abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2015 @ 17:24:17 #101
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150288441
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, die geloven ook dat de lokale medicijnman ze kan genezen van Aids en dat een man is ontmaagd als ie in 2 straaltjes pist.
Ik zeg niet dat ze dom zijn, maar bijgeloof en algeheel wantrouwen in al het moderne is nogal wijdverbreid daar...
Sorry maar dat geloof ik niet en zulke verhalen worden zeker door westerse msm verspreid . Er bestaat geen dom ras of volk en westerlingen staan nergens boven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_150288525
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Sorry maar dat geloof ik niet en zulke verhalen worden zeker door westerse msm verspreid . Er bestaat geen dom ras of volk en westerlingen staan nergens boven .
Ik zeg letterlijk dat ik niet bedoel dat ze dom zijn. :')
En op basis waarvan geloof je het niet? Hoeveel Afrikanen heb jij gesproken bijv.? Waarop is jouw kennis van Afrika gebaseerd?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_150290218
quote:

[..]

Precies.
Als we moeten de stomme MSM verhalen geloven dan Afrikanen kunnen niet hun eigen handen wassen.
Als er 'n ras die gaat uitsterven dan is 't zwakke,spoilt westerlingen.
Kinderen mogen niet meer in de modden spelen. They might get a disease!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150290822
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is niet kinderachtig maar een observatie van onrecht en manipulatie en deceptie . Er veranderd niks door zulke zaken niet meer te bespreken .
Er verandert vooral niets door het er de hele tijd over te hebben. Dat we dit gesprek nu voeren is daar testament van. Media is media, zo simpel is het. Als je een bepaalde media af wilt doen als onbetrouwbaar moet je dat constructief doen. Als je het hebt over massamedia weet geen weldenkend mens wat je nou precies bedoelt. Vooral omdat je het voornamelijk gebruikt als je niets meer te zeggen hebt.

quote:
Evenveel als msm nieuws
Dus nieuws is gewoon nieuws, dankjewel. Waarom dan zo nodig het onderscheid maken en incorrect als 'massamedia' beschrijven?

quote:
Een nieuwsuitzending komt ook niet met bewijs maar met een verslag . Niemand is verplicht om het er mee eens te zijn en iedereen heeft het recht daar iets van te vinden . Iedereen heeft het recht te controleren of het verhaal wel klopt , iedereen heeft het recht om de achtergronden te onderzoeken .
Klopt. Wat dit met mijn opmerking te maken heeft ontgaat me verder. Het gaat erom dat je de hele tijd handelt in zaken die niets te maken hebben met wat jij duidelijk probeert te maken. Prima, maar dan haal ik het net zo makkelijk onderuit.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies.
Als we moeten de stomme MSM verhalen geloven dan Afrikanen kunnen niet hun eigen handen wassen.
Wie zegt dat? Waarom heb je het de hele tijd over zogenaamde waarheden maar zit je hier continu de boel bij elkaar te liegen?
quote:
Niet iedereen deelt jouw reflectie.
quote:
Wie zegt dat? :') wat lul je slap man.
Conscience do cost.
  woensdag 4 maart 2015 @ 19:31:06 #105
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_150293046
quote:

[..]

Kijk eens aan welke onzin er in Europa en de Verenigde Staten geloof wordt gehecht, en dan is het voor ons ook nog eens veel eenvoudiger om aan goede informatie te komen
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:18:36 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150295135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:14 schreef Tingo het volgende:

[..]

Precies.
Kunnen ze wel ze moeten alleen vaak een pokke eind afleggen naar schoon water.

Verwend ja, uitsterven nee.

Kinderen mogen niet in de modder spelen omdat mama dat dan weer moet uitwassen en de mooie kleding gaat stuk!

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zeg letterlijk dat ik niet bedoel dat ze dom zijn. :')
En op basis waarvan geloof je het niet? Hoeveel Afrikanen heb jij gesproken bijv.? Waarop is jouw kennis van Afrika gebaseerd?
Van TV ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:25:29 #107
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150295441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:34 schreef ems. het volgende:

[..]

[..]

Wie zegt dat? Waarom heb je het de hele tijd over zogenaamde waarheden maar zit je hier continu de boel bij elkaar te liegen?

[..]

Niet iedereen deelt jouw reflectie.
En niet iedereen die van jou , dat wilt niet zeggen dat je dan liegt maar dat je het anders ziet net zoals de ander niet aan het liegen is omdat die er anders over denkt . Goedkoopste argument ever die niks met de inhoud te maken heeft en helemaal NIKS onderuit haalt bij de ander .
Toch schijn je verbaasd te zijn dat je niemand overtuigt door te roepen dat ze liegen .
Probeer het eens op de inhoud en het onderwerp ipv op de persoon . filmpjes foto's artikelen enz over Ebola .
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:32:40 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150295777
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 19:31 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Kijk eens aan welke onzin er in Europa en de Verenigde Staten geloof wordt gehecht, en dan is het voor ons ook nog eens veel eenvoudiger om aan goede informatie te komen
Gelukkig maar , zonder internet zou ik een compleet ander wereldbeeld hebben en altijd maar 1 kant van het verhaal horen .
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 20:34:53 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_150295879
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Gelukkig maar , zonder internet zou ik een compleet ander wereldbeeld hebben en altijd maar 1 kant van het verhaal horen .
Nu zíe je alleen maar één kant van het verhaal. De andere kant wil je niet zien.
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:45:27 #110
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150296265
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nu zíe je alleen maar één kant van het verhaal. De andere kant wil je niet zien.
Dat is echt onzin want van kleins af aan krijg je de msm kant mee en was er nog geen internet . Nu kan ik het vergelijken en zelf een keuze maken .
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:07:11 #111
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_150297049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat homeopathie en duiveluitdrijving net zulke onzin zijn als de humorenleer en aderlating?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_150308767
Weer meer ebolagevallen in Guinee en Sierra Leone

In Guinee en Sierra Leone zijn vorige week 132 nieuwe gevallen van ebola vastgesteld, 34 meer dan in de week ervoor. Dat maakte de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) vandaag bekend. Uit buurland Liberia kwam beter nieuws. Voor het eerst sinds 26 mei afgelopen jaar zijn er geen nieuwe ziektegevallen gemeld.

'Het aantal vastgestelde doden door het ebolavirus in Guinee en Sierra Leone blijft hoog. Dat suggereert dat de noodzaak van snelle isolatie en behandeling (van patiënten) nog niet begrepen, geaccepteerd wordt of dat daar naar gehandeld wordt', aldus de WHO in een verklaring. 'Onveilige begrafenissen blijven plaatsvinden.'

Bijna 10.000 mensen zijn in de drie landen aan de dodelijke ziekte overleden.
Bron
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_150308855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is echt onzin want van kleins af aan krijg je de msm kant mee en was er nog geen internet . Nu kan ik het vergelijken en zelf een keuze maken .
En daar ga je dus de fout in, bij dat keuze maken. Niet omdat je een goede of foute keuze maakt, maar omdat je je gedwongen voelt om keuzes te maken.
Conscience do cost.
pi_150309096
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:32 schreef ems. het volgende:

[..]

En daar ga je dus de fout in, bij dat keuze maken. Niet omdat je een goede of foute keuze maakt, maar omdat je je gedwongen voelt om keuzes te maken.
Summer heeft nog al een éénzijdig manier van beredeneren soms.
Aangezien in de tijd van voor het internet, het echt uit jezelf moest komen om 'dingen' te ontdekken, en nu met het internet denkt iedereen ineens de 'ontdekker' te zijn.

De tijd voor het internet kon men bijv naar de bibliotheek, iets waar ik zelf ook veel te vinden was.
In de bibliotheek opzoek naar je eigen nieuwsgaring, wat men nu doet met een paar muisklikken.

Vroeger kon het ook wel, alleen vergde het meer van de mens, wat ik eigenlijk wel een beter aspect vindt, aangezien je niet klakkeloos op je bureaustoel beetje hier en daar, voornamelijk thuis, wat 'blogjes' leest.

Liever zelf op pad en ontdekking dan alleen maar binnen veilig achter je pc.
Heb namelijk bij een aantal het idee dat ze sociaal niet echt veel doen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:59:08 #115
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150309654
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Het hoort bij verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken is een logisch gevolg van informatie verwerken en vergelijken . Geen keuzes maken komt er in deze wereld op neer dat je steun verleent aan zaken waar je het niet mee eens bent en mede dankzij degene die geen keuze maakt door kan blijven gaan .
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 13:17:09 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_150311973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Het hoort bij verantwoordelijkheid nemen en keuzes maken is een logisch gevolg van informatie verwerken en vergelijken . Geen keuzes maken komt er in deze wereld op neer dat je steun verleent aan zaken waar je het niet mee eens bent en mede dankzij degene die geen keuze maakt door kan blijven gaan .
Als ik je gedachtengang goed volg heb jij die keuze gemaakt en verleen je concreet steun aan in jouw ogen goede zaken?
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:56:59 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150313661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als ik je gedachtengang goed volg heb jij die keuze gemaakt en verleen je concreet steun aan in jouw ogen goede zaken?
Iedereen maakt keuzes , geen keuze maken is ook een keuze want ook dat heeft gevolgen .
Voor de rest raad ik iedereen aan dat als ze echt de waarheid willen zoeken dat ze dan op het onderwerp concentreren en niet op de posters want het antwoord ligt NOOIT bij de posters of iets echt of fake is , ook niet na 100.000 vragen maar bij de inhoud van het onderwerp , het onderzoeken van de informatie die iets over het onderwerp zeggen , het beeldmateriaal dat overeen moet komen met de officiele versie . Dat geld voor Sandy Hook , Boston Bombing en ook Ebola en alle andere onderwerpen in bnw . Niemand met een bnw wereldbeeld heeft dat verkregen door zich te richten op mensen die niks met het onderwerp te maken hebben , iedereen heeft dat verkregen door zich op het onderwerp te focussen en te onderzoeken .
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 14:00:06 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_150313794
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:56 schreef Summers het volgende:

[..]

Iedereen maakt keuzes , geen keuze maken is ook een keuze want ook dat heeft gevolgen .
Voor de rest raad ik iedereen aan dat als ze echt de waarheid willen zoeken dat ze dan op het onderwerp concentreren en niet op de posters want het antwoord ligt NOOIT bij de posters of iets echt of fake is , ook niet na 100.000 vragen maar bij de inhoud van het onderwerp , het onderzoeken van de informatie die iets over het onderwerp zeggen , het beeldmateriaal dat overeen moet komen met de officiele versie . Dat geld voor Sandy Hook , Boston Bombing en ook Ebola en alle andere onderwerpen in bnw . Niemand met een bnw wereldbeeld heeft dat verkregen door zich te richten op mensen die niks met het onderwerp te maken hebben , iedereen heeft dat verkregen door zich op het onderwerp te focussen en te onderzoeken .
Blijft de vraag wat jij na je keuze concreet doet voor de goede zaak.
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:15:37 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150314231
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Blijft de vraag wat jij na je keuze concreet doet voor de goede zaak.
De keuze maken om je uit te spreken tegen onrecht ipv je schouders ophalen is al een keuze voor de goede zaak maar goed verder over ebola .
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 14:18:48 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_150314317
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef Summers het volgende:

[..]

De keuze maken om je uit te spreken tegen onrecht ipv je schouders ophalen is al een keuze voor de goede zaak maar goed verder over ebola .
Dat noemen ze ook wel ontwijken :D

En verder over iets waarvan jij denkt dat het niet bestaat?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 01:43:29 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_150377359
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat noemen ze ook wel ontwijken :D

En verder over iets waarvan jij denkt dat het niet bestaat?
De afleiding is juist dat het over mij gaat ipv ebola , zonde van de tijd die besteed kan worden aan het onderzoeken van de inhoud . Wie niet zoekt weet zeker dat ie niks vind .
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 10:49:33 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_150380492
Ebola-moeheid slaat toe in Sierra Leone

Sierra Leone is ebola-moe. Inwoners willen de alledaagse dingen weer oppakken, en staan te popelen om scholen, winkels en bedrijfjes te heropenen, constateert Henri van Eeghen, actievoorzitter van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO).

Hij was de afgelopen week op bezoek in het Afrikaanse land. Het dodelijke gevaar van ebola is in Sierra Leone echter nog niet geweken, terwijl de risico's op verdere besmettingen nu toenemen, waarschuwt hij.

In maart vorig jaar kwam de wereldgezondheidsorganisatie WHO met de eerste melding van ebola in Guinee. Uiteindelijk brak de epidemie ook uit in Sierra Leone en Liberia. Het totale aantal besmettingen groeide naar 23.900. Tot nu toe kwamen bijna 10.000 mensen te overlijden.

In Nederland werd tijdens de Giro 555-actie van de SHO ruim 10 miljoen euro opgehaald. Dat geld is onder meer gestoken in hygiënemaatregelen, voorlichting en beschermingsmaterialen die nodig zijn voor begrafenissen.

Noodzakelijk

Dat laatste is zeer noodzakelijk, want de doden mogen niet onbeschermd worden aangeraakt. De besmettingskans is dan levensgroot. ''Des te meer waardering voor al die Rode Kruisvrijwilligers die iedere morgen opstaan om al die dode mensen te gaan begraven, met alle risico’s van dien’’, zegt Van Eeghen vanuit de hoofdstad Freetown.

Vooral daar stijgt het aantal besmettingen weer. In heel Sierra Leone stijgt het met zestig tot honderd per week.

''Je ziet dat mensen weer iets makkelijker worden in bijvoorbeeld het aanraken van elkaar. Dat is nu eenmaal onderdeel van de cultuur. Maar eigenlijk kun je het beter niet doen. Ik wil bij het groeten ook iedere keer mijn hand uitsteken, omdat je dat gewend bent’’, aldus Van Eeghen.

Einde

Toch heeft Van Eeghen hoop dat er dit jaar een einde aan de crisis komt, maar dan moeten de burgers wel weer oplettender zijn. Het wasritueel van overledenen is één van die tradities waarvoor iets anders in de plaats moet komen, vindt Van Eeghen.

''Hoe moeilijk ook, maar de trigger is er wel om tot verandering te komen. De impact van de ramp is hier enorm. Ebola staat hier al elf maanden, iedere dag, op de voorpagina's. Iedereen is ebola-moe.''

http://www.nu.nl/buitenla(...)in-sierra-leone.html
pi_150591845
is ebola bijna weg krijg je dit...
http://www.bbc.co.uk/news/health-31856278
  Moderator vrijdag 13 maart 2015 @ 10:39:35 #124
249559 crew  Lavenderr
pi_150591968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 10:34 schreef .SP. het volgende:
is ebola bijna weg krijg je dit...
http://www.bbc.co.uk/news/health-31856278
Van de ebola-regen in de mazelen-drup :{