Kleine boodschap, urineren dus.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat had je met dat papier gedaan dan tussen het moment dat je je aars ermee schoonpoetste en het moment dat je het toilet verliet? dat is me niet helemaal duidelijk uit je op.
Vind het niet echt een plausibel verhaal van je, ts. Alsof cheap papier zo goed in vorm blijft ofzo nadat je het natgemaakt hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleine boodschap, urineren dus.
Ik heb het laten hangen.
Je veegt je pielemuis af na het pissen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleine boodschap, urineren dus.
Ik heb het laten hangen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je veegt je pielemuis af na het pissen?
Normaal deponeer ik dat in het toilet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef Otazu het volgende:
Waar laat jij je gebruikte wc papier dan?
vanochtend wel, haast en zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:20 schreef gurlll het volgende:
jij laat je gebruikte toiletpapier gewoon liggen?
Het betrof slechts een vlek, niet het hele wc papier was kletsnatquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Vind het niet echt een plausibel verhaal van je, ts. Alsof cheap papier zo goed in vorm blijft ofzo nadat je het natgemaakt hebt.
Volgende keer even logisch nadenken voor je een topicje opent, mmkay?
extra hygiëne en zoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
WC papier bij urineren...? Beter slinger je willy gewoon ff in het rond en knijp je hem af.
Ik zei ook niet dat je je handen niet hoeft te wassen.quote:
Nee, sorry, dit gaat hem echt niet meer worden ondanks al je gebackpaddle.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Normaal deponeer ik dat in het toilet.
[..]
vanochtend wel, haast en zo
[..]
Het betrof slechts een vlek, niet het hele wc papier was kletsnat
Ga heel FOK! maar mijden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Beter dan 99% van de verzonnen verhalen hier tegenwoordig. Ik denk dat ik KLB maar compleet ga mijden
Nou, nee, je hebt er niet eens even moeite ingestopt, niet eens even dingen logisch doorgedacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
Beter dan 99% van de verzonnen verhalen hier tegenwoordig. Ik denk dat ik KLB maar compleet ga mijden
nee idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Je lul afvegen na het pissen, dat heb ik echt nog nooit gedaan
Hmmm dus jij gebruikt WC papier, en rolt het daarna weer terug op de rol om anderen te zieken ? Ik denk dat jij de idioot bent in plaats van de ander.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
dus besloot ik maar af te vegen met hetgeen dat er hing, een vies dun stuk wc papier
Ik loop vervolgens de wc uit en een andere jongen loopt de wc in, om vervolgens dat stuk wc papier te pakken en zijn neus er in te gaan snuiten...
Jij loopt zeker rond met zo'n vieze pisvlek in je boxerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:30 schreef Ronaldsen het volgende:
Je lul afvegen na het pissen, dat heb ik echt nog nooit gedaan
Je kunt ook gewoon je lul goed uit laten druppelen, of ben je soms een wijf? Dan snap je dat soort zaken niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:00 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Jij loopt zeker rond met zo'n vieze pisvlek in je boxerZit zeker in de top 5 van afknappers
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je lul goed uit laten druppelen, of ben je soms een wijf? Dan snap je dat soort zaken niet.
Blijkbaar is TS een viespeuk die gebruikt toiletpapier niet in de wc gooit en vervolgens doortrektquote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
Wat had je met dat papier gedaan dan tussen het moment dat je je aars ermee schoonpoetste en het moment dat je het toilet verliet? dat is me niet helemaal duidelijk uit je op.
quote:
Ja oprotten hier. Welke homo gebruikt er nou pleepapier om zn pik mee droog te maken muahahahaa. Wat is deze G??quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, sorry, dit gaat hem echt niet meer worden ondanks al je gebackpaddle.
Want immers: je pist, je pakt het papier (inclusief rol, anders klopt je verhaal al niet), veegt je piemeltje af, hang te rol weer terug en je medeleerlingen zijn dan kennelijk zo achterlijk dat ze niet zien dat het papier gebruikt is?
Ongeloofwaardig.
Oja, lekker de pis aan je eikel laten opdrogenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:13 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je lul goed uit laten druppelen, of ben je soms een wijf? Dan snap je dat soort zaken niet.
Bij veel heren toiletten heb je trouwens urinoirs, daar hangt niet eens wc papier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:44 schreef Scootermuisje het volgende:
[..]
Oja, lekker de pis aan je eikel laten opdrogenEn ja ik ben een 'wijf', ik snap het dan misschien niet maar ik weet wel dat het kk vieze gewoonte is.
die jongen krijgt neusgonorroequote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:58 schreef SchoneZoon het volgende:
Gewoon je piemel een paar keer "helicopteren" en je bent klaar![]()
WC-papier heb je niet nodig. Of heb je een druiper ofzo
Ik, als het kan. Niet obsessief of zo, bij een urinoir kan het me niet schelen, maar als het er dan hangt ga ik niet de mislukte brah uithangen en het stoer negeren. Waarom zou ik? Niks zo kut als een nadruppelende lul in je onderbroek, en er blijft ook standaard zo'n laagje pis onder je voorhuid zitten, lekker meuren na een tijdje.quote:
Een nadruppelende lul? Misschien moet je even bij je huisarts langsgaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik, als het kan. Niet obsessief, bij een urinoir kan het me niet schelen, maar als het er dan hangt ga ik niet de mislukte brah uithangen en het stoer negeren. Waarom zou ik? Niks zo kut als een nadruppelende lul in je onderbroek, en er blijft ook standaard zo'n laagje pis tussen je voorhuid zitten, lekker meuren na een tijdje.Denk je dat ook maar één chick daar op geilt?
Echt man, wat een stelletje sjappies hier. "Hurrr durrr wat voor man houdt z'n pik nou schoon"
Zwervers.
Mannen knijpen hun penis af met de voorhuid (behalve aangerande gelovige boys) vrouwen kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom worden meisjes wel geacht af te vegen daarna dan?
Dude, jij kent het ook, iedereen kent het.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een nadruppelende lul? Misschien moet je even bij je huisarts langsgaan.
Ik weet niet, ik heb er eigenlijk uberhaupt nooit aan gedacht om mijn pik af te gaan vegen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dude, jij kent het ook, iedereen kent het.Zeker als je alleen maar wat slingert is het gewoon niet allemaal weg. Ik heb het wel over een druppel hè, niet een lekkende kraan.
Dan blijft het daar toch ook vochtig ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:16 schreef Equites het volgende:
[..]
Mannen knijpen hun penis af met de voorhuid (behalve aangerande gelovige boys) vrouwen kunnen dat niet.
Pleepapier is waterabsorberend om een reden, je hoeft niet eens te vegen. Zou zeggen probeer het 'ns.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb er eigenlijk uberhaupt nooit aan gedacht om mijn pik af te gaan vegen.
Ik zal het eens overwegen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Pleepapier is waterabsorberend om een reden, je hoeft niet eens te vegen. Zou zeggen probeer het 'ns.
Ik bedoel, het is niet echt hetzelfde als zittend plassen of zo, dan ben je wel een beetje aan het falen.
1x per dag douchen en je pik schoonmaken is prima. Pis komt uit het voorste stuk van de eikel he, hoe komt er dan in godsnaam zeik onder de eikelrand bij sommige hier. Is gewoon niet mogelijk.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan blijft het daar toch ook vochtig ofzo
Het klinkt niet erg fris.
Omdat sommigen van ons in slappe toestand ook nog een paar mm voorhuid hebben vóór de punt van de eikel, als het daar dan blijft zitten loopt het dus vanzelf een keer naar binnen, tenminste als je leuter niet naar beneden wijzend in je boxer zit. Iets met zwaartekracht gok ik.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef Equites het volgende:
[..]
1x per dag douchen en je pik schoonmaken is prima. Pis komt uit het voorste stuk van de eikel he, hoe komt er dan in godsnaam zeik onder de eikelrand bij sommige hier. Is gewoon niet mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |