Koop tweedehands.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
Oh, ik geef 1000+ euro uit aan een bank en een bed. Hmmm.
quote:
quote:
Die MARKUS stoel wil ik ook wel trouwens, elke keer als ik bij IKEA ben denk ik godverdomme wat zit ie toch lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goede, had ik nog niet eens aan gedacht.
Halloquote:
Ik heb er al 7 jaar eentje, zit nog steeds heerlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die MARKUS stoel wil ik ook wel trouwens, elke keer als ik bij IKEA ben denk ik godverdomme wat zit ie toch lekker.
Waarom wil je er dan nog één kopen?quote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er al 7 jaar eentje, zit nog steeds heerlijk.Een must-have dus imo.
Omdat ik binnenkort uit huis ga.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan nog één kopen?
Dan neem je toch die stoel mee?quote:
Nee, want hij staat beneden, niet op mijn kamer.quote:
je gaat toch uit huisquote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want hij staat beneden, niet op mijn kamer.En dan heb ik thuis niks meer.
Niet voor studenten. Dan is je nieuwe huis thuis, en thuis is thuis thuis.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je gaat toch uit huis
dan is je nieuwe huis je thuis
wat ingewikkeldquote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet voor studenten. Dan is je nieuwe huis thuis, en thuis is thuis thuis.
Mja, je moet toch ooit de deur uit. Dan eerst maar half om half.quote:Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat ingewikkeld
daarom gewoon thuis wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |