Na het akkefietje dat ik ene eruit had gedraaid om het bureau van de leraar mocht ik niet meer kleren uittrekken in de klasquote:Op maandag 11 maart 2013 12:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet onder je tafeltje durven pissen_!
jij moet je kleren uittrekken om te plassenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Na het akkefietje dat ik ene eruit had gedraaid om het bureau van de leraar mocht ik niet meer kleren uittrekken in de klas
Uitrollen en er moet iemand meetillen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij moet je kleren uittrekken om te plassen![]()
Ik snap niks van wat hier staatquote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Smack10 het volgende:
Na het akkefietje dat ik ene eruit had gedraaid om het bureau van de leraar mocht ik niet meer kleren uittrekken in de klas
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:58 schreef Toto69 het volgende:een discotheek die enkel op zondagavond en nacht open is.
Gretha is sowieso een meisje met de nodige struggles, zo heeft ze extensions en elke dag een ander kapsel inclusief een pittig ander kleurtje natuurlijk... Daarnaast is Gretha niet bepaald de dunste.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef Pharkus het volgende:
God krijgt dat mens een compliment, is het weer niet goed...
Wat een spanning en sensatie hè knul, zo op de maandag.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Update: De "teamleider" (niet te verwarren met ei of urineleider) is langsgeweest. De ouders van Bert moeten vanmiddag op school komen (Bert is nog geen 18). Tevens heeft hij een praatje gehouden over alcoholmisbruik aangezien Bert daar duidelijk vatbaar voor is. Het verhaal zal hoe dan ook nog een staartje krijgen. En uiteraard blijf ik updaten.
Maar in plaats van het compliment te accepteren en de jongen af te serveren met een ludieke afzeikopmerking gaat ze er zo'n heel drama van maken.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gretha is sowieso een meisje met de nodige struggles, zo heeft ze extensions en elke dag een ander kapsel inclusief een pittig ander kleurtje natuurlijk... Daarnaast is Gretha niet bepaald de dunste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Nee dat doet TS met zijn soap-topicquote:Op maandag 11 maart 2013 13:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar in plaats van het compliment te accepteren en de jongen af te serveren met een ludieke afzeikopmerking gaat ze er zo'n heel drama van maken.
Hij is een tukkert, die zijn niet zo snel.. Ik neem hem wel onder mijn hoede.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:46 schreef Pharkus het volgende:
@toto69, we hebben quote functionaliteit op dit forum.
Is goed, volgend jaar wil ik vorderingen zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is een tukkert, die zijn niet zo snel.. Ik neem hem wel onder mijn hoede.
Jij zit bij hem in de klas?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hij is een tukkert, die zijn niet zo snel.. Ik neem hem wel onder mijn hoede.
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:
Dat vroeg ik me ook even afquote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe oud denk je dat ik ben?
Ik denk dat Gretha blij mag zijn dat ze ook eens een brommer mag goan kieknquote:Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef Toto69 het volgende:
Overigens moet nog wel even gezegd worden dat Bert ook echt een lompe boer is. De manier waarop hij haar vastgreep was ook echt zo van: "we goan brommers kiekn" (niet iedereen zal deze uitdrukking kennen, tukkers wel). Ik denk dat Gretha vooral daarom zo'n drama maakt.
Daarom kan ik dit ook nog wel hebben, gok svp.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook even af
Maar gister dacht ik ook al dat je een vrouw was. Alles omtrent jouw beeldvorming gaat mis
Begin 20?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Daarom kan ik dit ook nog wel hebben, gok svp.
Ik ben al halverwege!quote:
Jij ook zoiets gok ik nu?quote:
Niet?quote:
Ik ging vroeger altijd naar huis om minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:11 schreef Micson het volgende:
Wat een treurig figuur dat meisje. Daar moet je toch gewoon om kunnen lachen?
Naar huis gaan voor zoiets kleins.
Als je het op de middelbare school slim aanpakt volg je 30-40 procent, de lessen waarin dingen worden aangekondigd. De dagen waarop tentamens zijn of so's en de rest boeit weinig.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:40 schreef zolderkamer-autist het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd naar huis om minder. Ik bleef vroeger altijd thuis om heel veel minder.
Payback?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Toto69 het volgende:
Gretha is overigens niet van plan het er bij te laten zitten...
Jep...quote:
Sowieso wat voor wraak moet ze nemen? Hem een aanzoek doen op het grote scherm bij een sportwedstrijd?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep...
Dat mens kan nog geen deuk in een pakje boter slaan overigens, ik voorspel dan ook dat Bert zich meer geïntimideerd voelt door school dan door wijlen Gretha.
Iets in zijn volgende drank stoppen, misschien?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso wat voor wraak moet ze nemen? Hem een aanzoek doen op het grote scherm bij een sportwedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |