Sorry maar dat geloof ik niet en zulke verhalen worden zeker door westerse msm verspreid . Er bestaat geen dom ras of volk en westerlingen staan nergens boven .quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, die geloven ook dat de lokale medicijnman ze kan genezen van Aids en dat een man is ontmaagd als ie in 2 straaltjes pist.
Ik zeg niet dat ze dom zijn, maar bijgeloof en algeheel wantrouwen in al het moderne is nogal wijdverbreid daar...
Ik zeg letterlijk dat ik niet bedoel dat ze dom zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik niet en zulke verhalen worden zeker door westerse msm verspreid . Er bestaat geen dom ras of volk en westerlingen staan nergens boven .
Precies.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Sorry maar dat geloof ik niet en zulke verhalen worden zeker door westerse msm verspreid . Er bestaat geen dom ras of volk en westerlingen staan nergens boven .
Er verandert vooral niets door het er de hele tijd over te hebben. Dat we dit gesprek nu voeren is daar testament van. Media is media, zo simpel is het. Als je een bepaalde media af wilt doen als onbetrouwbaar moet je dat constructief doen. Als je het hebt over massamedia weet geen weldenkend mens wat je nou precies bedoelt. Vooral omdat je het voornamelijk gebruikt als je niets meer te zeggen hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is niet kinderachtig maar een observatie van onrecht en manipulatie en deceptie . Er veranderd niks door zulke zaken niet meer te bespreken .
Dus nieuws is gewoon nieuws, dankjewel. Waarom dan zo nodig het onderscheid maken en incorrect als 'massamedia' beschrijven?quote:Evenveel als msm nieuws
Klopt. Wat dit met mijn opmerking te maken heeft ontgaat me verder. Het gaat erom dat je de hele tijd handelt in zaken die niets te maken hebben met wat jij duidelijk probeert te maken. Prima, maar dan haal ik het net zo makkelijk onderuit.quote:Een nieuwsuitzending komt ook niet met bewijs maar met een verslag . Niemand is verplicht om het er mee eens te zijn en iedereen heeft het recht daar iets van te vinden . Iedereen heeft het recht te controleren of het verhaal wel klopt , iedereen heeft het recht om de achtergronden te onderzoeken .
Wie zegt dat? Waarom heb je het de hele tijd over zogenaamde waarheden maar zit je hier continu de boel bij elkaar te liegen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies.
Als we moeten de stomme MSM verhalen geloven dan Afrikanen kunnen niet hun eigen handen wassen.
Niet iedereen deelt jouw reflectie.quote:Als er 'n ras die gaat uitsterven dan is 't zwakke,spoilt westerlingen.
Wie zegt dat?quote:Kinderen mogen niet meer in de modden spelen. They might get a disease!
Kijk eens aan welke onzin er in Europa en de Verenigde Staten geloof wordt gehecht, en dan is het voor ons ook nog eens veel eenvoudiger om aan goede informatie te komenquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Kunnen ze wel ze moeten alleen vaak een pokke eind afleggen naar schoon water.quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Precies.
Als we moeten de stomme MSM verhalen geloven dan Afrikanen kunnen niet hun eigen handen wassen.
Als er 'n ras die gaat uitsterven dan is 't zwakke,spoilt westerlingen.
Kinderen mogen niet meer in de modden spelen. They might get a disease!
Van TVquote:Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik zeg letterlijk dat ik niet bedoel dat ze dom zijn.
En op basis waarvan geloof je het niet? Hoeveel Afrikanen heb jij gesproken bijv.? Waarop is jouw kennis van Afrika gebaseerd?
En niet iedereen die van jou , dat wilt niet zeggen dat je dan liegt maar dat je het anders ziet net zoals de ander niet aan het liegen is omdat die er anders over denkt . Goedkoopste argument ever die niks met de inhoud te maken heeft en helemaal NIKS onderuit haalt bij de ander .quote:Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat? Waarom heb je het de hele tijd over zogenaamde waarheden maar zit je hier continu de boel bij elkaar te liegen?
[..]
Niet iedereen deelt jouw reflectie.
Gelukkig maar , zonder internet zou ik een compleet ander wereldbeeld hebben en altijd maar 1 kant van het verhaal horen .quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Kijk eens aan welke onzin er in Europa en de Verenigde Staten geloof wordt gehecht, en dan is het voor ons ook nog eens veel eenvoudiger om aan goede informatie te komen
Nu zíe je alleen maar één kant van het verhaal. De andere kant wil je niet zien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Gelukkig maar , zonder internet zou ik een compleet ander wereldbeeld hebben en altijd maar 1 kant van het verhaal horen .
Dat is echt onzin want van kleins af aan krijg je de msm kant mee en was er nog geen internet . Nu kan ik het vergelijken en zelf een keuze maken .quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu zíe je alleen maar één kant van het verhaal. De andere kant wil je niet zien.
Dat homeopathie en duiveluitdrijving net zulke onzin zijn als de humorenleer en aderlating?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Gelukkig maar , zonder internet zou ik een compleet ander wereldbeeld hebben en altijd maar 1 kant van het verhaal horen .
En daar ga je dus de fout in, bij dat keuze maken. Niet omdat je een goede of foute keuze maakt, maar omdat je je gedwongen voelt om keuzes te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat is echt onzin want van kleins af aan krijg je de msm kant mee en was er nog geen internet . Nu kan ik het vergelijken en zelf een keuze maken .
Summer heeft nog al een éénzijdig manier van beredeneren soms.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:32 schreef ems. het volgende:
[..]
En daar ga je dus de fout in, bij dat keuze maken. Niet omdat je een goede of foute keuze maakt, maar omdat je je gedwongen voelt om keuzes te maken.
Het hoort bij verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken is een logisch gevolg van informatie verwerken en vergelijken . Geen keuzes maken komt er in deze wereld op neer dat je steun verleent aan zaken waar je het niet mee eens bent en mede dankzij degene die geen keuze maakt door kan blijven gaan .quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:32 schreef ems. het volgende:
[..]
En daar ga je dus de fout in, bij dat keuze maken. Niet omdat je een goede of foute keuze maakt, maar omdat je je gedwongen voelt om keuzes te maken.
Als ik je gedachtengang goed volg heb jij die keuze gemaakt en verleen je concreet steun aan in jouw ogen goede zaken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Het hoort bij verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken is een logisch gevolg van informatie verwerken en vergelijken . Geen keuzes maken komt er in deze wereld op neer dat je steun verleent aan zaken waar je het niet mee eens bent en mede dankzij degene die geen keuze maakt door kan blijven gaan .
Iedereen maakt keuzes , geen keuze maken is ook een keuze want ook dat heeft gevolgen .quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik je gedachtengang goed volg heb jij die keuze gemaakt en verleen je concreet steun aan in jouw ogen goede zaken?
Blijft de vraag wat jij na je keuze concreet doet voor de goede zaak.quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef Summers het volgende:
[..]
Iedereen maakt keuzes , geen keuze maken is ook een keuze want ook dat heeft gevolgen .
Voor de rest raad ik iedereen aan dat als ze echt de waarheid willen zoeken dat ze dan op het onderwerp concentreren en niet op de posters want het antwoord ligt NOOIT bij de posters of iets echt of fake is , ook niet na 100.000 vragen maar bij de inhoud van het onderwerp , het onderzoeken van de informatie die iets over het onderwerp zeggen , het beeldmateriaal dat overeen moet komen met de officiele versie . Dat geld voor Sandy Hook , Boston Bombing en ook Ebola en alle andere onderwerpen in bnw . Niemand met een bnw wereldbeeld heeft dat verkregen door zich te richten op mensen die niks met het onderwerp te maken hebben , iedereen heeft dat verkregen door zich op het onderwerp te focussen en te onderzoeken .
De keuze maken om je uit te spreken tegen onrecht ipv je schouders ophalen is al een keuze voor de goede zaak maar goed verder over ebola .quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft de vraag wat jij na je keuze concreet doet voor de goede zaak.
Dat noemen ze ook wel ontwijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef Summers het volgende:
[..]
De keuze maken om je uit te spreken tegen onrecht ipv je schouders ophalen is al een keuze voor de goede zaak maar goed verder over ebola .
De afleiding is juist dat het over mij gaat ipv ebola , zonde van de tijd die besteed kan worden aan het onderzoeken van de inhoud . Wie niet zoekt weet zeker dat ie niks vind .quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel ontwijken![]()
En verder over iets waarvan jij denkt dat het niet bestaat?
Van de ebola-regen in de mazelen-drupquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:34 schreef .SP. het volgende:
is ebola bijna weg krijg je dit...
http://www.bbc.co.uk/news/health-31856278
Psychosomatische mazelenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:48 schreef .SP. het volgende:
Jep, maar deze is weer erg leuk!
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-31864218
helemaal gestoord, denken dat mazelen bij een 6 maanden oude baby psychsomatisch is. Maar goed Duitsland is ook een beetje de bakemat van homeopathie, zal wel genetisch iets niet helemaal kloppen daar in de genepool.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Psychosomatische mazelen. Die vlekken zijn niet echt hoor, die zitten tussen je oren
Dr. Vogel heeft het anders mooi uitgevogeld. Die is al verdunnende rijk geworden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:50 schreef .SP. het volgende:
[..]
helemaal gestoord, denken dat mazelen bij een 6 maanden oude baby psychsomatisch is. Maar goed Duitsland is ook een beetje de bakemat van homeopathie, zal wel genetisch iets niet helemaal kloppen daar in de genepool.
Artsen Zonder Grenzen zijn vaak al actief in die gebieden voordat er iets uitbreekt. Die signaleren en vragen om hulp als ze het zelf niet aan denken te kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
AzG kritisch op aanpak WHO en getroffen landen bij uitbraak ebola
De uitbraak van de dodelijke ziekte ebola is verergerd doordat de regeringen van de drie zwaarst getroffen West-Afrikaanse landen en de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) aanvankelijk niet reageerden op oproepen van hulpverleners.
Dat schrijft Artsen zonder Grenzen (AzG) in een maandag verschenen rapport.
Volgens internationaal voorzitter Joanne Liu van de hulporganisatie heeft de ebola-epidemie "de inefficiënte en trage reactie op noodsituaties" blootgelegd.
De epidemie die ruim een jaar geleden waarschijnlijk begon met de dood van een kleuter in Guinee, heeft inmiddels aan meer dan 10.000 mensen het leven gekost. Vrijwel alle slachtoffers vielen in Guinee, Liberia en Sierra Leone.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-uitbraak-ebola.html
Dit snap ik niet helemaal. Hulpverleners vroegen de regeringen van de zwaarst getroffen landen om hulp ? Die vragen toch zelf om hulp?
Dan begrijp ik die regeringsleiders helemaal niet. Die hadden dan meteen naar de WHO moeten stappen.quote:Op maandag 23 maart 2015 13:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Artsen Zonder Grenzen zijn vaak al actief in die gebieden voordat er iets uitbreekt. Die signaleren en vragen om hulp als ze het zelf niet aan denken te kunnen.
genoeg redenen om het onder de pet te houden (economische vooral)quote:Op maandag 23 maart 2015 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan begrijp ik die regeringsleiders helemaal niet. Die hadden dan meteen naar de WHO moeten stappen.
Dat zal het dan wel zijn. Je zou toch denken dat regeringen hun bevolking gezond wil houden.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
genoeg redenen om het onder de pet te houden (economische vooral)
Alleen degenen die geld opleveren natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn. Je zou toch denken dat regeringen hun bevolking gezond wil houden.
Zal wel ook met de hoop te maken hebben dat het "wel mee zou vallen". Achteraf een beetje dom.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zal het dan wel zijn. Je zou toch denken dat regeringen hun bevolking gezond wil houden.
Dat zal ook meegespeeld hebben. We hebben kunnen lezen dat de bevolking ook niet echt wilde meewerken aanvankelijk en zelfs in opstand kwam tegen de maatregelen. Dat heeft heel veel onnodige besmetting veroorzaakt.quote:Op maandag 23 maart 2015 16:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zal wel ook met de hoop te maken hebben dat het "wel mee zou vallen". Achteraf een beetje dom.
quote:In this video Ron Paul talks about the ebola scam Remember last year’s panic about ebola? USAID spent $1.4 billion constructing treatment centers in Africa but nine out of the 11 centers did not treat a single patient. - See more at: http://yournewswire.com/t(...)sthash.CHPTlqHA.dpuf
Geen idee maar gaat wel erg hard, maar dat is ook positief, ook al klinkt dat erg gek..quote:Op zondag 19 april 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
http://naijagists.com/inf(...)s-migraine-headache/
Geen ebola maar wat is het dan?
Zodra het voor de 'MSM' geen dagelijks nieuws meer is is het schijnbaar ook niet BNW-waardig meer. Opvallend hoe dat altijd gaat he?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:17 schreef SicSicSics het volgende:
Ebola geen goed BNW verhaal meer?
Ebola is trouwens nog steeds niet over:
http://www.demorgen.be/bu(...)in-liberia-a2390055/
Ouder artikel (maart):
http://www.nu.nl/weekend/(...)aandacht-groeit.html
Hier nog een oud (2014) achtergrond artikel waarin de massa media het gevaar voor Ebola behoorlijk aan het downplayen is, waarom doet men dat in een verhaal bedoeld voor 'fear mongering'?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)r-durfde-te-stellen/
http://www.theguardian.co(...)ke-money-from-miseryquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
Ebola. De door het westen verzonnen hoax om onze aandacht af te leiden van 'dingen die belangrijker waren'...
Vandaag hoorde ik een reportage op de radio over ondernemers in (volgens mij) Liberia en hoeveel economische schade zij geleden hebben door de uitbraak. Ook de wereldbank bijvoorbeeld doet veel onderzoek naar en schrijft artikelen over de Socio-Economische impact van de Ebola uitbraak.
Waarom, als het toch zijn doel al gediend heeft, doet men hier onderzoek naar? Of wordt deze aftermath ook bij elkaar gehoaxed?
Waarom hebben wij deze bangmakerij verhaaltjes (zoals ze hier wel genoemd werden) om onze oren gekregen en waarom zijn ze opgehouden?
Waarom houdt men op met de bangmaakverhalen, maar gaat men op de achtergrond door met het publiceren van onderzoeken naar de gevolgen?
Waarom besteed men er nu nog aandacht aan in de MSM?
Waarom zijn we niet allemaal gevaccineerd?
Waarom is 'half Afrika' nog niet overleden aan de gevolgen van deze depopulatie strategie?
Mooie assortment of stories (fear mongering Alex Jonesquote:
Mooi dat het vragen bij je oproept.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mooie assortment of stories (fear mongering Alex Jones) maar geen antwoord op mijn vragen.
Sterker nog; de laatste bron spreekt over 'who stands to profit when it comes to the US'. Er is geen pandemie uitgebroken voor zover ik weet? Dus dat roept meer vragen op dan je antwoord geeft op dit moment.
Claims en insinuaties van Jones en van de laatste bron zijn vals en niet uitgekomen.
Ik wilde ze eigenlijk graag beantwoord hebbenquote:
Het IMF heeft geld verstrekt aan de landen, dat is de taak van het IMF. Niet?quote:Er is veel geld van de overheid imf, etcetera. naar big pharma gestroomd, aandelen flink gestegen, zijn we het daar over eens?
Nee dat wil ik niet insinueren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik wilde ze eigenlijk graag beantwoord hebben
[..]
Het IMF heeft geld verstrekt aan de landen, dat is de taak van het IMF. Niet?
Verschillende overheden hebben op verschillende manier hulp gegeven, soms cash, soms in de vorm van hulpgoederen of het sturen van bedrijven. Wat is je punt?
Je wil nu insinueren dat ebola verzonnen is zodat een bedrijf als Aspen Medical een overheidscontract kon binnenhalen om de aandelen omhoog te pushen?
Hier nog, als aanvulling, een paar artikelen waarbij Aspen Medical open is over wat ze met het geld doen:
http://www.aspenmedical.c(...)ht-ebola-west-africa
http://www.canberratimes.(...)20140929-10ndux.html
http://www.aspenmedical.com.au/sites/default/files/news/ADM.pdf
http://www.aspenmedical.c(...)20Ebola%20fray_0.pdf
Vreselijk bedrijf inderdaad.
Wat wil je er dan mee zeggen?quote:
Wat vind je zo goed aan het filmpje Tingo?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:58 schreef Tingo het volgende:
Deze mevrouw heeft wat interessants
te zeggen over de zaak.imo.Simpel,eenvoudige uitleg.
Als je deze eeerste deel niet snapt dan is 't waarschijnlijk 'n beetje zonder van je tijd om deels 2 en 3 te kijken.
Faking ebola Pt.1
Kan jij op mij reageren? Dus zeg maar.. reageren op de vraag, wat jij zo goed vind aan de eerder geposte video? Ik heb een half opstel getikt naar aanleiding van die video, het zou van enig respect getuigen als je dan ook maar even in gaat daar op.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Tingo het volgende:
Kan jij overtuigende bewijs/beelden van de ebola crisis vinden?
Ik niet. Ik zie alleen maar beelden van arme mensen in sloppenwijken die ziet er meestal gezond uit.
Het is toch makkelijk om 't in scene te zetten? Dan de media gaat 'n enorme bangmakende campagne van maken.
Zijn er geen beelden van de volle,echte,grote ziekenhuizen?
Misschien zijn er wel zieke mensen te zien maar hoe weten we dat 't van ebola is?
Kan 't niet zijn dat de mensen zijn ziek van armoede en 'n niet bestaande infrastructuur?
Waarom zouden we dit soort dingen geloven? :
Ebola Virus Outbreak 2014: Dying at the Hospital Door | The New York Times
Conspiracy vids zijn niet nodig - de MSM beelden zegt al genoeg imo.
Ik denk dat ebola scare was precies dat - gewoon 'n enorme overdrevende scare.
Ik denk dat de MSM geeft 'n misleidende beeld van Afrikanen alsof 't zijn allemaal domme,smerige volk die kunnen niet voor zichzelf zorgen.
Geen twijfel dat sommige zijn zo wanhopig dat ze zullen 'n paar leugens vertellen voor 'n paar honderd dollar.Mensen kunnen veel veel erger dingen doen -en voor minder geld ook.
De film geeft aan hoe we zijn misleiden of manipuleerd om te denken dat Liberia heeft geen moderne ziekenhuizen en de hele land vreselijk arme met tientallen duizenden zieke mensen is maar daar is er geen echte bewijs van - alleen wat we zien op TV.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij op mij reageren? Dus zeg maar.. reageren op de vraag, wat jij zo goed vind aan de eerder geposte video? Ik heb een half opstel getikt naar aanleiding van die video, het zou van enig respect getuigen als je dan ook maar even in gaat daar op.
Dan is het kennelijk toch niet zo makkelijk om in scene te zetten. Wat zou jij dan overtuigende opnamen vinden?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:21 schreef Tingo het volgende:
Kan jij overtuigende bewijs/beelden van de ebola crisis vinden?
Ik niet. Ik zie alleen maar beelden van arme mensen in sloppenwijken die ziet er meestal gezond uit.
Het is toch makkelijk om 't in scene te zetten?
En dat is juist wat ik weerleg. Leuk dat je dat gewoon schijnbaar niet leest.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
De film geeft aan hoe we zijn misleiden of manipuleerd om te denken dat Liberia heeft geen moderne ziekenhuizen en de hele land vreselijk arme met tientallen duizenden zieke mensen is maar daar is er geen echte bewijs van - alleen wat we zien op TV.
Wat jij denkt van de film is *wel* belangrijk, je zit op een forum, kom eens met je mening naar voren en onderbouw die dan ook voor de verandering een keer.quote:Wat ik denk van de film is niet belangrijk.
Vind je de gedrag van de ebola 'patient' in de msm film niet verdacht? Denk je dat echt is?
Dat was ook een beetje mijn punt; wat is er nou van al die BNW doelstellingen terecht gekomen?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:59 schreef jogy het volgende:
Een fake ebola scare was niet als zo'n 'teleurstelling' geëindigd of zo uit het oog verloren. Als men ons echt angst aan zou willen jagen kwamen ze wel met een vogelgriep 2.0 op de proppen denk ik.
Meh, tja, wat vaccinaties betreft zou het wel een beetje 'to obvious' zijn als men nu massaal ziek wordt natuurlijk en volgens mij is de leidende 'theorie' dat die vaccinaties voor onvruchtbaarheid leiden, niet direct de dood. Dus mocht dat het geval zijn zie je het de komende jaren enkel aan de geboortecijfers.quote:Op maandag 13 juli 2015 08:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat was ook een beetje mijn punt; wat is er nou van al die BNW doelstellingen terecht gekomen?
Is de wereldpopulatie gedecimeerd?
Heel Afrika steriel en ziek vanwege de vaccins?
Hebben wij hier in het westen verplichte vaccinatierondes? Quarantaines? Martial Law?
Eens.quote:Waarom zou je Ebola faken, er dan niets meer over laten horen en als iedereen het bijna vergeten is een heel uitgebreid achtergrond verhaal over de socio-economische impact van de crisis uit je duim zuigen? Inclusief rapportages van de wereld bank etc. etc.
En dat er een vervolg komt, wat ik ook wel verwacht, betekent toch niet dat het nep zou zijn?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik weet het niet hoor. Dat het ebolagevaar onder controle zou zijn doet mij niet overtuigen dat het dan maar echt moet zijn. Wie weet breekt het over periode x opnieuw uit, er is genoeg aan verdiend, kassa voor BP met druk bezig zijn met het maken van Zmapp. Was het een try out hoe de massa dit slikte, wat kunnen we ze wijsmaken als ebola (of een ander virus) opnieuw uitbreekt zodat men zich vol vertrouwen laat vaccineren? Is ebola wel onder controle? Las net op nu.nl dat de cijfers weer stijgen medio februari 2015. Ik denk dat er nog een vervolg komt.
Dat vraag ik niet, ik vraag het jou.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is al genoeg gepost waarom het nep zou zijn en met welke redenen. Dat jij dit niet hard genoeg vindt, daar kan ik niets aan doen.
Ik hoef geen opstel, ik wil gewoon weten waarom. Heel simpel; waarom denk jij dat het fake is. Ik hoef niet alle argumenten van het verleden weer op tafel. Gewoon korte antwoordjes; hier en hier om.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom wil je dat van mij weten? Zoveel gelezen en bekeken destijds over eboLIE, ik ga dat niet allemaal meer opzoeken bovendien er is genoeg over gepost de afgelopen delen, ik zou zeggen blader het eens door. Alles bij elkaar is dat genoeg voor mij om te concluderen dat ik er nog steeds niets van geloof.
Die geboortebeperkende factor werd ook van oa. de polio vaccins gezegd. In India, Pakistan en grote delen van Afrika... Zie je ook niet terug in de cijfers. Ja. In de polio sterfte cijfers zag je het terug.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:09 schreef jogy het volgende:
Meh, tja, wat vaccinaties betreft zou het wel een beetje 'to obvious' zijn als men nu massaal ziek wordt natuurlijk en volgens mij is de leidende 'theorie' dat die vaccinaties voor onvruchtbaarheid leiden, niet direct de dood. Dus mocht dat het geval zijn zie je het de komende jaren enkel aan de geboortecijfers...
Zoals verwachtquote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Sorry ik ga nu niet op zoek naar mijn ebolageschiedenis, aandragen met sites en filmpjes dit is al gedaan voorheen. Ik heb net al aangegeven dat mijn research destijds mij voldoende overtuigd heeft dat het fake is. Om er opnieuw in te duiken 'nu even niet'
Ik ook niet - maakt toch geen reet uit. Als mensen de vele beelden van de ebola bangmakerij echt vinden, prima. Dan is er niet veel meer te discusseren. Ik ga ook m'n tijd niet verspillen om alles opnieuw te schrijven.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:55 schreef controlaltdelete het volgende:
Sorry ik ga nu niet op zoek naar mijn ebolageschiedenis, aandragen met sites en filmpjes dit is al gedaan voorheen. Ik heb net al aangegeven dat mijn research destijds mij voldoende overtuigd heeft dat het fake is. Om er opnieuw in te duiken 'nu even niet'
Ik vraag je juist om mij te overtuigen van jouw gelijk. Ik probeer het tegenovergestelde te doen, niet vreemd op een discussie platform. Is het nou echt teveel gevraagd om hetzelfde te doen? Bedoel, mijn argumenten tegen jullie 'fake/haox' gedoe zullen vast ook al tig keer zijn herhaald.quote:Op maandag 13 juli 2015 11:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook niet - maakt toch geen reet uit. Als mensen de vele beelden van de ebola bangmakerij echt vinden, prima. Dan is er niet veel meer te discusseren. Ik ga ook m'n tijd niet verspillen om alles opnieuw te schrijven.
Maar als het zo kant en klaar duidelijk is, dan moet het toch ook niet moeilijk zijn om te onderbouwen?quote:Op maandag 13 juli 2015 11:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook niet - maakt toch geen reet uit. Als mensen de vele beelden van de ebola bangmakerij echt vinden, prima. Dan is er niet veel meer te discusseren. Ik ga ook m'n tijd niet verspillen om alles opnieuw te schrijven.
Waarom dan wel posten hier? Ondanks dat je er niet mee bent begonnen.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Er niet over ophouden? Ik ben niet begonnen met posten nadat dit topic een beetje op zijn gat lag. Persoonlijk interesseert ebola me op dit moment weinig. Wie weet over een tijdje weer.
Omdat ik even mijn bedenkingen liet gaan over eboLIE nu het gevaar zogenaamd geweken is en men roept 'zie je wel echt gebeurt dus, de gekkies hadden ongelijk'.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom dan wel posten hier? Ondanks dat je er niet mee bent begonnen.
Welke bedenkingen? Waarom heb je deze bedenkingen?quote:Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Omdat ik even mijn bedenkingen liet gaan over eboLIE nu het gevaar zogenaamd geweken is en men roept 'zie je wel echt gebeurt dus, de gekkies hadden ongelijk'.
Je bent wel goed in tussen de regels door lezenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Omdat ik even mijn bedenkingen liet gaan over eboLIE nu het gevaar zogenaamd geweken is en men roept 'zie je wel echt gebeurt dus, de gekkies hadden ongelijk'.
ik denk ook dat hij niet serieus is, het is alleen maar afzeiken op andersdenkendenquote:Op maandag 13 juli 2015 13:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens mij is Scrummie gewoon bezig om op een redelijk normale manier een gesprek te voeren over een onderwerp waar mensen toch geïnsereerd in zijn.
Maar loopt het op sommige vlakken nogal eens spaak omdat Scrummie niet serieus is volgens anderen.
Tja...
Toon even aan WAAR ik afzeik graag, dan zal ik dat aanpassen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ik denk ook dat hij niet serieus is, het is alleen maar afzeiken op andersdenkenden
nee, geen zin en tijd voor, je weet toch zelf wat je post?quote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toon even aan WAAR ik afzeik graag, dan zal ik dat aanpassen.
Post hier dan helemaal niet, in dit topic, als het je niet interesseert (op dit moment). Dan hoef ik niet op je te reageren, jij niet op mij, iedereen blij.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Jongens ik vind het allemaal best. Ik ga niet opnieuw info aandragen waarom ebola een leugen is. Dit is in de afgelopen topics voldoende gedaan, ik heb geen zin in herhaling van hetzelfde welles/nietes-gedoe want het is toch uitgemaakte zaak. De één geloof het wel (ik kan ook wel vragen overtuig jij mij maar eens met hard bewijs) en de ander gelooft het niet.
Ja, heel erg goed zelfs. Jij schijnbaar niet als je het niet kan aantonen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef totnutoe het volgende:
[..]
nee, geen zin en tijd voor, je weet toch zelf wat je post?
ik vind het wel best zoquote:Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, heel erg goed zelfs. Jij schijnbaar niet als je het niet kan aantonen.
Prima als je je mening wil geven, maar ga dan niet huilen als er op je gereageerd word.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik mag hier best mijn mening geven. Waarop jij meteen op mij inhaakt en niet andersom. Voor nu ben ik er wel weer even klaar mee en helemaal met jou. Toedeloe!
Doe het dan ook niet! Nu ben je dus gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ik vind het wel best zo
heb ook helemaal geen zin om in dit topic te posten, allemaal nep en bangmakerij
Wat ik zou doen? Niet bang zijn want het komt hier niet zo snel. En zowel, ja dan zou ik best een vaccin willen. Gek he.quote:straks laait die soap weer op en hebben ze pfff gelukkig een vaccin gevonden, en jij bent een van de eerste die deze vaccin wilt hebben schat ik zo in
wat zou jij doen?
We weten niet precies 'waarom' 't gefaked is, dus daarom moeten de beelden echt zijn.Ja hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef totnutoe het volgende:
[..]
ik vind het wel best zo
heb ook helemaal geen zin om in dit topic te posten, allemaal nep en bangmakerij
straks laait die soap weer op en hebben ze pfff gelukkig een vaccin gevonden, en jij bent een van de eerste die deze vaccin wilt hebben schat ik zo in
wat zou jij doen?
Wat bedoel je hiermee te zeggen?quote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
We weten niet precies 'waarom' 't gefaked is, dus daarom moeten de beelden echt zijn.Ja hoor!
We weten niet of de beelden echt zijn dus daarom moet het nep zijn, zelfde probleem alleen vanaf de andere kant bekeken. Het absolutisme maakt de bewering nogal lastig vol te houden. Ziektes bestaan, ebola bestaat ook al decennia, de ontstaansgeschiedenis is volgens mij wel een beetje wazig maar dat is een gevalletje klok - klepel mijnerzijds.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
We weten niet precies 'waarom' 't gefaked is, dus daarom moeten de beelden echt zijn.Ja hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |