Ja die concentratieproblemen worden op een gegeven moment wel een groot probleem. Reteirritant. Maar blijf gewoon doorgaan, als je eraf bent ben je eraf. En dat komt echt wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Meer niet kunnen concentreren, steken in m'n hoofd, wazig zicht, psychische pijn.
lolwatquote:
quote:
Ik zie het ook niet goed, hoeveel zijn het er?quote:
Je hebt meer dan ik gerookt de afgelopen 24 uur, vieze nicotine junk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb trouwens gisteravond voor de gezelligheid 2 sigaretten gerookt, het lukt me nu gewoon dat te doen zonder helemaal door te slaan en de volgende dag een pakje te kopen om op te roken.
114, maar waren er 116quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet goed, hoeveel zijn het er?
waren wel mentholsquote:Op dinsdag 30 december 2014 17:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Je hebt meer dan ik gerookt de afgelopen 24 uur, vieze nicotine junk.
Knap wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:23 schreef housesoftheholy het volgende:
Heb trouwens gisteravond voor de gezelligheid 2 sigaretten gerookt, het lukt me nu gewoon dat te doen zonder helemaal door te slaan en de volgende dag een pakje te kopen om op te roken.
Wat hoe kan datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |