Kleine boodschap, urineren dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat had je met dat papier gedaan dan tussen het moment dat je je aars ermee schoonpoetste en het moment dat je het toilet verliet? dat is me niet helemaal duidelijk uit je op.
Vind het niet echt een plausibel verhaal van je, ts. Alsof cheap papier zo goed in vorm blijft ofzo nadat je het natgemaakt hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleine boodschap, urineren dus.
Ik heb het laten hangen.
Je veegt je pielemuis af na het pissen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleine boodschap, urineren dus.
Ik heb het laten hangen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je veegt je pielemuis af na het pissen?
Normaal deponeer ik dat in het toilet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Otazu het volgende:
Waar laat jij je gebruikte wc papier dan?
vanochtend wel, haast en zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef gurlll het volgende:
jij laat je gebruikte toiletpapier gewoon liggen?
Het betrof slechts een vlek, niet het hele wc papier was kletsnatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vind het niet echt een plausibel verhaal van je, ts. Alsof cheap papier zo goed in vorm blijft ofzo nadat je het natgemaakt hebt.
Volgende keer even logisch nadenken voor je een topicje opent, mmkay?
extra hygiëne en zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WC papier bij urineren...? Beter slinger je willy gewoon ff in het rond en knijp je hem af.
Ik zei ook niet dat je je handen niet hoeft te wassen.quote:
Nee, sorry, dit gaat hem echt niet meer worden ondanks al je gebackpaddle.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Normaal deponeer ik dat in het toilet.
[..]
vanochtend wel, haast en zo
[..]
Het betrof slechts een vlek, niet het hele wc papier was kletsnat
Ga heel FOK! maar mijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Beter dan 99% van de verzonnen verhalen hier tegenwoordig. Ik denk dat ik KLB maar compleet ga mijden
Nou, nee, je hebt er niet eens even moeite ingestopt, niet eens even dingen logisch doorgedacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Beter dan 99% van de verzonnen verhalen hier tegenwoordig. Ik denk dat ik KLB maar compleet ga mijden
nee idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Je lul afvegen na het pissen, dat heb ik echt nog nooit gedaan
Hmmm dus jij gebruikt WC papier, en rolt het daarna weer terug op de rol om anderen te zieken ? Ik denk dat jij de idioot bent in plaats van de ander.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
dus besloot ik maar af te vegen met hetgeen dat er hing, een vies dun stuk wc papier
Ik loop vervolgens de wc uit en een andere jongen loopt de wc in, om vervolgens dat stuk wc papier te pakken en zijn neus er in te gaan snuiten...
Jij loopt zeker rond met zo'n vieze pisvlek in je boxerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Je lul afvegen na het pissen, dat heb ik echt nog nooit gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |