:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
komen anders nog heel wat pareltjes voorbij O.o
Maar over een goede 359 dagen begint de volgende Top2000 alweerquote:
Pff. ik word er nu al melancholisch van. Vind t niet erg dit jaar af te sluiten want t was gewoon een rotjaar persoonlijk, maargoed eigenlijk is t benoemen van jaren ook maar een kunstmatige scheiding.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het gaat allemaal zo snel.
je weet de sfeer zo lekker erin te houden...quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weer een jaartje dichter bij de dood.
Tja, dat hoort er ook bij inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
uitgaand van dat je 2016 jaaltquote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:
denk dan aan ons. Feel the lovequote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar al die platen geven mij zo'n overgangsgevoel en ik houd daar niet van. Heb ook een hekel aan oud en nieuw omdat ik dan ga denken aan de slechte dingen van het afgelopen jaar
Dagboekpost verdomme
Veel slechte dingen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar al die platen geven mij zo'n overgangsgevoel en ik houd daar niet van. Heb ook een hekel aan oud en nieuw omdat ik dan ga denken aan de slechte dingen van het afgelopen jaar
Dagboekpost verdomme
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
uitgaand van dat je 2016 jaalt
Ik dacht van Charles Aznavourquote:
Niet helemaal, een jaar is gelijk aan één hele draai van de aarde om de zon.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pff. ik word er nu al melancholisch van. Vind t niet erg dit jaar af te sluiten want t was gewoon een rotjaar persoonlijk, maargoed eigenlijk is t benoemen van jaren ook maar een kunstmatige scheiding.
Ow dat is niet fijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pff. ik word er nu al melancholisch van. Vind t niet erg dit jaar af te sluiten want t was gewoon een rotjaar persoonlijk, maargoed eigenlijk is t benoemen van jaren ook maar een kunstmatige scheiding.
Staat er toch al voor de tweede keer in.quote:
tot morgenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga de ipad weer wegleggen, tot morgen of fijne jaarwisseling
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent gewoon oud.
Jij ook MexiGod, hopelijk raak je niet ernstig gewond door rondvliegend vuurwerk, ofzo.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jupquote:
Tot morgenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar heb ik vorig jaar op gestemdquote:Op woensdag 31 december 2014 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Artiest en titel zeggen me niets... Hoef ik me hopelijk niet voor te schamen?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Staat er toch al voor de tweede keer in.
Niet opblijven zoals vorig jaar?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Trots isquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar heb ik vorig jaar op gestemd
Nee, wees er trots op.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Artiest en titel zeggen me niets... Hoef ik me hopelijk niet voor te schamen?
In dit geval niet echt....quote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Artiest en titel zeggen me niets... Hoef ik me hopelijk niet voor te schamen?
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inleveren, en wel nu.
zolang ze niet gaat schreeuwenquote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit nummer is trouwens geschreven door Kris Kristofferson, een van de Highwaymen. Wel een mooie zin: freedom is just another word for nothing left to lose. Vond Janis nooit wat aan, maar ik kan dit nr steeds beter waarderen.
Kris Kristofferson ken ik alleen als acteur.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
dit nummer is trouwens geschreven door Kris Kristofferson, een van de Highwaymen. Wel een mooie zin: freedom is just another word for nothing left to lose. Vond Janis nooit wat aan, maar ik kan dit nr steeds beter waarderen.
Gelukkig wel ZOHOHOHOHOHOHOMBIEHEHEHEHEquote:
Zat Graham Gouldman van 10cc daar niet ook in?quote:Op woensdag 31 december 2014 00:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
klopt, maar toch ook mooi.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Janis Joplin heeft toch wel beter werk?
Ik ken een live versie van Ball and Chains die door je ziel snijdt. Dit lied is daarbij een niemendalletje.
Die heb ik een paar dagen geleden gekeken op jouw aanraden! Mama Cass die inderdaad helemaal 'in awe' was.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken een live versie van Ball and Chains die door je ziel snijdt. Dit lied is daarbij een niemendalletje.
ze kan zoveel ergerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit dus echt vreselijk gejengel
Daar is Janis toch niet op te betrappen?quote:
je weet niet wat die dope allemaal heeft aangerichtquote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar is Janis toch niet op te betrappen?
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Strani het volgende:
Goedenavond lieve mensen! Here's Jonny!!! (Dat ben ik)
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Strani het volgende:
Goedenavond lieve mensen! Here's Jonny!!! (Dat ben ik)
Nope! Cash, Nelson, Jennings en Kristoffersonquote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zat Graham Gouldman van 10cc daar niet ook in?
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Fijne nacht nog en tot morgen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn complimenten dat je dat hebt meegekregen in het tempo van deze draadjes.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Die heb ik een paar dagen geleden gekeken op jouw aanraden! Mama Cass die inderdaad helemaal 'in awe' was.
Het eindresultaat kende ik dan al wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je weet niet wat die dope allemaal heeft aangericht
De Pinkpop-versie van Troy (Sinead o Connor) is er ook zo 1.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ja!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef Strani het volgende:
Ik ben net een uurtje thuis van een dagje uit. Heb ik nog wat gemist?
amperquote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef Strani het volgende:
Ik ben net een uurtje thuis van een dagje uit. Heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 31 december 2014 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Truste Diaan! Tot morgen (denk ik?)
Tot. Morgen!quote:Op woensdag 31 december 2014 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop