maar ga weer ballie spelen is wel leuk maar veel gerookt laatste 18 maanden zal pittig slechte conditie zijnquote:
mijn conditie is ook niks echt erg eigenlijkquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar ga weer ballie spelen is wel leuk maar veel gerookt laatste 18 maanden zal pittig slechte conditie zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hallo!
Voor mijn studie ben ik een scriptie aan het schrijven over GTA V online. Omdat de resultaten over de favoriete deathmatch van GTA V spelers uiteen lopen lijkt het me interessant zelf een poll te starten. Voor een realistisch beeld zijn er zo veel mogelijk stemmen nodig (ook van de mensen die geen 30cm+ piemel hebben). Je leeftijd en discipline maken niets uit, de enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen. Door het invullen van de poll helpen jullie mij een zo goed mogelijk beeld te krijgen over de favoriete deathmatch van GTA V spelers.
Hartstikke bedankt voor het invullen!je kan ook cyaankali nemen . ook genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
edit:quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was dus precies het probleem.
hahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:50 schreef LompeHork het volgende:
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Rezania
BBQquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
Heu,
Beste wensen alvast allemaal en gelukkig nieuw jaar en vrolijk pasen etc. Tot volgend jaar ergens.
Van 't zelfde!quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:06 schreef BBQSausage het volgende:
Heu,
Beste wensen alvast allemaal en gelukkig nieuw jaar en vrolijk pasen etc. Tot volgend jaar ergens.
Tally niet kennenquote:
Zwaar leven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:48 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja ik ken die niet, gaat me geen schijt aan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |