quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cyndi Lauper is iets minder mooi geworden:Dat is ook wel een hele slechte foto.... later zag ze er wel weer beter uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Dat is ook geen goth. Alleen theatre of tragedy en het eerste album van within temptation wellichtquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en dat was echt wat anders dan die Eftelingmetal
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga slapen
Zie jullie morgen wel weer
Slaap zequote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga slapen
Zelfs voor haar 61 lentes toch wel erg.quote:
Yeps... dubbeltjes zoeken, noemden wij het dansen...quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]en dat was echt wat anders dan die Eftelingmetal
ik ben vanaf een uur of 4 weg uit dit topic en dan onderweg een uurtje luisteren. Gok dat ik pas donderdagavond hier weer benquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Al zal ik morgen denk ik een stuk minder luisteren, iig minder hier zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cyndi Lauper is iets minder mooi geworden:Verkeerde belichtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
jaren geleden deed hij dat ook, dat was leuk!quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben wel blij dat schiffers de afsluiting doet. Ik weet niet hoeveel ik er van meekrijg, maar hij is natuurlijk wel de meest geschikte voor zo n avond
Mensen ik ga slapen
het is een kwestie van geduld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weer een kwestie opgelost.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Mensen ik ga slapen
Mensen ik ga slapen
Hij heeft dat ook een paar keer vanuit zijn woonboot gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben wel blij dat schiffers de afsluiting doet. Ik weet niet hoeveel ik er van meekrijg, maar hij is natuurlijk wel de meest geschikte voor zo n avond
Goed zoquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
*Zet wekker om 4 uur. Zeker de moeite voor drie ruige platen achter elkaar.
Tot de Maas heel Limburg vult. Jalalalalala.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is een kwestie van geduld?
vanaf z'n woonboot en Leo reed er heenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
jaren geleden deed hij dat ook, dat was leuk!
dat kan morgenvroeg niet meer?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
Shit![]()
Ik moet zo nog helemaal naar de schuur om wat bier uit de koelkast te pakken voor de oliebollen morgen
Hoeft geen koud bier in hoor. Moet ook handwarm water in. Dus bier niet te koud.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
Shit![]()
Ik moet zo nog helemaal naar de schuur om wat bier uit de koelkast te pakken voor de oliebollen morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |