Daar zal ik het dat wel zelf naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent zelf het schoolvoorbeeld van een matige user
ik moet niksquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, je moet toch ooit de deur uit. Dan eerst maar half om half.
no shit sherlockquote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zal ik het dat wel zelf naar gemaakt hebben.
Doe er iets aan!!!!1quote:Op maandag 29 december 2014 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar zal ik het dat wel zelf naar gemaakt hebben.
Nee moet morgen werken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
Ro-ald zit je weer halve liters te klappen?
Oké, blijf jij maar lekker thuis biertjes klappen dan.quote:
Nice, Studio 606 vind ik wel mooiquote:
ik drink geen alcohol meerquote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, blijf jij maar lekker thuis biertjes klappen dan.
Oké.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol meer
kankertroep
Waarom? Waarom willen mensen altijd beter zijn in van alles en nog watquote:
Het enige wat ik vraag is een acceptabel postniveau, je hoeft niet de nieuwe tong80 te wordenquote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom? Waarom willen mensen altijd beter zijn in van alles en nog wat
Ik heb een acceptabel postniveau, anders zou ik wel een ban hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het enige wat ik vraag is een acceptabel postniveau, je hoeft niet de nieuwe tong80 te worden
Waarom zou je de nieuwe Tong willen worden?quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het enige wat ik vraag is een acceptabel postniveau, je hoeft niet de nieuwe tong80 te worden
Op die van Pax. En dan nog specifieker in zijn endeldarm.quote:
Goed man. Als jij je er beter bij voelt moet je dat toch lekker doenquote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha maak maar fa2's
ben srs ben gestopt
Aaahquote:
Soms zien de mods wat over het hoofdquote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een acceptabel postniveau, anders zou ik wel een ban hebben.
beste user ooit, beste topics ooitquote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom zou je de nieuwe Tong willen worden?!
Wel nog jonko's?quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha maak maar fa2's
ben srs ben gestopt
quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op die van Pax. En dan nog specifieker in zijn endeldarm.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aaah
[..]
Soms zien de mods wat over het hoofd
[..]
beste user ooit, beste topics ooit
quote:
jaquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goed man. Als jij je er beter bij voelt moet je dat toch lekker doen
Ehmm, niet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
achterliggende gedachte bij deze post is?
Ja hoorquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben gestopt met fappen, dat is pas troep.
Dat je al tokkie genoeg bent zonder bier.quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
[..]![]()
achterliggende gedachte bij deze post is?
ja manquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je al tokkie genoeg bent zonder bier.
[ afbeelding ]
quote:
Idd, alle troep van de vloer rolt zo je bed in.quote:
Wie heeft er nou troep op de vloerquote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idd, alle troep van de vloer rolt zo je bed in.
Mensen zonder autismequote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie heeft er nou troep op de vloer
hele dag stof inademenquote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idd, alle troep van de vloer rolt zo je bed in.
Soms vraag ik me wel eens af wat ik op FOK! doe inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je komt om de een of andere reden elitair over
Lik er eens aan zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie heeft er nou troep op de vloer
Je hebt wat?quote:
Jep, maar vind alleen leuk als Desdemona mee doet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ep van etienne sin al gecheckt?
15quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beffen.
inb4 opmerking over mijn leeftijd
vind hem wel hardquote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep, maar vind alleen leuk als Desdemona mee doet.
Ik denk het niet?quote:Op maandag 29 december 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
oeh subculture van the one hundred al gecheckt?
Gekocht?quote:
Ok, even checken baas.quote:
Nice, had hem voor sinterklaas.quote:
quote:
Wees blij dat je werk hebt.quote:
ben niet helemaal weg van de clean vocals maar klinkt voor de rest lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mag jij deze:
Russen, dus altijd +1.
De rotzooi van wp geef ik 7/10 kenk0rsteentjes.quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet helemaal weg van de clean vocals maar klinkt voor de rest lekker
En dezen?quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben niet helemaal weg van de clean vocals maar klinkt voor de rest lekker
Zo diep ben ik nou ook weer niet gezonken, al zou ik wel eens willen neukenquote:
klinkt wel lekkerquote:
GO?quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef wietparkiet het volgende:
wow ben hard aan het gaan met counterstrike :$
Keer mixje tegen NiP?quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
had net ook round winning kill enzo
ben normaal dikke noob ditdat
wel beste van het potjequote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een cacao noob ja.
Begint steeds minder te worden.quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
op 1 na beste van het team eigenlijk
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
Netflix heeft best wel een paar interessante docu's eigenlijk.
leukquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er een verschil zit tussen Twitter en deze SC.quote:
Vertel, welkequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:20 schreef Rezania het volgende:
ja op twitter kun je mensen ontvolgenquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof er een verschil zit tussen Twitter en deze SC.
Wel met een abo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja op twitter kun je mensen ontvolgen
in deze sc heb je daar geen controle over
Laat hem maar, wp loopt altijd te azijnzeiken en te stoken voor zijn plezier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
En je kunt ook wegblijven uit een SC
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat hem maar, wp loopt altijd te azijnzeiken en te stoken voor zijn plezier.
Waarom hap je zo op wp manquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat hem maar, wp loopt altijd te azijnzeiken en te stoken voor zijn plezier.
Ik weet prima dat het een act is, maar het is gewoon irritant. Mag ook wel eens gezegd worden. De grap is er wel van af na 2 a 3 jaar.quote:
boehoequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet prima dat het een act is, maar het is gewoon irritant. Mag ook wel eens gezegd worden. De grap is er wel van af na 2 a 3 jaar.
Dan niet hè, doe maar lekker onvolwassen.quote:
Tower of London.quote:
rezania is een zacht gekookt eitjequote:Op dinsdag 30 december 2014 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen kunnen de #BANTS niet handlen
ben je al afgevallen bbquote:
het interesseert me simpelweg niet of jij mij volwassen vind of nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan niet hè, doe maar lekker onvolwassen.
[..]
Tower of London.
Uh sinds de laatste keer dat je mij irl zag wel ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je al afgevallen bb
[..]
het interesseert me simpelweg niet of jij mij volwassen vind of niet
hoeveel kg en bf%quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uh sinds de laatste keer dat je mij irl zag wel ja.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uh sinds de laatste keer dat je mij irl zag wel ja.
Ik post al een tijd niet meer in KLB. Is namelijk net ONZ daar, maar dat op de slechte manier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet rezania weer 3 bier drinken
altijd kwaliteitstopics dan in de klb
ik niet denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar wel afgevallen1@@@@!!!!ein
valt mee niet viesdikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee maar weeg nu 75,5 met lengte 1.79
Klopt als is een fitte body natuurlijk wel beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet denk ik
maar geef daar niet zo veel om eigenlijk
zolang ik er zelf maar prettig bij voel
Ik ga in 2015 minstens 15kg aankomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet denk ik
maar geef daar niet zo veel om eigenlijk
zolang ik er zelf maar prettig bij voel
heb fitte geestquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt als is een fitte body natuurlijk wel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
moet je bulktips?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga in 2015 minstens 15kg aankomen.
Nee ik woog ~18 maanden terug 96kg.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hallo!
Voor mijn studie ben ik een scriptie aan het schrijven over GTA V online. Omdat de resultaten over de favoriete deathmatch van GTA V spelers uiteen lopen lijkt het me interessant zelf een poll te starten. Voor een realistisch beeld zijn er zo veel mogelijk stemmen nodig (ook van de mensen die geen 30cm+ piemel hebben). Je leeftijd en discipline maken niets uit, de enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen. Door het invullen van de poll helpen jullie mij een zo goed mogelijk beeld te krijgen over de favoriete deathmatch van GTA V spelers.
Hartstikke bedankt voor het invullen!ge heen met je spam fucksticksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent nu toch ectoquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ik woog ~18 maanden terug 96kg.
Ik kan wel bulken maar is lastig man als je even tijdje uit die ritme bent.
tonijn klappen
kwarkie
shakes
Hallo!
Voor mijn studie ben ik een scriptie aan het schrijven over GTA V online. Omdat de resultaten over de favoriete deathmatch van GTA V spelers uiteen lopen lijkt het me interessant zelf een poll te starten. Voor een realistisch beeld zijn er zo veel mogelijk stemmen nodig (ook van de mensen die geen 30cm+ piemel hebben). Je leeftijd en discipline maken niets uit, de enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen. Door het invullen van de poll helpen jullie mij een zo goed mogelijk beeld te krijgen over de favoriete deathmatch van GTA V spelers.
Hartstikke bedankt voor het invullen!BanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was bijna 30kg afgevallen in 18 maanden manquote:
ohquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja was bijna 30kg afgevallen in 18 maanden man
stress enzo
maar was toen single digit bf% nu wel beetje skinny fat
ik maak nu weer discipline kan niet doorgaan zo op deze manierquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
zou eigenlijk moeten trainen en vies breed kunnen worden maar heb daar geen discipline voor
niet om bullshit te spammen iigquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dacht dat dit onz was? Waar is onz dan voor?
beter wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak nu weer discipline kan niet doorgaan zo op deze manier
moet weer beetje ripped zijn
maar ga weer ballie spelen is wel leuk maar veel gerookt laatste 18 maanden zal pittig slechte conditie zijnquote:
mijn conditie is ook niks echt erg eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar ga weer ballie spelen is wel leuk maar veel gerookt laatste 18 maanden zal pittig slechte conditie zijn
Hallo!
Hartstikke bedankt voor het invullen!je kan ook cyaankali nemen . ook genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
edit:quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was dus precies het probleem.
hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:50 schreef LompeHork het volgende:
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Rezania
BBQquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
Heu,
Beste wensen alvast allemaal en gelukkig nieuw jaar en vrolijk pasen etc. Tot volgend jaar ergens.
Van 't zelfde!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
Heu,
Beste wensen alvast allemaal en gelukkig nieuw jaar en vrolijk pasen etc. Tot volgend jaar ergens.
Tally niet kennenquote:
Zwaar leven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja ik ken die niet, gaat me geen schijt aan ook
Goedendag mijnheer, hoe maakt u het?quote:
quote:
Heyquote:Op woensdag 31 december 2014 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goedendag mijnheer, hoe maakt u het?
Altijd.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[..]
Hey
Met mij goed hoor, straks lekker zuipen toch
Ja toch.quote:
StuBru luisterenquote:
Hebben ze daar ook een top 100 allertijdenquote:
Geen idee, is Noors. Wel awesome.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een top 100 allertijden
Trap naar de hemel.quote:
Studio Brusselquote:Op woensdag 31 december 2014 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
FOOOOOO FIGHHHTTEEERS!!!!!! OP STUBRU
De Tijdlozequote:
Joy Division.quote:Op woensdag 31 december 2014 17:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De Tijdloze
Afgelopen 14 nummers:
Tijdloze 2014
27 Joy Division - Love Will Tear Us Apart
28 Foo Fighters - The Pretender
29 dEUS - Suds & Soda
30 Oasis - Don't Look Back in Anger
31 Jeff Buckley - Hallelujah
32 Dire Straits - Brothers in Arms
33 Pixies - Where Is My Mind?
34 Jimi Hendrix - All Along the Watchtower
35 Johnny Cash - Hurt
36 The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
37 Neil Young - Like a Hurricane
38 Daan - Housewife
39 The Beatles - A Day in the Life
40 Bruce Springsteen - Born to Run
quote:Op woensdag 31 december 2014 20:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nooit te vroeg voor een bom gr gr
soz brah moet ff wat negatief doen na al die positieve kerst meuk jwt?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat mijn plaatje was dat ik jaren geleden in elkaar geprakt had.
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens geen idee wat er in het origineel ook alweer in het raam gebeurde. Ik geloof dat de wereld verging of zo?quote:
Ik ken em alleen met vuurwerkquote:Op woensdag 31 december 2014 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen idee wat er in het origineel ook alweer in het raam gebeurde. Ik geloof dat de wereld verging of zo?
Volgens mij zoiets, maar dit is ook niet het origineel want iemand heeft met z'n ellebogen een watermerk weggegumd onderin.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ken em alleen met vuurwerk![]()
dawwwwwwquote:Op woensdag 31 december 2014 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poes zoekt beschutting bij me
Me too ;c Ik vind het al eng.quote:Op woensdag 31 december 2014 23:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
vind wel zielig voor al die huisdiertjes
gelukkig nieuwjaar btw
dankjequote:Op woensdag 31 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Me too ;c Ik vind het al eng.
Thanksssss jij ook!
Heb hem een wappje gestuurdquote:Op donderdag 1 januari 2015 02:17 schreef Fylax het volgende:
Waar is BBQ eigenlijk
Gelukkig nieuwjaar btw
wat is de duurste variant?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet maar kan alles fixen voor je.
wietzaadjes.nlquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt er aan waar je het haalt
zie editquote:Op donderdag 1 januari 2015 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet je hoe je moet groeien dan?
Top 500?quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
# 167 BBQSausage 85.525
# 168 tombolafan 85.503
# 169 Dagoduck 85.433
wat is dit?quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:25 schreef Dagoduck het volgende:
# 167 BBQSausage 85.525
# 168 tombolafan 85.503
# 169 Dagoduck 85.433
BBQ zei dat ik hem wel in zou halen binnenkort, ik was er niet van overtuigd. Het lijkt toch te gebeurenquote:
oke en ben je daar trots opquote:Op donderdag 1 januari 2015 17:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
BBQ zei dat ik hem wel in zou halen binnenkort, ik was er niet van overtuigd. Het lijkt toch te gebeuren
Blijkbaar hè, anders post ik het nietquote:
bestaat fok dan nog?quote:Op donderdag 1 januari 2015 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
over jaartje of 50 echt iets om aan je kleinkinderen te vertellen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |