quote:
Primaquote:
Klopt.quote:Op maandag 29 december 2014 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat je zei geen LB of andere user dus het was in het algemeen.
En jij?quote:
Iedereen doet jouw zusje.quote:Op maandag 29 december 2014 19:48 schreef DrNick het volgende:
D4v1d doet mijn zusje? Toffe zwager wel.
Vanochtend onderuit gegaan om half 7quote:
Man man man, wat ben jij saai tegenwoordig.quote:
Haha lekker voor jequote:Op maandag 29 december 2014 19:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vanochtend onderuit gegaan om half 7Toen gewerkt en nu moe
en last van m'n onderbeen spieren.
Komt met de ouderdomquote:Op maandag 29 december 2014 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Man man man, wat ben jij saai tegenwoordig.
Oh je bent weer terug in NLquote:Op maandag 29 december 2014 19:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vanochtend onderuit gegaan om half 7Toen gewerkt en nu moe
en last van m'n onderbeen spieren.
Was hij weg dan? Jammer dat ie terug is.quote:Op maandag 29 december 2014 19:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh je bent weer terug in NL
quote:Op maandag 29 december 2014 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was hij weg dan? Jammer dat ie terug is.
[..]
[..]
Eensquote:Op maandag 29 december 2014 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat wil je er aan doen danquote:
Fattyquote:
Helemaal nietquote:
Hossel gespotquote:
d4v1d is dan ook de onbetwiste hosselkoning van Kanaleneilandquote:
quote:
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
d4v1d is dan ook de onbetwiste hosselkoning van Kanaleneiland
Wat een lueken gifjenquote:
Haha loonslaafquote:
Neenquote:
Nee jij gaat Ik Hou Van Holland kijkenquote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga lekker bieren op oudejaarsdag
quequote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon, echte zijn wit, hebben een andere aan/uit knop. Alles.
wat moet je met een neppe?quote:
ohquote:
Neuh, hij wordt niet in Nederland verkocht, dus hij heeft ze alleen op plaatjes gezien. En zelfs al zou hij er een hebben kan hij hem niet in het stopcontact steken omdat 110 volt.quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef d4v1d het volgende:
DrNick heeft een echte op z'n zolderkamer liggen
Ik heb genoeg speelgoed.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Geo4kant het volgende:
Je bent na die fleshlight nog ff doorgegaan met testen?
Ik heb 10 eu naar je gestort voor een nieuwe gr grquote:
Thanks.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb 10 eu naar je gestort voor een nieuwe gr gr
quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, hij wordt niet in Nederland verkocht, dus hij heeft ze alleen op plaatjes gezien. En zelfs al zou hij er een hebben kan hij hem niet in het stopcontact steken omdat 110 volt.
quote:
Moet daar ook eens een keer bestellenquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was van werk, uitgedeeld aan collega's om te bestellen.
Wel zelf halen dan, of je moet met meerdere mensen zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet daar ook eens een keer bestellen
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel zelf halen dan, of je moet met meerdere mensen zijn.
Wel een eckte eckte.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is heel veel moeite voor een trilding.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Nick welke fleshlight raad je aan om aan te schaffen voor Geo![]()
![]()
bruhquote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Laat een mal maken van jouw ..., ook al ben je dan ver weg.. kan ik nog met jou spelen.
HOIquote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borr
ALLES GOED?quote:
Prima toch?quote:
Destroya ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
Meh, been there done that. Ben nu celibaat.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kijk eens in je broek voor vermaak
Clone-a-vajayjayquote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Laat een mal maken van jouw ..., ook al ben je dan ver weg.. kan ik nog met jou spelen.
quote:
ah zoquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, been there done that. Ben nu celibaat.
Hossels gaan goed. Studio is tof, bijna af ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe gaan de hossels, hoe is je studiootje?
quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
quote:
Pics van je hosselsquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hossels gaan goed. Studio is tof, bijna af ook
Kan ik jou ook al niet meer hosselenquote:
no jokequote:
Dat kon je sowieso al niet.quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik jou ook al niet meer hosselen
ohhhhhhhhhhhquote:
Trio, jatogquote:
Kjoetquote:
Oh. Laat maar.quote:
kquote:
quote:
Jajaquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DrNick heb je die tienermoeder nog gehosseld?
Leuk toch, is het al dik aan en shit? Ik wil even op de hoogte komenquote:
Gefeliciteerd, je bent papaquote:
Ik DM je welquote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk toch, is het al dik aan en shit? Ik wil even op de hoogte komen
[..]
Gefeliciteerd, je bent papa
Ken jij die niet? Valt me van je tegen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heeft dit ding een schimmelinfectie ofzo?
Dan ben je iig nog wat.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben deze oud en nieuw ook al een third wheel
Nah, dat niet.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk toch, is het al dik aan en shit? Ik wil even op de hoogte komen
[..]
Gefeliciteerd, je bent papa
Zelfs ik heb gehosseld.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen aan de hossel, ik ga al
Kom hier chillen met ElBĉ en Nickbĉ.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben deze oud en nieuw ook al een third wheel
Je hebt ebola verkeerd geschreven.quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom hier chillen met ElBĉ en Nickbĉ.
Neuh, ik vind het niet zo heel erg. Mijn beste vriend en zijn vriendin, die hij door mij heeft. Komt wel goed. En anders loop ik 200 meter naar mijn huisje (kamer), en blow ik de eenzaamheid wegquote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 29 december 2014 21:24 schreef Rezania het volgende:
Weet trouwens niet of het een hossel is, beetje vaag. Doesn't matter, had sex.
quote:
DrBaequote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah k. Gewoon een beetje oliebollen nuttigen toch.quote:Op maandag 29 december 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het niet zo heel erg. Mijn beste vriend en zijn vriendin, die hij door mij heeft. Komt wel goed. En anders loop ik 200 meter naar mijn huisje (kamer), en blow ik de eenzaamheid weg
Top of onder?quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was eckte secks, geen droom.
Who dis?quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Collide het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)utm_campaign=macbook
Vakantie veiligen
Ik zie wel. Er zouden echt een stuk meer mensen moeten komen, maar dat valt allemaal in het water. No way dat ik hem ook laat vallen. Ik ben nou eenmaal een bro.quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah k. Gewoon een beetje oliebollen nuttigen toch.
Srslyquote:
Boh, ik voel een brojob aankomen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie wel. Er zouden echt een stuk meer mensen moeten komen, maar dat valt allemaal in het water. No way dat ik hem ook laat vallen. Ik ben nou eenmaal een bro.
Je wilt wel?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij gaat Ik Hou Van Holland kijken
Als het twee leuke jongens zijn, waarom niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij gaat Ik Hou Van Holland kijken
Nope, ik zal alleen fappend in slaap vallenquote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boh, ik voel een brojob aankomen.
Ik krijg beeldenquote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het twee leuke jongens zijn, waarom niet.
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?quote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het twee leuke jongens zijn, waarom niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb beelden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?Nee hoor, heet een sandwich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
[..]
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb beelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
[..]
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb beelden.Racist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Gaat meer om de afgebeelde valuta en naar wie je reageertquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf snap jij niet aan gay sandwich?_!
How is babby formed?quote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf snap jij niet aan gay sandwich?_!
Damnquote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/jenLselter
That ass tho
Zitten we weer in 2013 en op instagram ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
That ass tho
Daar doe ik niet meer aan, zelfs dat heb ik opgegeven.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat meer om de afgebeelde valuta en naar wie je reageert
Lab.quote:
Blijkbaar verdient ze 50.000 dollars per fotoquote:Op maandag 29 december 2014 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zitten we weer in 2013 en op instagram ofzo?
Interessant.quote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar verdient ze 50.000 dollars per foto
nofapyearquote:Op maandag 29 december 2014 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar doe ik niet meer aan, zelfs dat heb ik opgegeven.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
That ass tho
jij bent meer van tetteuh?quote:
ja, ook van konden, maar ze ziet er gewoon als een rasechte golddigger uitquote:
Ja dus, goeie assquote:Op maandag 29 december 2014 21:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, ook van konden, maar ze ziet er gewoon als een rasechte golddigger uit
een lichaam dat van voren lijkt alsof het van een man isquote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dus, goeie ass
Het gaat niet om haar persoonlijkheid joh
haten op hondenquote:
didnt expect thatquote:
Ga lekker naar je tienermoedertje een luier vervangenquote:
Ja preciesquote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga lekker naar je tienermoedertje een luier vervangen
Iewlquote:Op maandag 29 december 2014 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga lekker naar je tienermoedertje een luier vervangen
Dat is een penis. Als jij nog nooit een penis hebt gezien heb ik slecht nieuws voor je.quote:
neen, die machine...quote:Op maandag 29 december 2014 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is een penis. Als jij nog nooit een penis hebt gezien heb ik slecht nieuws voor je.
Jongen, leef je onder een fucking steen? Dat is een 3D-printer.quote:
nog nooit een gezien, heb alleen een inktjet...quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, leef je onder een fucking steen? Dat is een 3D-printer.
Welke winkel?quote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
1000 euro voor een volledig tweepersoonsbed.
Ligt er geheel aan waar je het koopt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
1000 euro voor een volledig tweepersoonsbed.
Ikea, maar misschien dat ze meuk hebben toegevoegd, er stond nog meer shit op de foto.quote:
Dan doe je het verkeerd of eis je te veel.quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ikea, maar misschien dat ze meuk hebben toegevoegd, er stond nog meer shit op de foto.
Nee, we hadden het blijkbaar over de hele slaapkamer.quote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan doe je het verkeerd of eis je te veel.
Whehe. 180 is wel netjes.quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, we hadden het blijkbaar over de hele slaapkamer._!
Heb nu een enorm skeer bed samengesteld voor 180 euro.
5k voor een Auping Boxspring.quote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef Rezania het volgende:
Een boxspring gaat dan wel weer richting de 1000 euro.
Dan moet ik dingen met mijn handen gaan doen. Waar zie je me voor aan, een techniekstudent?quote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
Nog goedkoper is het om je eigen bed te maken.
Ik zei bed, niet kanaaltunnel.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet ik dingen met mijn handen gaan doen. Waar zie je me voor aan, een techniekstudent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is over mijn budget heen.En dan heb ik nog niet eens een koelkast en zo.
!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Koop tweedehands.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
Oh, ik geef 1000+ euro uit aan een bank en een bed. Hmmm.
quote:
quote:
Die MARKUS stoel wil ik ook wel trouwens, elke keer als ik bij IKEA ben denk ik godverdomme wat zit ie toch lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goede, had ik nog niet eens aan gedacht.
Halloquote:
Ik heb er al 7 jaar eentje, zit nog steeds heerlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die MARKUS stoel wil ik ook wel trouwens, elke keer als ik bij IKEA ben denk ik godverdomme wat zit ie toch lekker.
Waarom wil je er dan nog één kopen?quote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er al 7 jaar eentje, zit nog steeds heerlijk.Een must-have dus imo.
Omdat ik binnenkort uit huis ga.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan nog één kopen?
Dan neem je toch die stoel mee?quote:
Nee, want hij staat beneden, niet op mijn kamer.quote:
je gaat toch uit huisquote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want hij staat beneden, niet op mijn kamer.En dan heb ik thuis niks meer.
Niet voor studenten. Dan is je nieuwe huis thuis, en thuis is thuis thuis.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je gaat toch uit huis
dan is je nieuwe huis je thuis
wat ingewikkeldquote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet voor studenten. Dan is je nieuwe huis thuis, en thuis is thuis thuis.
Mja, je moet toch ooit de deur uit. Dan eerst maar half om half.quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ingewikkeld
daarom gewoon thuis wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |