quote:Op maandag 29 december 2014 17:58 schreef hoink581 het volgende:
Gunavun Fok!kertjes,
met nog een paar blaadjes op de kalender is het tijd om afscheid te nemen van 2014 en het jaar samen te vatten in een mooi lijstje. Twee weken lang hebben jullie de tijd gehad om te stemmen en verkapt te SC'en in het verkiezingstopic. Voordat we verder gaan naar de uitslagen wil ik eerst het Netsplitter en hugecooll bedanken voor hun inzet bij het schoonhouden van stemtopic en mij dit podium ook te verlenen.
Enfin, laat het tromgeroffel beginnen
Meest geliefde user: De hart en ziel van KLB. Deze man is altijd in KLB te vinden, de man die al zoveel wijsheid heeft opgedaan dat hij nu zijn havo nog moet afmaken, de man die ook KLB bevolkt in de diepste uurtjes van de nacht, je vindt hem een baas of een kkdebieltje: deadprez!
Meest geliefde moderator: om Netsplitter's jaloersig sentiment nog eens uit te drukken door hem nog even te parafraseren: "ik vond de lijstjes weinig verrassend dit jaar". En daar heeft deze blauwe collega helemaal gelijk in, want met een triljoentriljard stemmen heeft hij dit jaar wederom deze prijs binnen weten te slepen: Frank_Drebin!
Irritantste troll: mocht je op "leiden" "roc" "action" en "kinloos" googlen, grote kans dat je dan deze vrouwelijke internetdebiel tegenkomt. Deze aandachtszoekende troll kan een avondje uittrekken om eens goed te masturberen op het resultaat van een jaar lang bloedirritant zijn, gefeliciteerd met je titel: mapima!
Meest gevatte user: De grootste strijd die geleverd werd, men kon er maar niet over eens worden dat het bijna uitliep op een derby tussen twee heren van middelbare leeftijd. Dit is de tweede award in het jaar al voor deze topper: vogeltjesdansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest empathische KLB-er: een innerlijk zo lief en zacht als een pluizig konijntje die zich in eenieders leed kan inleven, een user die heeft bewezen dat je beter LSD kan hebben als oestrogeen om een medelevend wezen te kunnen zijn: le douce sac dormant, oftewel Slaap_Zak!
Ze proberen me te besodeflikkeren!: alhoewel ik persoonlijk graag de beruchte dm-schelder deze had zien winnen, verliest hij toch met een kinlengte van zijn vrouwelijke tegenhanger: mapima!
De Tatjana Simic: Schuif je slipje maar op je enkels, haal die memmen maar uit je topje en buig je maar voorover op de auto, want alle buur-Fok!kers staan klaar om de achterhoede te dekken: Kees! -supergirl- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ja hier ga ik geen aandacht meer aan besteden, het is elk jaar het zelfde gekanker met jou godgodverdomme bloedkankerjong, zo gaat dat toch echt nie da zie je zelf toch ook wel Dimachaerus!
Ik mis je: De blauwe die met de Noorderzon vertrok wordt door het merendeel van KLB aangespoord om weer een grande rentree te maken. De vrouw met haar maffe doch rake uitspraken en no-nonsens mentaliteit, de topless spekbakster: HaywoodJablome!
Room 101:
Dit jaar blijft de saffraan duur, bijna 450 euro want dat is toch zo fantastisch evenals dat het friet is in plaats van patat en conformeer je hier niet aan dan moet je of pics van je zusje posten of wordt je zonder mededogen flink in je kont geplast.
Wat echter niet meer kan volgend jaar want het groene boekje had altijd al gelijk dat het "hond" en "kat" was, dus alle volhardende Fok!kers met gespeelde dyslexie worden vanaf 2015 netjes gevraagd op te hoeren naar ONZ zodra ze de niet-onderdrukbare drang voelen toch "hont" en "kad" te typen.
De winnaars van 3 niet nader te noemen categorien zullen worden voorzien van mooie tagjes zodra yvonne de tijd heeft gevonden ze daadwerkelijk te plaatsen.
Bedankt voor alle 66 stemmen dit jaar en alvast een fijne jaarwisseling en hastelapasta tot de volgende verkiezing!
had ik ook maar dan als foto modelquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:15 schreef Toto69 het volgende:
toen ik 15 was had ik alsnog op voetbal moeten gaan. dan had ik nog wel gescout kunnen worden als keeper
Het constant willen roken en aan sigaretten denken? Een maandje. Ligt aan de persoon ook, en hoe lang/zwaar je gerookt hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:12 schreef zeer het volgende:
Maar houses hoelang duurt het voordat die eerste zeurderige klachten van niet-roken over zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het constant willen roken en aan sigaretten denken? Een maandje. Ligt aan de persoon ook, en hoe lang/zwaar je gerookt hebt.Meer niet kunnen concentreren, steken in m'n hoofd, wazig zicht, psychische pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is goed maar eerst ff pissenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:18 schreef Toto69 het volgende:
UTO / Dieptepunten Charlotte
topickaap doen?
uiteindelijk stop je vanzelfquote:
Gewoon met een peuk op m'n sterfbed, jeweet.quote:
Klinkt echt beter dan dit ondergaan DP, ik zweer het je.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon met een peuk op m'n sterfbed, jeweet.
"In rook opgegaan"quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon met een peuk op m'n sterfbed, jeweet.
Ik weet hoe je je voelt, heb het ook al een paar keer geprobeerd. Heb het nooit langer dan twee weken ofzo volgehouden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:20 schreef zeer het volgende:
[..]
Klinkt echt beter dan dit ondergaan DP, ik zweer het je.
quote:
Ja die concentratieproblemen worden op een gegeven moment wel een groot probleem. Reteirritant. Maar blijf gewoon doorgaan, als je eraf bent ben je eraf. En dat komt echt wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Meer niet kunnen concentreren, steken in m'n hoofd, wazig zicht, psychische pijn.
lolwatquote:
quote:
Ik zie het ook niet goed, hoeveel zijn het er?quote:
Je hebt meer dan ik gerookt de afgelopen 24 uur, vieze nicotine junk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb trouwens gisteravond voor de gezelligheid 2 sigaretten gerookt, het lukt me nu gewoon dat te doen zonder helemaal door te slaan en de volgende dag een pakje te kopen om op te roken.
114, maar waren er 116quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet goed, hoeveel zijn het er?
waren wel mentholsquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Je hebt meer dan ik gerookt de afgelopen 24 uur, vieze nicotine junk.
Knap wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb trouwens gisteravond voor de gezelligheid 2 sigaretten gerookt, het lukt me nu gewoon dat te doen zonder helemaal door te slaan en de volgende dag een pakje te kopen om op te roken.
Wat hoe kan datquote:
M'n moeder rookt met kerst ieder jaar twee sigaren. Heeft 30 jaar lang shag gerookt. Ik weet het ook niet hoorquote:
Wat zijn die cijfertjes naast je quote knop enzo?quote:
aantal posts in deze reeks / aantal totale postsquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn die cijfertjes naast je quote knop enzo?
kun je ze ook lezen?quote:
450quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zijn die cijfertjes naast je quote knop enzo?
Hoe fix ik dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
aantal posts in deze reeks / aantal totale posts
Wazig.quote:
beter van nietquote:
Die reageert toch altijd alleen maar bijdehand.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is CSS denk ik, moet je d4v1d vragen
Ja kijk dan in dat plaatje, 430/54.blablaquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef d4v1d het volgende:
dacht dat je bedoelde of ik ook notes daar had staan
Dat is positie in de top500 en dan aantal posts.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja kijk dan in dat plaatje, 430/54.blabla
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
voordat de FA's boos worden
ik loop maar te trollen
Waarom zouden ze boos worden dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
ik loop maar te trollen
Oké, hoe fix ik dat?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is positie in de top500 en dan aantal posts.
doen alsof er een bug isquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze boos worden dan?
Je had me goed te pakken hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
ik loop maar te trollen
Ik weet niet wat ik hiermee moet.quote:
ik zie nu pas wat jouw UI isquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef housesoftheholy het volgende:
ik snap nog steeds niet waar dat nu over ging.
jij bent echt scheelquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zie nu pas wat jouw UI isIk dacht altijd dat het een mens was die een fles drank achterover sloeg ofzo
In je custom css zettenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiermee moet.
Anti-rokers en hun hobby'squote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef housesoftheholy het volgende:
ik snap nog steeds niet waar dat nu over ging.
Ja hoequote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zie nu pas wat jouw UI isIk dacht altijd dat het een mens was die een fles drank achterover sloeg ofzo
Echt heh.quote:
quote:
quote:
ik heb ebola en verveel me de tyfusquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Waarom stel je steeds de UI van andere users in als je eigen UI? (srs)
Jammer dat je mijn kekke tagje niet kunt stelen hč.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb ebola en verveel me de tyfus
Ik heb tyfus en verveel me de ebolaquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga masturberen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wil een paintbaas tagje :squote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn kekke tagje niet kunt stelen hč.
Ja jij en remqo moeten die gewoon krijgen vind ikquote:
tja,...quote:
Denk ik gvd we gaan trend zetten ga jij je ui weer veranderenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)de9388cc065b466ca2ee
Terecht ook wel, die dingen zijn fucking irritant.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Ditismijnmening kreeg eens van bovenaf te horen dat 'ie z'n flikker UI moest wegdoen.
ik las flikker op een verkeerde manier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Ditismijnmening kreeg eens van bovenaf te horen dat 'ie z'n flikker UI moest wegdoen.
Jaquote:
Beide interpretaties zijn goed.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik las flikker op een verkeerde manier.
oh ik dacht dat dat ook de bedoeling wasquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik las flikker op een verkeerde manier.
Omdat wij KLB opfleuren.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
'Ik wil een tagje omdat ik vind dat ik goed kan painten'
?
Aaahh dankje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
Voor Remqo dan hč.
Voor mezelf zou triest zijn.
Al verdien ik 'm wel
Alsof hij niet vaker paints maaktquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:38 schreef zeer het volgende:
Met opfleuren bedoel je één specifieke topicreeks vol posten?
ik maak zelfs paints voor users die een paint bij hun klacht willen johquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:38 schreef zeer het volgende:
Met opfleuren bedoel je één specifieke topicreeks vol posten?
Ik heb nog nooit zoveel paints gezien dan de afgelopen periode in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof hij niet vaker paints maakt
Voorgoed beschadigdquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij jouw soms ietwat aparte postgedrag dan verklaren?
Dat komt vooral door de campagne van remqo denk ik. En boeie, is toch leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel paints gezien dan de afgelopen periode in ieder geval.
http://www.haxball.com/?r(...)de9388cc065b466ca2eequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat komt vooral door de campagne van remqo denk ik. En boeie, is toch leuk.
Ik heb Yvonne ge-dm't omdat ik vind dat Houses en ik altijd van die leuke grapjes maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat komt vooral door de campagne van remqo denk ik. En boeie, is toch leuk.
Nope, alleen meest geliefde, meest gevatte en meest empathische.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Krijg ik nu iets bij mijn naam?
Het is waar dat ik de afgelopen tijd vooral in deze reeks creatief met paint ben geweest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel paints gezien dan de afgelopen periode in ieder geval.
Ik ben allang blij dat VB opgelazerd isquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb Yvonne ge-dm't omdat ik vind dat Houses en ik altijd van die leuke grapjes maken.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat VB opgelazerd is
Sorry man, echt ff geen zin in.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)de9388cc065b466ca2ee
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik ben allang blij dat VB opgelazerd is
Ah man... paints zijn leuk... lekker onbeholpenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is waar dat ik de afgelopen tijd vooral in deze reeks creatief met paint ben geweest.
Maar heb ook genoeg eigen paint-topics geopend.
Waarom dat nu weerquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nope, alleen meest geliefde, meest gevatte en meest empathische.
Ik voel helemaal wat je bedoelt, Deadquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat de rest er niet toe doet. [ afbeelding ]
Het is ook leuk om te doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah man... paints zijn leuk... lekker onbeholpen
jahquote:
Ik vond dit deel in ONZ altijd wel leuk, jammer dat het al heel lang dood ligt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jahvind ik ook
We moeten een keer een topic starten in ONZ ofzo
Ik dacht een verhaal, om het lopend en doenlijk te houden claimt een user de volgend post en plaatst er vervolgens een plaatje in dat een deel van het verhaal is
Dan pas mag een volgende user de volgende post claimen...
maar ja, hoe hou je dat in de klauwen
Mijn categorie is ook positieve reclame voor fokquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat de rest er niet toe doet. [ afbeelding ]
quote:
quote:
No offense, maar ik wil liever niet met je geassocieerd worden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn categorie is ook positieve reclame voor fokdat er ook vrouwen op zitten
ga je straks ook een jankpaint maken als je geen tagje krijgtquote:
een paint dat ik in bed lig met je zusjequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ga je straks ook een jankpaint maken als je geen tagje krijgt
op zn pik getrapt en meteen zo lopen doenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een paint dat ik in bed lig met je zusje
ik heb geen pik dakhaasquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op zn pik getrapt en meteen zo lopen doen![]()
No offense takenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
No offense, maar ik wil liever niet met je geassocieerd worden.
Ik associeer jullie vaak samenquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
No offense, maar ik wil liever niet met je geassocieerd worden.
En nu pics.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn categorie is ook positieve reclame voor fokdat er ook vrouwen op zitten
Ik ben nooit in aanraking met hem gekomen, en dat wil ik zo houden... vieze stinkhippiequote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / ik zoek een fok smiley
mijn eerste aanraking/aanranding met DP
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben nooit in aanraking met hem gekomen, en dat wil ik zo houden... vieze stinkhippie
ik dacht deze KLB / Wat ik vanochtend toch meemaakte...quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
Oh ja, maar daar quote hij mij/ik hem niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik dacht deze KLB / Wat ik vanochtend toch meemaakte...
Pfffff volgend jaar kies ik weer niet voor jequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:02 schreef hugecooll het volgende:
Kijk ze gelijk huilend naar de leiding rennen
Grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:02 schreef hugecooll het volgende:
2015 biedt grote kansen voor je hugiequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:00 schreef hugecooll het volgende:
Jullie hadden op mij moeten stemmen
Nou op deze manier zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
2015 biedt grote kansen voor en hugie
Wat is er dangquote:
lol hij heeft frank is een baas weggehaaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
huge heeft de OP van feedback gewijzigd, maar wat
daarom heb ik op jou gestemd als beste modquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:02 schreef hugecooll het volgende:
Hij deed stoer net, beetje topic slotten.quote:
De schavuit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij deed stoer net, beetje topic slotten.
Ik had "Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes ." weggehaald omdat dat niet meer kloptquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik eis Kamervragenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Werdquote:Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .
Volgende keer zelf opzoeken gaarne.quote:Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen.
Nee, je hebt frank is een baas weggehaaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had "Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes ." weggehaald omdat dat niet meer klopt
Ik weet zeker dat er ook stond dat Frank een baas is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Werd
[..]
Volgende keer zelf opzoeken gaarne.
gr gr
ohquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er ook stond dat Frank een baas is.
Gewoon de OP de OP houden toch, zet maar in een losse post dat ie een baas is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, je hebt frank is een baas weggehaald
Oké gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon de OP de OP houden toch, zet maar in een losse post dat ie een baas is.
had eerst een ander account maar toen was de voornaam m'n user. dat account heeft precies 450 postsquote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jij wordt heel vaak in elkaar geslagen of niet? Ook al in JNG
Ook wel een mooie eerste post.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
check mijn eerste post
[..]
had eerst een ander account maar toen was de voornaam m'n user. dat account heeft precies 450 posts
Sjipsjap was echt een baas, ik mis hemquote:
Mwahquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sjipsjap was echt een baas, ik mis hem
oke da's misschien wat overdrevenquote:
Hallo.quote:
Ja.quote:
Aight.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:14 schreef WildSchaap het volgende:
[..]
Gezellig.
Dan kom ik mee BWEEH en.
Het is hier een stuk knusser dan buiten op de wei.quote:
Wat lief.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik was gyros kruiden aan het uitzoeken voor ons nieuwe SC lid
Dat is mooi, om te horen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is hier een stuk knusser dan buiten op de wei.
die sexchange ging snelquote:
Welke klootzakken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]hou op schei uit.... die klootzakken hebben me een tag aangesmeerd
Misschien kunnen we samen aanbieden om de tagjes in te ruilen voor een jaar deze sc.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]hou op schei uit.... die klootzakken hebben me een tag aangesmeerd
Had ik ook hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef WildSchaap het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar stond er nog dat ik een man ben. Maar ik ben geen man.
Nice, pics?quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef WildSchaap het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar stond er nog dat ik een man ben. Maar ik ben geen man.
Dealquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen aanbieden om de tagjes in te ruilen voor een jaar deze sc.
Ja, van je tetten.quote:
Of slaap_zakquote:
Is gewoon gebruikelijk dat nieuwe vrouwelijke users dat posten.quote:
quote:
Dat is wel toevallig idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Toto stopt met posten en bam zij komt aanzetten.
Zou inderdaad S_Z kunnen zijn.
misschien kun je een haxballgod tagje aanvragenquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een stoere tagjes. Nu ben ik toch wel jaloers dat ik niks gewonnen heb.
fixedquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:19 schreef DjeDje het volgende:
Nieuwe (waarschijnlijk) vrouwkutkloon
Toto ookquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een stoere tagjes. Nu ben ik toch wel jaloers dat ik niks gewonnen heb.
Is ze geen schaapje?quote:
ben jij dat in je uiquote:
Google zegt van niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:20 schreef WildSchaap het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik, een vakantiefoto.
Ik had je wat wolliger verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:20 schreef WildSchaap het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik, een vakantiefoto.
Wat een rare man ben jijquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
Als je dan toch die moeite doet kies dan een foto die niet binnen een seconde te traceren valt
Oooooooooohhhquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je me soms mama noemt.
2/10 voor de moeitequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je me soms mama noemt.
Goede kutkloon wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:22 schreef WildSchaap het volgende:
@ de mensen die me dmen.. ik ga me telefoonnummer niet geven..
Denk niet dat het er een van toto of slaapzak is iig, die zouden het wel iets beter aanpakken.quote:
OK linkquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef WildSchaap het volgende:
als jullie me toch niet geloven.. ik kom wel op tinychat en laat me gezicht zien
Die :s wordt volgens mij veel door Toto gebruiktquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk niet dat het er een van toto of slaapzak is iig, die zouden het wel iets beter aanpakken.
Leuke ambulante begeleidster heb je zeg. Is ze erg ervaren in de zorg of net stagair-af?quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef WildSchaap het volgende:
als jullie me toch niet geloven.. ik kom wel op tinychat en laat me gezicht zien
ok drop maar een linkquote:
Ja, das waar idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die :s wordt volgens mij veel door Toto gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |