die is al geweest, gisteravond dacht ik.quote:
Merci, herkenbaar...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
Dit postte Frits begin dit jaar: MUZ / Top 2000 Editie 2013 #218 Het is mooi geweest
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je had toch niet verwacht dat het ergens onopgemerkt geland zou zijn?
Ja ongetwijfeld, maar weet niet, misschien was er nog een deel van het zeegebied niet doorzocht en konden daar overlevenden zwemmen ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij dacht dat het nog ergens rondvloog?
Sarcastisch denk ik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Simpel?! Poeh flink lastig hoor.
Fusie. Maar hoezo klaag?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Is er een Ziggo overgenomen door UPC KLB topic??
Ook al gisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is al geweest, gisteravond dacht ik.
Herkenbaar maar vwb die grappen: ik vind het toch altijd wel weer leuk en hoort erbij.quote:
Voor de gezelligheid? (hoop ik)quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al gisteren?
Wat doe ik hier nog?
net in het nieuws dat het Ziggo netwerk aangepast gaat worden, maar niet het UPC netwerk. Beeld gaat op zwart dit datquote:
Het is eigenlijk wel triest dat je bij bepaalde nummers precies weet wie welke grappen weer gaat maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herkenbaar maar vwb die grappen: ik vind het toch altijd wel weer leuk.
Ja maar er is niks mis met de fusie toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
net in het nieuws dat het Ziggo netwerk aangepast gaat worden, maar niet het UPC netwerk. Beeld gaat op zwart dit dat
Jawel, de top 2000 luisteren.quote:
maar als het niet zou gebeuren, zou je toch ook denken: hey, hier was toch een grap over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel triest dat je bij bepaalde nummers precies weet wie welke grappen weer gaat maken.
Ik sluit mezelf daarbij niet uit...
Behalve dat. Je zit op 3k posts bijnaquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, de top 2000 luisteren.
Vast wel, maar missen doe ik het niet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar als het niet zou gebeuren, zou je toch ook denken: hey, hier was toch een grap over?
Si, leuke film en leuk gemaakt. Voor de rest mwoah.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand al naar de Hobbit 3 geweest?
Hij deed zelf wel even hard mee.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand al naar de Hobbit 3 geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |