Uh sinds de laatste keer dat je mij irl zag wel ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je al afgevallen bb
[..]
het interesseert me simpelweg niet of jij mij volwassen vind of niet
hoeveel kg en bf%quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uh sinds de laatste keer dat je mij irl zag wel ja.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Uh sinds de laatste keer dat je mij irl zag wel ja.
Ik post al een tijd niet meer in KLB. Is namelijk net ONZ daar, maar dat op de slechte manier.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
misschien moet rezania weer 3 bier drinken
altijd kwaliteitstopics dan in de klb
ik niet denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar wel afgevallen1@@@@!!!!ein
valt mee niet viesdikquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee maar weeg nu 75,5 met lengte 1.79
Klopt als is een fitte body natuurlijk wel beter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet denk ik
maar geef daar niet zo veel om eigenlijk
zolang ik er zelf maar prettig bij voel
Ik ga in 2015 minstens 15kg aankomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik niet denk ik
maar geef daar niet zo veel om eigenlijk
zolang ik er zelf maar prettig bij voel
heb fitte geestquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt als is een fitte body natuurlijk wel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
moet je bulktips?quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga in 2015 minstens 15kg aankomen.
Nee ik woog ~18 maanden terug 96kg.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hallo!
Voor mijn studie ben ik een scriptie aan het schrijven over GTA V online. Omdat de resultaten over de favoriete deathmatch van GTA V spelers uiteen lopen lijkt het me interessant zelf een poll te starten. Voor een realistisch beeld zijn er zo veel mogelijk stemmen nodig (ook van de mensen die geen 30cm+ piemel hebben). Je leeftijd en discipline maken niets uit, de enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen. Door het invullen van de poll helpen jullie mij een zo goed mogelijk beeld te krijgen over de favoriete deathmatch van GTA V spelers.
Hartstikke bedankt voor het invullen!ge heen met je spam fucksticksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent nu toch ectoquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee ik woog ~18 maanden terug 96kg.
Ik kan wel bulken maar is lastig man als je even tijdje uit die ritme bent.
tonijn klappen
kwarkie
shakes
quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
Hallo!
Voor mijn studie ben ik een scriptie aan het schrijven over GTA V online. Omdat de resultaten over de favoriete deathmatch van GTA V spelers uiteen lopen lijkt het me interessant zelf een poll te starten. Voor een realistisch beeld zijn er zo veel mogelijk stemmen nodig (ook van de mensen die geen 30cm+ piemel hebben). Je leeftijd en discipline maken niets uit, de enige voorwaarde is dat je minstens 1 keer per week moet swaffelen of soppen. Door het invullen van de poll helpen jullie mij een zo goed mogelijk beeld te krijgen over de favoriete deathmatch van GTA V spelers.
Hartstikke bedankt voor het invullen!BanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was bijna 30kg afgevallen in 18 maanden manquote:
ohquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja was bijna 30kg afgevallen in 18 maanden man
stress enzo
maar was toen single digit bf% nu wel beetje skinny fat
ik maak nu weer discipline kan niet doorgaan zo op deze manierquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
zou eigenlijk moeten trainen en vies breed kunnen worden maar heb daar geen discipline voor
niet om bullshit te spammen iigquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dacht dat dit onz was? Waar is onz dan voor?
beter wel jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik maak nu weer discipline kan niet doorgaan zo op deze manier
moet weer beetje ripped zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |