Deze gaat idd nog welquote:
1. 4'33quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
Iemand een Blof top 5 in de aanbieding
1. Mooie Dagquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
moggequote:
quote:
1 t/m 5 wat intro's van het album blauwe ruis.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:48 schreef laxus13 het volgende:
Als die parachute nou eens niet open was gegaan en het bij 1 album gebleven was, dan zouden ze altijd die veelbelovende band blijvenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
alles na Parachutes (op green eyes na) heeft het verpest.
Ik kom niet verder dan 4...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mwoah....5-6 leuke nummers in een uur daar doe ik het wel voor tbh.
ja zoiets zat ik ook al te denken. helaas pindakaas.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:51 schreef D. het volgende:
[..]
Als die parachute nou eens niet open was gegaan en het bij 1 album gebleven was, dan zouden ze altijd die veelbelovende band blijven
Het idee is mooi
Die zit er ook bij...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Status Quo vind ik wel leuk....
Dit is Venice.quote:
mensen met een slechte smaakquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit nummer is best zwaar als je slechts 3 uur hebt geslapen en op werk probeert te overleven.
Wie stemt dit?
Venice Williams ken ik wel, maar die zingt ook beroerd...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Venice.
Die worden jaarlijks de top 500 in gestemd door de Venice-fanclub.
Ik heb iets langer geslapen, maar het valt inderdaad niet meequote:Op dinsdag 30 december 2014 09:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit nummer is best zwaar als je slechts 3 uur hebt geslapen en op werk probeert te overleven.
Wie stemt dit?
The Hobbitquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Szura het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen I see fire?
Niks, zolang Edje daar midden in staat tenminste...quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Szura het volgende:
Wat heeft iedereen hier tegen I see fire?
Ga eens douchen danquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder jaar weer leuk om de reacties op deze plaat te lezen. Nu morgen nog The Load Out/Stay.
De kwartjes gaan weer vallenquote:Op dinsdag 30 december 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ieder jaar weer leuk om de reacties op deze plaat te lezen. Nu morgen nog The Load Out/Stay.
Ze doen straks nog een poging.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, dan haast nog liever Bløf, daar bleef ik nog wel wakker bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was vroeger.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:56 schreef Fred_B het volgende:
De nummers worden kleiner, de hits worden groter was het toch?
hits blinken lang niet uit in kwaliteit.. dus op zich klopt dat wel als je het volgend uur ziet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:56 schreef Fred_B het volgende:
De nummers worden kleiner, de hits worden groter was het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |