Probleem is alleen dat je dan morgen zo verrot bentquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zoveel goede muziek deze nacht, misschien maar gewoon überhaupt niet slapen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze mochten eens merken dat hij een nummer niks vindt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Schiffers is geen fan hiervan.
Hij staat nu een beetje plichtmatig heen en weer te bewegen.
quote:
Hij is meer van de disco, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
Schiffers is geen fan hiervan.
Hij staat nu een beetje plichtmatig heen en weer te bewegen.
ook goede liedjes vroeg in de ochtendquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Slaap ze Fredquote:
Ja, dat is wel vrij lastig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je dan morgen zo verrot bent
er is echt hoop voor jouquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:50 schreef Stickertje het volgende:
within temptation is eigenlijk best kut nu ik dit weer terug hoor na zoveel jaar
Met een "Goeiedag!" bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze mochten eens merken dat hij een nummer niks vindt.
zolang je niet begint te roken van onder je armen valt het nog meequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komend uur is wel genot. Misschien even snel douchen nu om dat dan mee te pikken.Of gewoon niet douchen en lekker wegrotten. Maar wel goede muziek meepikken... dilemma's .
Telefoon in de douche leggen? Dat doe ik altijd... kan ik luisteren en douchen tegelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Komend uur is wel genot. Misschien even snel douchen nu om dat dan mee te pikken.Of gewoon niet douchen en lekker wegrotten. Maar wel goede muziek meepikken... dilemma's .
Nice!quote:
Denk aan je omgeving. Douchen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jammer dat mijn all time top2000 favoriet pas om 04:13 komt.
Halo of Flies![]()
In de douche nog welquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telefoon in de douche leggen? Dat doe ik altijd... kan ik luisteren en douchen tegelijk.
Sorry dude. Morgen om 7.30 gaat de wekker weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er met mij opblijven tot 2 uur?
Is een albumhoes van Young The Giant inderdaad. Zonder het verder een geweldige band te vinden, vind het gewoon een hele mooie hoesquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jouw UI, is die niet van dat liedje Cough Syrup?
daar kan ik je volgend jaar antwoord op geven....quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
nog helemaal niets gezien van a gogo. Is t de moeite?
Ooit kwam dat dus pas 's avonds op de 31e....quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jammer dat mijn all time top2000 favoriet pas om 04:13 komt.
Halo of Flies![]()
nee joh, toen noemde je dat nog niet zoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gothic in 1990?
Veel eerder, midden jaren 80 al
Er komt nog geen stoom onder uit, dus valt mee inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zolang je niet begint te roken van onder je armen valt het nog mee
Hmm.. maar dan ben ik bang dat anderen er last van hebben. Gevoelige mensen in dit huis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Telefoon in de douche leggen? Dat doe ik altijd... kan ik luisteren en douchen tegelijk.
Niet weten dat ik nu nog steeds heerlijk ruik.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk aan je omgeving. Douchen.
Refrein is kwartjesmomentquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
Er gaat nog geen lampje branden hier
Bij mij gaat ie een uurtje later gelukkigquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry dude. Morgen om 7.30 gaat de wekker weer.
Cyndi Lauper is sowieso een held. Wat een topwijf met ballen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi dit.
Cyndi Lauper heeft deze ook gezongen, erg mooi ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |