abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154296184
Wederom, de enige die blijkbaar beïnvloed zijn door de "ebola-bangmakerij" hier zijn mensen zoals Tingo en ctrlaltdinges die er maar niet over kunnen ophouden en men hier ook bang probeert te maken met neppe filmpjes die ze hebben gegoogled.
Conscience do cost.
  maandag 13 juli 2015 @ 12:42:53 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_154296385
Er niet over ophouden? Ik ben niet begonnen met posten nadat dit topic een beetje op zijn gat lag. Persoonlijk interesseert ebola me op dit moment weinig. Wie weet over een tijdje weer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154296400
ebola <<< alobe >> all obey :')
pi_154296585
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Er niet over ophouden? Ik ben niet begonnen met posten nadat dit topic een beetje op zijn gat lag. Persoonlijk interesseert ebola me op dit moment weinig. Wie weet over een tijdje weer.
Waarom dan wel posten hier? Ondanks dat je er niet mee bent begonnen.
pi_154296736
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:43 schreef totnutoe het volgende:
ebola <<< alobe >> all obey :')
Heb je verder nog een zinnige toevoeging of ben je vandaag alleen maar aan het onzin spuien?
  maandag 13 juli 2015 @ 12:59:18 #181
189978 controlaltdelete
pi_154296761
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:51 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom dan wel posten hier? Ondanks dat je er niet mee bent begonnen.
Omdat ik even mijn bedenkingen liet gaan over eboLIE nu het gevaar zogenaamd geweken is en men roept 'zie je wel echt gebeurt dus, de gekkies hadden ongelijk'.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_154296933
edit: Ontopic graag.

[ Bericht 32% gewijzigd door jogy op 13-07-2015 13:28:47 ]
pi_154296936
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Omdat ik even mijn bedenkingen liet gaan over eboLIE nu het gevaar zogenaamd geweken is en men roept 'zie je wel echt gebeurt dus, de gekkies hadden ongelijk'.
Welke bedenkingen? Waarom heb je deze bedenkingen?

Kan je stoppen met van die irritante verbasteringen als ze nergens op slaan, dan wel je ze niet wil onderbouwen?
  maandag 13 juli 2015 @ 13:06:28 #184
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_154296946
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 12:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Je bent wel goed in tussen de regels door lezen ;), maar dat was juist wat ik niet wilde zeggen.

Ik vroeg me alleen af wat er van alle wilde claims uit was gekomen en of je daar nog conclusies uit kunt trekken. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_154297009
[...]

Volgens mij is Scrummie gewoon bezig om op een redelijk normale manier een gesprek te voeren over een onderwerp waar mensen toch geïnsereerd in zijn.

Maar loopt het op sommige vlakken nogal eens spaak omdat Scrummie niet serieus is volgens anderen.
Tja...

[ Bericht 58% gewijzigd door jogy op 13-07-2015 13:29:17 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_154297098
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Volgens mij is Scrummie gewoon bezig om op een redelijk normale manier een gesprek te voeren over een onderwerp waar mensen toch geïnsereerd in zijn.

Maar loopt het op sommige vlakken nogal eens spaak omdat Scrummie niet serieus is volgens anderen.
Tja...
ik denk ook dat hij niet serieus is, het is alleen maar afzeiken op andersdenkenden
  maandag 13 juli 2015 @ 13:13:40 #187
189978 controlaltdelete
pi_154297103
Jongens ik vind het allemaal best. Ik ga niet opnieuw info aandragen waarom ebola een leugen is. Dit is in de afgelopen topics voldoende gedaan, ik heb geen zin in herhaling van hetzelfde welles/nietes-gedoe want het is toch uitgemaakte zaak. De één geloof het wel (ik kan ook wel vragen overtuig jij mij maar eens met hard bewijs) en de ander gelooft het niet.

[ Bericht 56% gewijzigd door jogy op 13-07-2015 13:29:35 ]
pi_154297109
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik denk ook dat hij niet serieus is, het is alleen maar afzeiken op andersdenkenden
Toon even aan WAAR ik afzeik graag, dan zal ik dat aanpassen.
pi_154297137
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toon even aan WAAR ik afzeik graag, dan zal ik dat aanpassen.
nee, geen zin en tijd voor, je weet toch zelf wat je post?
pi_154297147
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Jongens ik vind het allemaal best. Ik ga niet opnieuw info aandragen waarom ebola een leugen is. Dit is in de afgelopen topics voldoende gedaan, ik heb geen zin in herhaling van hetzelfde welles/nietes-gedoe want het is toch uitgemaakte zaak. De één geloof het wel (ik kan ook wel vragen overtuig jij mij maar eens met hard bewijs) en de ander gelooft het niet.

Post hier dan helemaal niet, in dit topic, als het je niet interesseert (op dit moment). Dan hoef ik niet op je te reageren, jij niet op mij, iedereen blij.
pi_154297158
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:14 schreef totnutoe het volgende:

[..]

nee, geen zin en tijd voor, je weet toch zelf wat je post?
Ja, heel erg goed zelfs. Jij schijnbaar niet als je het niet kan aantonen.
pi_154297271
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, heel erg goed zelfs. Jij schijnbaar niet als je het niet kan aantonen.
ik vind het wel best zo
heb ook helemaal geen zin om in dit topic te posten, allemaal nep en bangmakerij
straks laait die soap weer op en hebben ze pfff gelukkig een vaccin gevonden, en jij bent een van de eerste die deze vaccin wilt hebben schat ik zo in
wat zou jij doen?
  maandag 13 juli 2015 @ 13:19:58 #193
189978 controlaltdelete
pi_154297275
Ik mag hier best mijn mening geven. Waarop jij meteen op mij inhaakt en niet andersom. Voor nu ben ik er wel weer even klaar mee en helemaal met jou. Toedeloe!
pi_154297321
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik mag hier best mijn mening geven. Waarop jij meteen op mij inhaakt en niet andersom. Voor nu ben ik er wel weer even klaar mee en helemaal met jou. Toedeloe!
Prima als je je mening wil geven, maar ga dan niet huilen als er op je gereageerd word.

Toedeloe.
pi_154297345
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik vind het wel best zo
heb ook helemaal geen zin om in dit topic te posten, allemaal nep en bangmakerij
Doe het dan ook niet! Nu ben je dus gewoon aan het trollen.

quote:
straks laait die soap weer op en hebben ze pfff gelukkig een vaccin gevonden, en jij bent een van de eerste die deze vaccin wilt hebben schat ik zo in
wat zou jij doen?
Wat ik zou doen? Niet bang zijn want het komt hier niet zo snel. En zowel, ja dan zou ik best een vaccin willen. Gek he.
  maandag 13 juli 2015 @ 13:26:33 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154297454
Ja, nu weer even ontopic en minder bitchen op elkaar graag. Scrummie is nu hartstikke redelijk en correct aan het posten, ik kan daar niets vreemds aan vinden dus als je daar niet op wil reageren moet je dat vooral niet doen maar laat het dan ook rusten ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_154297461
Edit
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_154302064
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 13:19 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik vind het wel best zo
wat zou jij doen?
We weten niet precies 'waarom' 't gefaked is, dus daarom moeten de beelden echt zijn.Ja hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_154302095
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

We weten niet precies 'waarom' 't gefaked is, dus daarom moeten de beelden echt zijn.Ja hoor!
Wat bedoel je hiermee te zeggen?
  maandag 13 juli 2015 @ 16:37:26 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154302607
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2015 16:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

We weten niet of de beelden echt zijn dus daarom moet het nep zijn, zelfde probleem alleen vanaf de andere kant bekeken. Het absolutisme maakt de bewering nogal lastig vol te houden. Ziektes bestaan, ebola bestaat ook al decennia, de ontstaansgeschiedenis is volgens mij wel een beetje wazig maar dat is een gevalletje klok - klepel mijnerzijds.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')