quote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
Een overgevoelig poldermeisje dat zich aangerand voelt zeker
Sowieso twente ofzo ditquote:Op maandag 11 maart 2013 12:00 schreef craftyvirus het volgende:
Gokje, boeren-gehucht waar je woont?
waarschijnlijk ging ze bert achterna om keihard genomen te wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef garriej het volgende:
waarom is dat lekkere meisje naar huis gegaan dan?
Gewoon stevig vastpakken.. En gewoon om haar middelquote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
Een overgevoelig poldermeisje dat zich aangerand voelt zeker
Of deed hij meer dan haar vastpakken... en waar pakte hij haar vast?
Zou kunnen, maar ik denk dat ze zich nu zwaar depresief voelt, omdat ze helemaal niet lekkah is en die gozer op deze manier een grap maakte met haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk ging ze bert achterna om keihard genomen te worden
Teamleiderquote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Kom ik vanochtend het eerste uur op school, begin ik de dag met Engels. Hier in de buurt zit een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is. Komt er een klasgenoot binnengelopen, en straalbezopen dat ie is. Hij vertelt trots hoe hij pas een uur voor school begon gestopt is met zuipen en geen slaap gehad heeft. Loopt hij plots naar een klasgenote toe, pakt hij haar vast en schreeuwt: "jij bent wel lekkuh, weet je dat?!?!" Waarop de klasgenote in kwestie begint te gillen en hem een ferme klap in zijn gezicht geeft.De dronken klasgenoot wordt eruitgezet en naar huis gestuurd door de teamleider. Zal mij benieuwen wat hier verder mee gaat gebeuren, lachwekkend was het in ieder geval zeker
. De klasgenote, ik noem haar even Gretha, is ook naar huis gegaan. Hoewel niet gedwongen zoals Bert (fictieve naam). To be continued
Hier ben ik inderdaad ook bang voorquote:Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef garriej het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat ze zich nu zwaar depresief voelt, omdat ze helemaal niet lekkah is en die gozer op deze manier een grap maakte met haar.
Ik zit in 5 havo, daarom hebben we teamleiders.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
wat doe je voor school en waarom teamleider?
Je woont zeker in Borne of Hengelo... want dit gaat duidelijk over Bruins in Saasveld.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Kom ik vanochtend het eerste uur op school, begin ik de dag met Engels. Hier in de buurt zit een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is.
Bruins ja, woon dichtbij Almeloquote:Op maandag 11 maart 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je woont zeker in Borne of Hengelo... want dit gaat duidelijk over Bruins in Saasveld.
je zegt het alsof het ergens op slaat zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit in 5 havo, daarom hebben we teamleiders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |