quote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
Een overgevoelig poldermeisje dat zich aangerand voelt zeker
Sowieso twente ofzo ditquote:Op maandag 11 maart 2013 12:00 schreef craftyvirus het volgende:
Gokje, boeren-gehucht waar je woont?
waarschijnlijk ging ze bert achterna om keihard genomen te wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef garriej het volgende:
waarom is dat lekkere meisje naar huis gegaan dan?
Gewoon stevig vastpakken.. En gewoon om haar middelquote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef JeMoeder het volgende:
Een overgevoelig poldermeisje dat zich aangerand voelt zeker
Of deed hij meer dan haar vastpakken... en waar pakte hij haar vast?
Zou kunnen, maar ik denk dat ze zich nu zwaar depresief voelt, omdat ze helemaal niet lekkah is en die gozer op deze manier een grap maakte met haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk ging ze bert achterna om keihard genomen te worden
Teamleiderquote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Kom ik vanochtend het eerste uur op school, begin ik de dag met Engels. Hier in de buurt zit een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is. Komt er een klasgenoot binnengelopen, en straalbezopen dat ie is. Hij vertelt trots hoe hij pas een uur voor school begon gestopt is met zuipen en geen slaap gehad heeft. Loopt hij plots naar een klasgenote toe, pakt hij haar vast en schreeuwt: "jij bent wel lekkuh, weet je dat?!?!" Waarop de klasgenote in kwestie begint te gillen en hem een ferme klap in zijn gezicht geeft.De dronken klasgenoot wordt eruitgezet en naar huis gestuurd door de teamleider. Zal mij benieuwen wat hier verder mee gaat gebeuren, lachwekkend was het in ieder geval zeker
. De klasgenote, ik noem haar even Gretha, is ook naar huis gegaan. Hoewel niet gedwongen zoals Bert (fictieve naam). To be continued
Hier ben ik inderdaad ook bang voorquote:Op maandag 11 maart 2013 12:04 schreef garriej het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat ze zich nu zwaar depresief voelt, omdat ze helemaal niet lekkah is en die gozer op deze manier een grap maakte met haar.
Ik zit in 5 havo, daarom hebben we teamleiders.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
wat doe je voor school en waarom teamleider?
Je woont zeker in Borne of Hengelo... want dit gaat duidelijk over Bruins in Saasveld.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Kom ik vanochtend het eerste uur op school, begin ik de dag met Engels. Hier in de buurt zit een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is.
Bruins ja, woon dichtbij Almeloquote:Op maandag 11 maart 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je woont zeker in Borne of Hengelo... want dit gaat duidelijk over Bruins in Saasveld.
je zegt het alsof het ergens op slaat zo.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit in 5 havo, daarom hebben we teamleiders.
Dan gaat het over het Noordik, het Erasmus, het Pius X of het Canisius?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bruins ja, woon dichtbij Almelo
@ Dven: de meningen zijn erover verdeeld..
Dat klopt, een van die drie.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan gaat het over het Noordik, het Erasmus of het Canisius?
Teamleider is gewoon een decaan of rector ofzo. Maar dan met een hippere naam.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je zegt het alsof het ergens op slaat zo.
Jij hebt het eerste deel van mijn topicreeks "Sjaak en Diane" gelezen begrijp ik?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:
Kom ik vanochtend het eerste uur op school, begin ik de dag met Engels. Hier in de buurt zit een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is. Komt er een klasgenoot binnengelopen, en straalbezopen dat ie is. Hij vertelt trots hoe hij pas een uur voor school begon gestopt is met zuipen en geen slaap gehad heeft. Loopt hij plots naar een klasgenote toe, pakt hij haar vast en schreeuwt: "jij bent wel lekkuh, weet je dat?!?!" Waarop de klasgenote in kwestie begint te gillen en hem een ferme klap in zijn gezicht geeft.De dronken klasgenoot wordt eruitgezet en naar huis gestuurd door de teamleider. Zal mij benieuwen wat hier verder mee gaat gebeuren, lachwekkend was het in ieder geval zeker
. De klasgenote, ik noem haar even Gretha, is ook naar huis gegaan. Hoewel niet gedwongen zoals Bert (fictieve naam). To be continued
god, ik hoop zo dat dit niet echt waar isquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Teamleider is gewoon een decaan of rector ofzo. Maar dan met een hippere naam.
Ja die ken ik. Maar ik moet je helaas teleurstellen, dit verhaal is tevens waargebeurdquote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt het eerste deel van mijn topicreeks "Sjaak en Diane" gelezen begrijp ik?
Caught the lemmingquote:Op maandag 11 maart 2013 12:01 schreef zovty het volgende:
Ik las hier vorige week precies zo'n verhaal, maar dan over een collega....
-edit- Lijkt sterk op KLB / "ik vin jou eh lekkur wijf!" Al is dat wel ouder dan een week geleden.
Maar op de een of andere manier heb ik het vorige week ook gelezen.
het is waarquote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
god, ik hoop zo dat dit niet echt waar is
Als je op het Noordik zit, daar zat ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat klopt, een van die drie.
Kleine update: het meisje in kwestie heeft een vriendin van haar, ook een klasgenote, een sms gestuurd dat ze deze week niet meer op school komt.![]()
..
jé. zus.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is waar![]()
maar het doet er ook allemaal niet meer toe als je bekijkt wat voor idioten er op school zitten
omg , speciaal enzoquote:Op maandag 11 maart 2013 12:16 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Klopt, TS zit op het Downie-collega
Teamleider hipper?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Teamleider is gewoon een decaan of rector ofzo. Maar dan met een hippere naam.
Dan moeten we ter onderbouwing van jouw OP een foto zien van die dronken boer en het verkrachte klasgenootje van je.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit verhaal mag dan gelijkwaardig zijn maar is helaas geen lemming.
Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij heette de decaan van de bovenbouw bij mij op een gegeven moment ook teamleider, en dat is alweer even geleden.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
god, ik hoop zo dat dit niet echt waar is
Niet per se mijn mening, maar gewoon 'decaan' zal volgens één of andere druiloor wel weer te ouderwets bevonden zijn.quote:
niet onder je tafeltje durven pissenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:18 schreef Smack10 het volgende:
wij dronken vroeger ook goldstrike om 10uur in de ochtend, en dan moeten pissen en niet naar de wc mogen
Ik zit nu op mijn mobiel, zal vanmiddag thuis eens kijken. Tevens ben ik niet echt een troll user, waarom zou ik dit van verzinnen? Maar goed je mag het denkenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dan moeten we ter onderbouwing van jouw OP een foto zien van die dronken boer en het verkrachte klasgenootje van je.
Na het akkefietje dat ik ene eruit had gedraaid om het bureau van de leraar mocht ik niet meer kleren uittrekken in de klasquote:Op maandag 11 maart 2013 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet onder je tafeltje durven pissen_!
jij moet je kleren uittrekken om te plassenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Na het akkefietje dat ik ene eruit had gedraaid om het bureau van de leraar mocht ik niet meer kleren uittrekken in de klas
Uitrollen en er moet iemand meetillen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet je kleren uittrekken om te plassen![]()
Ik snap niks van wat hier staatquote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Smack10 het volgende:
Na het akkefietje dat ik ene eruit had gedraaid om het bureau van de leraar mocht ik niet meer kleren uittrekken in de klas
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is.
Gretha is sowieso een meisje met de nodige struggles, zo heeft ze extensions en elke dag een ander kapsel inclusief een pittig ander kleurtje natuurlijk... Daarnaast is Gretha niet bepaald de dunste.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef Pharkus het volgende:
God krijgt dat mens een compliment, is het weer niet goed...
Wat een spanning en sensatie hè knul, zo op de maandag.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Update: De "teamleider" (niet te verwarren met ei of urineleider) is langsgeweest. De ouders van Bert moeten vanmiddag op school komen (Bert is nog geen 18). Tevens heeft hij een praatje gehouden over alcoholmisbruik aangezien Bert daar duidelijk vatbaar voor is. Het verhaal zal hoe dan ook nog een staartje krijgen. En uiteraard blijf ik updaten.
Maar in plaats van het compliment te accepteren en de jongen af te serveren met een ludieke afzeikopmerking gaat ze er zo'n heel drama van maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gretha is sowieso een meisje met de nodige struggles, zo heeft ze extensions en elke dag een ander kapsel inclusief een pittig ander kleurtje natuurlijk... Daarnaast is Gretha niet bepaald de dunste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Nee dat doet TS met zijn soap-topicquote:Op maandag 11 maart 2013 13:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar in plaats van het compliment te accepteren en de jongen af te serveren met een ludieke afzeikopmerking gaat ze er zo'n heel drama van maken.
Hij is een tukkert, die zijn niet zo snel.. Ik neem hem wel onder mijn hoede.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Pharkus het volgende:
@toto69, we hebben quote functionaliteit op dit forum.
Is goed, volgend jaar wil ik vorderingen zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is een tukkert, die zijn niet zo snel.. Ik neem hem wel onder mijn hoede.
Jij zit bij hem in de klas?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij is een tukkert, die zijn niet zo snel.. Ik neem hem wel onder mijn hoede.
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:
Dat vroeg ik me ook even afquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe oud denk je dat ik ben?
Ik denk dat Gretha blij mag zijn dat ze ook eens een brommer mag goan kieknquote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Overigens moet nog wel even gezegd worden dat Bert ook echt een lompe boer is. De manier waarop hij haar vastgreep was ook echt zo van: "we goan brommers kiekn" (niet iedereen zal deze uitdrukking kennen, tukkers wel). Ik denk dat Gretha vooral daarom zo'n drama maakt.
Daarom kan ik dit ook nog wel hebben, gok svp.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook even af
Maar gister dacht ik ook al dat je een vrouw was. Alles omtrent jouw beeldvorming gaat mis
Begin 20?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Daarom kan ik dit ook nog wel hebben, gok svp.
Ik ben al halverwege!quote:
Jij ook zoiets gok ik nu?quote:
Niet?quote:
Ik ging vroeger altijd naar huis om minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Micson het volgende:
Wat een treurig figuur dat meisje. Daar moet je toch gewoon om kunnen lachen?
Naar huis gaan voor zoiets kleins.
Als je het op de middelbare school slim aanpakt volg je 30-40 procent, de lessen waarin dingen worden aangekondigd. De dagen waarop tentamens zijn of so's en de rest boeit weinig.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd naar huis om minder. Ik bleef vroeger altijd thuis om heel veel minder.
Payback?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Gretha is overigens niet van plan het er bij te laten zitten...
Jep...quote:
Sowieso wat voor wraak moet ze nemen? Hem een aanzoek doen op het grote scherm bij een sportwedstrijd?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep...
Dat mens kan nog geen deuk in een pakje boter slaan overigens, ik voorspel dan ook dat Bert zich meer geïntimideerd voelt door school dan door wijlen Gretha.
Iets in zijn volgende drank stoppen, misschien?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso wat voor wraak moet ze nemen? Hem een aanzoek doen op het grote scherm bij een sportwedstrijd?
Wijlen? Waarom gebruik je woorden waarvan je de betekenis blijkbaar niet kent?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep...
Dat mens kan nog geen deuk in een pakje boter slaan overigens, ik voorspel dan ook dat Bert zich meer geïntimideerd voelt door school dan door wijlen Gretha.
Daar moest kwijlen staanquote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wijlen? Waarom gebruik je woorden waarvan je de betekenis blijkbaar niet kent?
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Misschien heeft ze er wel een eind aan gemaakt na deze traumatische ervaring, weet jij veel?
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:26 schreef CruellaDeVil het volgende:
Maar goed, ze heeft je dus kei- en keihard afgewezen en nu probeer je haar middels dit verzonnen topic dat ze nooit zal lezen terug te pakken omdat je, sukkelt je dat je bent, niet meer durft dan dat en toch ergens je miezerige gevoelens kwijt moet.
Oh nee, een typfout!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
"sukkelt je"? Daar hoort geen spatie tussen hoor.
Jouw gebrekkige woordenschat en zielige poging je eruit te lullen tegenover mijn typfout? Mij best.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, jij mijn taalgebruik corrigeren, ik de jouwe. Comprende?
Ik vind jou wel lekkahquote:Op maandag 11 maart 2013 20:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jouw gebrekkige woordenschat en zielige poging je eruit te lullen tegenover mijn typfout? Mij best.
Ja best want ik weet niet hoe je eruit zietquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 04:52 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Wat een triest wijf zeg om het nog te vervolgen. Heeft klaarblijkelijk een beurt nodig en wordt door haar ouders bijzonder kort gehouden zo te merken. Redelijke nazi rector ook om Bert te schorsen. Iemand jaren brillejood noemen in het kader van pesten mag daarentegen wel of iets dergelijks. Je zit op een kut school TS.
In 2010 heeft er iemand van onze school zelfmoord gepleegd na jaren lang gepest te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 04:52 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Wat een triest wijf zeg om het nog te vervolgen. Heeft klaarblijkelijk een beurt nodig en wordt door haar ouders bijzonder kort gehouden zo te merken. Redelijke nazi rector ook om Bert te schorsen. Iemand jaren brillejood noemen in het kader van pesten mag daarentegen wel of iets dergelijks. Je zit op een kut school TS.
In je OP staat 'alleen op zondagavond/nacht open' dus toen dacht ik meteen aan Bruinsquote:
Watquote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat klopt, een van die drie.
Kleine update: het meisje in kwestie heeft een vriendin van haar, ook een klasgenote, een sms gestuurd dat ze deze week niet meer op school komt.![]()
..
Dan zit jij vast op canisius :pquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
In je OP staat 'alleen op zondagavond/nacht open' dus toen dacht ik meteen aan Bruinshad het topic niet doorgelezen maar het ging dus idd om Bruins haha
Baas!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
hoi was gezellig hoor hier ben ik met 2 chicks
[ afbeelding ]
Wtf, waarom denk je dat iedereen op dat pauper canisius zit?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |