SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Zeikmuziek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Blegh net wakker geworden met coldplay en blof
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie heeft er een bak kwijl op de radio gegooid?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Jaren geleden, toen we hier nog maar met een paar man/vrouw waren (o.a. Peace en Diaan, D. en nog een paar), waren de grappen er ook al. Kan je nagaan wat wij nu meemaken?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Hij deed zelf wel even hard mee.
![]()
![]()
Gewoon een mooie liedje van onze EdFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Drie films van de Hobbit maken is wel
Had hendig in een film gepastLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
tja ik doe er zelf ook aan meequote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen we hier nog maar met een paar man/vrouw waren (o.a. Peace en Diaan, D. en nog een paar), waren de grappen er ook al. Kan je nagaan wat wij nu meemaken?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Jullie hebben het zwaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen we hier nog maar met een paar man/vrouw waren (o.a. Peace en Diaan, D. en nog een paar), waren de grappen er ook al. Kan je nagaan wat wij nu meemaken?
Het is dan ook niet het boek, die zit al helemaal in de eerste 2, deel drie is er gewoon bij bedacht.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef Szura het volgende:
Had hendig in een film gepastEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe mij maar een emmer. Ken dit liedje niet, had ik graag zo gehoudenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Macht der gewoonte denk ikquote:
quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Mogguh....binnenkomen met blof, zo jammer weer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Thee graag.. ik ga brood maken.quote:I love music |Ajax forever
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
Mogguh....binnenkomen met blof, zo jammer weer.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ontarm
Jij hebt echt geluk!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:12 schreef Uccie het volgende:
Mogguh....binnenkomen met blof, zo jammer weer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is echt de ultieme blof tekst
Hoe ver je gaat heeft met wintertenen niets te maken hooguit met een otter.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe ver je gaat heeft met wintertenen niets te maken hooguit met een otter.
Ik vind dit nog erger dan Aanzoek zonder cockringen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij de eerste film dacht ik nog: knap dat ze van zo'n dun boekje 3 films kunnen maken zonder dat het langdradig wordt. Bij de 2e was het al minder, bij de 3e film had ik echt het idee dat er te weinig verhaal over was voor een hele film.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:10 schreef Szura het volgende:
Had hendig in een film gepast
Verder best een leuke film, hoor, alleen veel actie en weinig verhaal.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe ver je gaat heeft met wintertenen niets te maken hooguit met een otter.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Joepie Blof weer
For you, there'll be no more crying.
Als alles blijft werken zoals het nu werkt niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef Lamabal het volgende: [..]
Ja maar er is niks mis met de fusie toch?
Ik wil niet zo'n bagger horizon box en ineens gigantische CI CAM beperkingen enzo.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Dit nummer zijn willekeurige woorden achter elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit nog erger dan Aanzoek zonder cockringen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Verwacht niet dat dat gaat gebeuren nee. Anders is hetquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als alles blijft werken zoals het nu werkt niet.
Ik wil niet zo'n bagger horizon box en ineens gigantische CI CAM beperkingen enzo.![]()
![]()
Ja...en meer dan op Kristalnachquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:14 schreef Kingstown het volgende:
Wat is dit voor ellende? Hier kan toch niet daadwerkelijk op gestemd zijn?
Hoeveel Blof nog?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Jammer dat de Blof-fanclub ook stemrecht heeft
Ik heb liever onthoofd me...hoe lang duurt dit nogquote:
Duh, het is Bløf...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit nummer zijn willekeurige woorden achter elkaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En wát klinkt dít dan móói!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nog erger dan bij andere nummers.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
RIP JoeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ik wilde toch echt een paar minuten dood net...I love music |Ajax forever
xDquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor nooit blof op de radio.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bizar. Ben blij dat ik normaal gesproken nooit meer naar de radio luister.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Kijk weer echte muziek
Pff ,was ik bijna binnengekomen met Blof zeg.
Gelukkig keek ik eerst wat er gespeeld werd voor ik het geluid aanzette...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja, maar dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel triest dat je bij bepaalde nummers precies weet wie welke grappen weer gaat maken.
Ik sluit mezelf daarbij niet uit...Make love, not war ☮![]()
Ik heb gehoord dat essnhills date met rellende rotscholier. Is she really going out with him?
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Heel af en toe luister ik naar Radio Niedersachsen.quote:
Vreemd genoeg hoor je daar nooit iets Nederlandstalig.![]()
Ik vertrouw UPC en het moederbedrijf zo ver als ik het kan gooien.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:15 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Verwacht niet dat dat gaat gebeuren nee. Anders is het
Maar ik vind TV + internet via adsl geen alternatief (lees: waardeloos) dus ik ben tot hen veroordeeld
Goed: top2000!!Joe Jackson
Acapella is deze vetterlekker faxen heel de dag echt genot![]()
wat is dit nuquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb gehoord dat essnhills date met rellende rotscholier. Is she really going out with him?ik eis een verklaring.
Gewoon niet meer op stemmen, jijquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat vervelend nou.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel af en toe luister ik naar Radio Niedersachsen.
Vreemd genoeg hoor je daar nooit iets Nederlandstalig.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed: top2000!!Joe Jackson
Acapella is deze vetter![]()
![]()
die is 200x beterquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Dit was ooit mooi, totdat die 'Oehoe' versie kwam...lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Gaaf dat ze nu het origineel draaienquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Dit was ooit mooi, totdat die 'Oehoe' versie kwam...![]()
![]()
Ik vond het origineel van The Raconteurs beter net.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ah, muziek.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeer tevreden over ziggo
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wie weet stemde iedereen wel op de live-versie en balen die nu als een stekkerquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Gaaf dat ze nu het origineel draaien
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Status Quo
Hierna het beste nummer van The Police
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie weet stemde iedereen wel op de live-versie en balen die nu als een stekker
Make love, not war ☮![]()
De Quo live
Ik geniet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie weet stemde iedereen wel op de live-versie en balen die nu als een stekker![]()
Same here.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik vrees de netwerkaanpassingen![]()
![]()
quote:
quote:
Insgelijks!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Voordeel van KPN is voor ons is dat we draadloos via electriciteitsnetwerk op zolder digitale tv kunnen kijken. Dat kan niet met Ziggo, alleen met kabels door het hele huis. Daarom overgestapt.Make love, not war ☮![]()
Kan wel, moet je die dingen zelf kopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Voordeel van KPN is voor ons is dat we draadloos via electriciteitsnetwerk op zolder digitale tv kunnen kijken. Dat kan niet met Ziggo, alleen met kabels door het hele huis. Daarom overgestapt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:25 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Kan wel, moet je die dingen zelf kopenik heb nagevraagd bij Ziggo....
Ja, dat is niet echt draadloosquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
alleen met kabels door het hele huisWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Je zou het zeggen hè?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, dat is niet echt draadloosMake love, not war ☮![]()
Wie moet Strawberry Fields straks draaien, Gijs?
Hopen dat hij wel door heeft dat er een outro is
Roodbeen lulde weer door het beste stukje heen
Nope. Voor zover ik kon vinden, kan het alleen bij Tele2 en KPN. Maar ik heb in maart hierover gezocht. Misschien is het inmiddels veranderd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:26 schreef Lamabal het volgende:
F
[..]
Hmm apart, ik zou zweren dat dat gewoon kan.Make love, not war ☮![]()
Zelfs sending out an sms is alweer ouwerwetsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Tegenwoordig zou je gewoon een appje sturen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rescue me before i fall into the sparrowWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik zou geen hoge verwachtingen hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Net ging hij ook bijna door dat hele laatste stuk van Trouble lullen, voordat hij doorkreeg dat het nummer nog niet was afgelopenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roodbeen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net ging hij ook bijna door dat hele laatste stuk van Trouble lullen, voordat hij doorkreeg dat het nummer nog niet was afgelopen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:28 schreef Lamabal het volgende:
A year has passed since i broke my nose![]()
En de rest is nog erger.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jolene![]()
![]()
![]()
![]()
JW is wel oke hoor...quote:I love music |Ajax forever
Henk van Steeg ging er vorig jaar de mist mee in, geloof ik. Sander de Heer wist het jaar daarvoor het nummer zowaar ongeschonden te laten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat hij wel door heeft dat er een outro is"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Jolene
Correct.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Henk van Steeg ging er vorig jaar de mist mee in, geloof ik. Sander de Heer wist het jaar daarvoor het nummer zowaar ongeschonden te laten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De laatste notering voor de twee.... ehm, voor Dolly.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
By far haar beste nummer
436 Jolene Dolly Parton 1974 1364 0 1471 1199 775 757 781 749 717 750 963 928 726 770 445 436
Blijft opvallend, die stijging vorig jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat You Are er ook in?quote:I love music |Ajax forever
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sinds 2011 of 2012 niet meer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaat volgend jaar op het stemlijstje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds 2011 of 2012 niet meer.
ik vind die vreselijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is zooo mooi![]()
mijn lievelings van Dolly.
Die stond in 2001 nog op 240.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gaat volgend jaar op het stemlijstje.
Sinds 2012, en 9 to 5 ook al niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds 2011 of 2012 niet meer.For you, there'll be no more crying.
Zal wel door Miley komen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
436 Jolene Dolly Parton 1974 1364 0 1471 1199 775 757 781 749 717 750 963 928 726 770 445 436
Blijft opvallend, die stijging vorig jaar.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sowieso aardig omhoog gegaan in de loop der jaren. Vreemd dat het in 2000 blijkbaar niet in de lijst stond.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft opvallend, die stijging vorig jaar."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
You Are Dolly Parton 1983 1118 866 240 1540 1612 1353 1443 1549 1319 1343 1955 1847 1971 1716 0 0[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toch nog ergens goed voor.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nog mooier als American Pie
American Pie moet hoger dan ditWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
in die lijsten zit ook die samengestelde lijst van alle jaren opgeteld verwerkt of niet? Eigenlijk hoort die uit de totaallijst gehaald te worden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
You Are Dolly Parton 1983 1118 866 240 1540 1612 1353 1443 1549 1319 1343 1955 1847 1971 1716 0 0I love music |Ajax forever
quote:
Ik haal dat altijd door elkaar
Dit is helemaal niet beter dan American Pie.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De eerste 2 jaar waren de stemmethoden dermate anders dat dat moeilijk vergelijkbaar is. In 1999 waren de 2000 platen voorgeselecteerd, in 2000 was er volledig vrije keuze.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sowieso aardig omhoog gegaan in de loop der jaren. Vreemd dat het in 2000 blijkbaar niet in de lijst stond.
2001 weet ik niet, dat heeft ook een aantal opvallende noteringen, zal ook zn reden hebben. Vanaf 2002 is het ongeveer zoals het nu is. 2008 was alle stemmen van 99-07 bij elkaar opgeteld, en in 2009 kwam de vrije keuze erbij.
Volgens mij[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef Mani89 het volgende:
Dit is helemaal niet beter dan American Pie.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
2008 was een opteljaar iddquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
in die lijsten zit ook die samengestelde lijst van alle jaren opgeteld verwerkt of niet? Eigenlijk hoort die uit de totaallijst gehaald te worden.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
De tiende editie inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
in die lijsten zit ook die samengestelde lijst van alle jaren opgeteld verwerkt of niet? Eigenlijk hoort die uit de totaallijst gehaald te worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
American Pie doet me weinig maar dit
Iets meer dan een uurquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:37 schreef Szura het volgende:
Hoe lang nog wachten tot de volgende Freddie?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo, waar zijn we? Dit ken ik niet namelijk
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
als je nu een totaallijst zou maken, tellen al die stemmen van daarvoor eigenlijk dubbel mee, dat is niet helemaal juist natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tiende editie inderdaad.I love music |Ajax forever
Wat een kutliedje man. Aftellen naar Poison
Denk sowieso niet dat ze dat nog ooit gaan doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je nu een totaallijst zou maken, tellen al die stemmen van daarvoor eigenlijk dubbel mee, dat is niet helemaal juist natuurlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze lijken zo allemaal op elkaar die M&S nummers
Die totaallijst van toen was toch op basis van stemmen, in plaats van punten?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je nu een totaallijst zou maken, tellen al die stemmen van daarvoor eigenlijk dubbel mee, dat is niet helemaal juist natuurlijk.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Leuk dat nummer van Mumford and Sons, maar waarom staat het zo vaak in de lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Middernacht. Of tot 418, als zijn maatjes ook mee mogen doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:37 schreef Szura het volgende:
Hoe lang nog wachten tot de volgende Freddie?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gelukkig is het geen Blofquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef laxus13 het volgende:
Ze lijken zo allemaal op elkaar die M&S nummers![]()
Inwisselbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef laxus13 het volgende:
Ze lijken zo allemaal op elkaar die M&S nummersDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik vind dat Brian wel May mag doen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Middernacht. Of tot 418, als zijn maatjes ook mee mogen doen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach ik vind het wel aardig klinken. Het lijkt allemaal op elkaar inderdaad, maar goed.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Klopt, de oude lijsten hebben dus nadeel, want veel minder stemmenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die totaallijst van toen was toch op basis van stemmen, in plaats van punten?When I was a child I had a fever.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Misschien niet, maar het geeft ook een vertekend beeld in de sheet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat ze dat nog ooit gaan doen.I love music |Ajax forever
John Deacon trouwens ook wel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat Brian wel May mag doen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Omdat ze flogging molly niet kennen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat nummer van Mumford and Sons, maar waarom staat het zo vaak in de lijst?
klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die totaallijst van toen was toch op basis van stemmen, in plaats van punten?I love music |Ajax forever
Swagger!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Omdat ze flogging molly niet kennen.![]()
The Pogues>>>>>>Flogging MollyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Poisson
Ah weer echte muziek
Tja hier heb ik dus echt weinig mee.I love music |Ajax forever
Dit staat er pas 4 jaar in.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Pogues ken ik niet goed, alleen de naamquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Pogues>>>>>>Flogging Molly. Maar zij zijn de godfathers van de 'Ierse folk'?
Jaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Poison![]()
Nu gaat de volumeknop op 10![]()
![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Uiteraard...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Pogues>>>>>>Flogging Molly![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Dat zijn de Dubliners en The Chieftains natuurlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:44 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
The Pogues ken ik niet goed, alleen de naam. Maar zij zijn de godfathers van de 'Ierse folk'?
* Sfeermaker Is on his way to Last.fmquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zijn de Dubliners en The Chieftains natuurlijkThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ze was ongesteld?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
Deze bazin speelt trouwens tegenwoordig voor Alice Cooper![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Is ze actrice dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zou ook wel een beetje triest zijn als een Londense band de Godfathers van de ierse folk zouden zijnquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
* Sfeermaker Is on his way to Last.fm
Ik vind haar make-up beter dan die van Alice...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
Dit is lekker
Ohja, dit lied en heel Alice Cooper
Gospel
Is dat Elijah Wood?quote:
En hierna ook nog Ilse, beetje jammer allemaal na Alice.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
![]()
Nog meer hobbitmuziek dus dit uur, na Ed Sheeran.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goeie.quote:
Toch hoor ik liever de andere coltraneIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Rosco P.?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:49 schreef DeJori het volgende:
Toch hoor ik liever de andere coltraneWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Volgend uur. ZZ TOP, Fleetwood mac, Led zeppelin en MJ
430 ZZ Top Sharp Dressed Man
429 Anouk For Bitter Or Worse
428 Acda En De Munnik Ren Lenny Ren
427 Edith Piaf Non Je Ne Regrette Rien
426 A. Bocelli & S. Brightman Time To Say Goodbye
425 Krezip I Would Stay
424 Fleetwood Mac Albatross
423 Abel Onderweg
422 Lynyrd Skynyrd Sweet Home Alabama
421 The Alan Parsons Project Eye In The Sky
420 Led Zeppelin Immigrant Song
419 Michael Jackson Beat It
418 Queen Radio Ga Ga![]()
John Coltranequote:
Anouk, Krezip, Edith Piaf en Abelquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:50 schreef Lamabal het volgende:
425 Krezip I Would Stay
423 Abel Onderweg
![]()
430 ZZ Top Sharp Dressed Man![]()
![]()
426 A. Bocelli & S. Brightman Time To Say Goodbye![]()
425 Krezip I Would Stay
424 Fleetwood Mac Albatross![]()
![]()
423 Abel Onderweg
422 Lynyrd Skynyrd Sweet Home Alabama![]()
![]()
420 Led Zeppelin Immigrant Song![]()
![]()
![]()
![]()
418 Queen Radio Ga Ga
abel onderweg koekoekquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:50 schreef Lamabal het volgende:
425 Krezip I Would Stay
423 Abel Onderweg
Zeker niet haar mooiste
Daar was er weer een die dit "de mooiste van" vindt
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Is er geen Top2000-bingo eindelijk?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:52 schreef Zorro het volgende:
Daar was er weer een die dit "de moooiste van" vindtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
430 ZZ Top Sharp Dressed Man![]()
429 Anouk For Bitter Or Worse![]()
428 Acda En De Munnik Ren Lenny Ren![]()
427 Edith Piaf Non Je Ne Regrette Rien![]()
426 A. Bocelli & S. Brightman Time To Say Goodbye![]()
425 Krezip I Would Stay![]()
424 Fleetwood Mac Albatross![]()
423 Abel Onderweg![]()
421 The Alan Parsons Project Eye In The Sky![]()
420 Led Zeppelin Immigrant Song![]()
419 Michael Jackson Beat It![]()
418 Queen Radio Ga Ga
When I was a child I had a fever.
Volgend uur is niet mijn uur. Op het begin dan, tweede helft is top.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar ook niet het vreselijkste...kabbelt een beetje in het midden.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:53 schreef Sfeermaker het volgende:
Volgend uur is niet mijn uur. Op het begin dan, tweede helft is top.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Die tweede helft is fantastisch!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend uur is niet mijn uur. Op het begin dan, tweede helft is top.![]()
Ik vind dit het beste liedje van Ilse
Prima nummerquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Lamabal het volgende:
We beginnen wel goed, maar wie de fuck stemt er op abelWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
426 A. Bocelli & S. Brightman Time To Say Goodbyeéén keer is echt genoeg...
425 Krezip I Would Stay![]()
423 Abel Onderwegin elk geval de korte versie...
418 Queen Radio Ga Ga
Niks mis met abel;quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
welke?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Abelquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:54 schreef Lamabal het volgende:
We beginnen wel goed, maar wie de fuck stemt er op abel
It's alright, I know it's right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |