SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
DE AFKICKLIJST: - met dank aan Efteling a.k.a. ElfletterigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dat weet je helemaal niet. Er komt nog een half uur muziekquote:
Hierna weer een fraaie Trevor Horn-productie voor Robbie Williams.![]()
Voor dit jaar stem ik op Miley.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bijvoorbeeld... om maar eens wat te noemen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Liever dit dan Oceaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
Ja dacht het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
haha, de volgende keer neemt er iemand op met: hallo, met Pino![]()
Ik denk dat dit de voicemail van FritsFlits was. Die ligt nu vast op één oor. En Fritsje is groot van ene Paul die zich in deze topicreeks ook liet zien...quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, Pienjoo neemt altijd op met zijn complete naam. "Hallo, met Pino112".quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Precies. Vanmiddag stelde een luisteraar voor om er maar een Top 3000 van te maken. Goed idee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut Top 2000-waardig.![]()
dan passen alle nummers van Blof er tenminste inquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. Vanmiddag stelde een luisteraar voor om er maar een Top 3000 van te maken. Goed idee.![]()
Zou zeker een idee zijn. Elk jaar één nummer erbij vind ik ook wel leuk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. Vanmiddag stelde een luisteraar voor om er maar een Top 3000 van te maken. Goed idee.
Twee andere verandervoorstellen:
• Een artiest kan niet twee keer met hetzelfde nummer in de lijst staan.
Voorbeelden: Als Ramses Shaffy er met "Laat Me" in staat, kan de versie "Vivre (Laat Me)" van Alderliefste, Liesbeth List en Ramses Shaffy niet in de lijst staan. Als George Michael & Elton erin staan met "Don't Let The Sun Go Down On Me", dan kan de soloversie van Elton John er niet in staan. De hoogste telt. Stemmen worden gewoon bij elkaar opgeteld, tenzij ze van één persoon afkomstig zijn.
• Als het origineel hoger scoort dan de cover, komt de cover niet in de lijst.
Dit biedt namelijk ruimte voor andere nummers.![]()
Ah, fijn... mijn op één na favoriete band nog even. De band die steevast hun beste nummers niet op single uitbrengt: Keane.![]()
Maar laten we dit eens vergelijken met een nummer als "Vriendschap" van Het Goede Doel, dat wél hoog in de lijst staat. Is Monica dan echt zo veel slechter? Ik vind van niet.quote:![]()
Niet slechter, net ff anders, maar ik hou sowieso van beide groepenquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar laten we dit eens vergelijken met een nummer als "Vriendschap" van Het Goede Doel, dat wél hoog in de lijst staat. Is Monica dan echt zo veel slechter? Ik vind van niet.![]()
Bron: http://www.destentor.nl/a(...)er-liedjes-1.4126777 (december 2013)quote:Phil Collins schrijft weer liedjes
LONDEN - Drie jaar nadat hij met pensioen is gegaan, begint het weer te kriebelen bij Phil Collins. Hij is weer liedjes aan het schrijven. Collins vertelt aan de Scotland Herald dat hij het creatieve proces miste.
Het idee om weer lang op tournee te gaan spreekt de inmiddels 62-jarige Brit niet aan, omdat hij dan lang weg is van zijn vijf kinderen. Maar muziek maken op zich vindt de voormalige drummer en leadzanger van Genesis nog steeds heel leuk.
“Ik heb besloten dat ik het schijven van creatieve stukken miste, dus ik probeer de draad weer op te pakken”, vertelde Collins in Miami tijdens een promotietour voor een goed doel dat hij met zijn ex-vrouw heeft opgezet.
Soms komt de tekst eerst en volgt daarna de muziek, soms gebeurt dat in omgekeerde volgorde, aldus de artiest. “Niet alles is even geslaagd. Je hebt een goede basis nodig en dan kun je verder”, vertelt Phil. Of Collins solo weer aan de slag wil, of dat Genesis weer bij elkaar komt, zei hij er niet bij.
Baas![]()
![]()
Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.
Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.
In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 00:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over Uncle Phil gesproken:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)prince-65-overleden/![]()
oh, mooie afsluiter![]()
Mooi verwoord, bedankt voor het aardige bericht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.
Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.
In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:
![]()
Jij ook bedankt voor de gezelligheid en al je bijdragen.![]()
Ga je nu weer een jaar onderduiken dan?![]()
![]()
Het aller-, aller-, allerlaatste nummer dat nog met de Top 2000 heeft te maken, draait nu.
Bedankt, het is mooi geweest![]()
![]()
Fritsgod
Mooi geschreven. Ik ben vorig jaar begonnen met luisteren, en denk dat ik dat zonder FOK! niet had vol gehouden. Zo heeft iedereen zijn manier inderdaad van beleven.
Bedankt voor de gezelligheid deze editie, dat komt echt wel een groot gedeelte door jou
Tot weerziens en geniet van je nieuwe woning![]()
![]()
![]()
Mooi bericht Frits![]()
Was gezellig dit jaar en tot de volgende top dan maar
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Was de nummer 2001 nog bekend gemaakt eigenlijk? Meestal doen ze dat wel op Nieuwjaarsdag.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Fritsjequote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
prima verwoord!
tot volgend jaar...
een jaar is nog lang...misschien dat we de top dan toch weer hier beleven.
![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:56 schreef FritsFlits het volgende:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Laatste top 2000 topic. Hier moet ik gepost hebben.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |