Deze gaat idd nog welquote:
1. 4'33quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
Iemand een Blof top 5 in de aanbieding
1. Mooie Dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
moggequote:
quote:
1 t/m 5 wat intro's van het album blauwe ruis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
Als die parachute nou eens niet open was gegaan en het bij 1 album gebleven was, dan zouden ze altijd die veelbelovende band blijvenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
alles na Parachutes (op green eyes na) heeft het verpest.
Ik kom niet verder dan 4...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....5-6 leuke nummers in een uur daar doe ik het wel voor tbh.
ja zoiets zat ik ook al te denken. helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als die parachute nou eens niet open was gegaan en het bij 1 album gebleven was, dan zouden ze altijd die veelbelovende band blijven
Het idee is mooi
Die zit er ook bij...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Status Quo vind ik wel leuk....
Dit is Venice.quote:
mensen met een slechte smaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit nummer is best zwaar als je slechts 3 uur hebt geslapen en op werk probeert te overleven.
Wie stemt dit?
Venice Williams ken ik wel, maar die zingt ook beroerd...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Venice.
Die worden jaarlijks de top 500 in gestemd door de Venice-fanclub.
Ik heb iets langer geslapen, maar het valt inderdaad niet meequote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit nummer is best zwaar als je slechts 3 uur hebt geslapen en op werk probeert te overleven.
Wie stemt dit?
The Hobbitquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Szura het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen I see fire?
Niks, zolang Edje daar midden in staat tenminste...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Szura het volgende:
Ga eens douchen danquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder jaar weer leuk om de reacties op deze plaat te lezen. Nu morgen nog The Load Out/Stay.
De kwartjes gaan weer vallenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder jaar weer leuk om de reacties op deze plaat te lezen. Nu morgen nog The Load Out/Stay.
Ze doen straks nog een poging.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dan haast nog liever Bløf, daar bleef ik nog wel wakker bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroeger.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:56 schreef Fred_B het volgende:
De nummers worden kleiner, de hits worden groter was het toch?
hits blinken lang niet uit in kwaliteit.. dus op zich klopt dat wel als je het volgend uur ziet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:56 schreef Fred_B het volgende:
De nummers worden kleiner, de hits worden groter was het toch?
Ziek en aan het uitrusten. Hij lurkt soms wel meequote:Op dinsdag 30 december 2014 09:58 schreef MadMaster het volgende:
Eventjes, waar is Frits gebleven dit jaar?
Die had geen zin, vond het teveel herhaling van zetten/grapjes. Heeft hij vorig jaar kort na het einde van de 2013-editie aangekondigd. Dit jaar dus uitgevoerd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:58 schreef MadMaster het volgende:
Eventjes, waar is Frits gebleven dit jaar?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:57 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Ik heb me aardig rustig gehouden zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Ow, ik kan me de laatste jaren geen versie herinneren waarbij hij niet continue aanwezig was.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ziek en aan het uitrusten. Hij lurkt soms wel mee
Super mooi nummer. Maar het is volgens sommige hier toch niet cool om nieuwe muziek in de top 2000 te hebben?quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Szura het volgende:
Dat klinkt me logischer...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die had geen zin, vond het teveel herhaling van zetten/grapjes. Heeft hij vorig jaar kort na het einde van de 2013-editie aangekondigd. Dit jaar dus uitgevoerd.
Tijd voor Status Quo!quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik heb iets langer geslapen, maar het valt inderdaad niet mee
Na een jaar of 5 is het prima. Maar nu nog lang niet en al helemaal niet zo belachelijk hoog.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:59 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Super mooi nummer. Maar het is volgens sommige hier toch niet cool om nieuwe muziek in de top 2000 te hebben?
Jij dacht dat het nog ergens rondvloog?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bah, t vliegtuig is dus daadwerkelijk neergestort?
yups... was helaas te verwachtenquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jij dacht dat het nog ergens rondvloog?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je had toch niet verwacht dat het ergens onopgemerkt geland zou zijn?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Na een jaar of 5 is het prima. Maar nu nog lang niet en al helemaal niet zo belachelijk hoog.
dan snap je dus de meeste kritiek hier ook welquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij dacht dat het nog ergens rondvloog?
Wowquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Simpel?! Poeh flink lastig hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef KolonelBroodje het volgende:
I see fire is simpel op gitaar maar klinkt zo mooi vind ik.
die is al geweest, gisteravond dacht ik.quote:
Merci, herkenbaar...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
Dit postte Frits begin dit jaar: MUZ / Top 2000 Editie 2013 #218 Het is mooi geweest
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je had toch niet verwacht dat het ergens onopgemerkt geland zou zijn?
Ja ongetwijfeld, maar weet niet, misschien was er nog een deel van het zeegebied niet doorzocht en konden daar overlevenden zwemmen ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Sarcastisch denk ik?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Simpel?! Poeh flink lastig hoor.
Fusie. Maar hoezo klaag?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef wolfrolf het volgende:
Is er een Ziggo overgenomen door UPC KLB topic??
Ook al gisteren?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
die is al geweest, gisteravond dacht ik.
Herkenbaar maar vwb die grappen: ik vind het toch altijd wel weer leuk en hoort erbij.quote:
Voor de gezelligheid? (hoop ik)quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al gisteren?
Wat doe ik hier nog?
net in het nieuws dat het Ziggo netwerk aangepast gaat worden, maar niet het UPC netwerk. Beeld gaat op zwart dit datquote:
Het is eigenlijk wel triest dat je bij bepaalde nummers precies weet wie welke grappen weer gaat maken.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Herkenbaar maar vwb die grappen: ik vind het toch altijd wel weer leuk.
Ja maar er is niks mis met de fusie toch?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
net in het nieuws dat het Ziggo netwerk aangepast gaat worden, maar niet het UPC netwerk. Beeld gaat op zwart dit dat
Jawel, de top 2000 luisteren.quote:
maar als het niet zou gebeuren, zou je toch ook denken: hey, hier was toch een grap over?quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel triest dat je bij bepaalde nummers precies weet wie welke grappen weer gaat maken.
Ik sluit mezelf daarbij niet uit...
Behalve dat. Je zit op 3k posts bijnaquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, de top 2000 luisteren.
Vast wel, maar missen doe ik het niet...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar als het niet zou gebeuren, zou je toch ook denken: hey, hier was toch een grap over?
Si, leuke film en leuk gemaakt. Voor de rest mwoah.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand al naar de Hobbit 3 geweest?
Hij deed zelf wel even hard mee.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand al naar de Hobbit 3 geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |