2015 biedt grote kansen voor je hugiequote:Op dinsdag 30 december 2014 18:00 schreef hugecooll het volgende:
Jullie hadden op mij moeten stemmen
Nou op deze manier zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
2015 biedt grote kansen voor en hugie
Wat is er dangquote:
lol hij heeft frank is een baas weggehaaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
huge heeft de OP van feedback gewijzigd, maar wat
daarom heb ik op jou gestemd als beste modquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:02 schreef hugecooll het volgende:
Kijk ze gelijk huilend naar de leiding rennen
Hij deed stoer net, beetje topic slotten.quote:
De schavuit.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij deed stoer net, beetje topic slotten.
Ik had "Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes ." weggehaald omdat dat niet meer kloptquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Ik eis Kamervragenquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:05 schreef Toto69 het volgende:
Werdquote:Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen. Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes .
Volgende keer zelf opzoeken gaarne.quote:Kan het niet in het feedbacktopic, dan kun je altijd een moderator een pm sturen.
Nee, je hebt frank is een baas weggehaaldquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik had "Wil je alle moderatoren lastigvallen, stuur dan een PM naar KLB_Modjes ." weggehaald omdat dat niet meer klopt
Ik weet zeker dat er ook stond dat Frank een baas is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Werd
[..]
Volgende keer zelf opzoeken gaarne.
gr gr
ohquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er ook stond dat Frank een baas is.
Gewoon de OP de OP houden toch, zet maar in een losse post dat ie een baas is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, je hebt frank is een baas weggehaald
Oké gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon de OP de OP houden toch, zet maar in een losse post dat ie een baas is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |