Wel een eckte eckte.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is heel veel moeite voor een trilding.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Nick welke fleshlight raad je aan om aan te schaffen voor Geo![]()
![]()
bruhquote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Laat een mal maken van jouw ..., ook al ben je dan ver weg.. kan ik nog met jou spelen.
HOIquote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Borr
ALLES GOED?quote:
Prima toch?quote:
Destroya ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
Meh, been there done that. Ben nu celibaat.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kijk eens in je broek voor vermaak
Clone-a-vajayjayquote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Laat een mal maken van jouw ..., ook al ben je dan ver weg.. kan ik nog met jou spelen.
quote:
ah zoquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, been there done that. Ben nu celibaat.
Hossels gaan goed. Studio is tof, bijna af ookquote:Op maandag 29 december 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe gaan de hossels, hoe is je studiootje?
quote:Op maandag 29 december 2014 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
quote:
Pics van je hosselsquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hossels gaan goed. Studio is tof, bijna af ook
Kan ik jou ook al niet meer hosselenquote:
no jokequote:
Dat kon je sowieso al niet.quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik jou ook al niet meer hosselen
ohhhhhhhhhhhquote:
Trio, jatogquote:
Kjoetquote:
Oh. Laat maar.quote:
kquote:
quote:
Jajaquote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DrNick heb je die tienermoeder nog gehosseld?
Leuk toch, is het al dik aan en shit? Ik wil even op de hoogte komenquote:
Gefeliciteerd, je bent papaquote:
Ik DM je welquote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk toch, is het al dik aan en shit? Ik wil even op de hoogte komen
[..]
Gefeliciteerd, je bent papa
Ken jij die niet? Valt me van je tegen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heeft dit ding een schimmelinfectie ofzo?
Dan ben je iig nog wat.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben deze oud en nieuw ook al een third wheel
Nah, dat niet.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk toch, is het al dik aan en shit? Ik wil even op de hoogte komen
[..]
Gefeliciteerd, je bent papa
Zelfs ik heb gehosseld.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen aan de hossel, ik ga al
Kom hier chillen met ElBĉ en Nickbĉ.quote:Op maandag 29 december 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben deze oud en nieuw ook al een third wheel
Je hebt ebola verkeerd geschreven.quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom hier chillen met ElBĉ en Nickbĉ.
Neuh, ik vind het niet zo heel erg. Mijn beste vriend en zijn vriendin, die hij door mij heeft. Komt wel goed. En anders loop ik 200 meter naar mijn huisje (kamer), en blow ik de eenzaamheid wegquote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pics.quote:Op maandag 29 december 2014 21:24 schreef Rezania het volgende:
Weet trouwens niet of het een hossel is, beetje vaag. Doesn't matter, had sex.
quote:
DrBaequote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah k. Gewoon een beetje oliebollen nuttigen toch.quote:Op maandag 29 december 2014 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het niet zo heel erg. Mijn beste vriend en zijn vriendin, die hij door mij heeft. Komt wel goed. En anders loop ik 200 meter naar mijn huisje (kamer), en blow ik de eenzaamheid weg
Top of onder?quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was eckte secks, geen droom.
Who dis?quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Collide het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)utm_campaign=macbook
Vakantie veiligen
Ik zie wel. Er zouden echt een stuk meer mensen moeten komen, maar dat valt allemaal in het water. No way dat ik hem ook laat vallen. Ik ben nou eenmaal een bro.quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah k. Gewoon een beetje oliebollen nuttigen toch.
Srslyquote:
Boh, ik voel een brojob aankomen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie wel. Er zouden echt een stuk meer mensen moeten komen, maar dat valt allemaal in het water. No way dat ik hem ook laat vallen. Ik ben nou eenmaal een bro.
Je wilt wel?quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij gaat Ik Hou Van Holland kijken
Als het twee leuke jongens zijn, waarom niet.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij gaat Ik Hou Van Holland kijken
Nope, ik zal alleen fappend in slaap vallenquote:Op maandag 29 december 2014 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boh, ik voel een brojob aankomen.
Ik krijg beeldenquote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het twee leuke jongens zijn, waarom niet.
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?quote:Op maandag 29 december 2014 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het twee leuke jongens zijn, waarom niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb beelden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?Nee hoor, heet een sandwich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 jongens achter elkaar.. weet je hoe ze dat noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb beelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |