Precies. Stel je eens voor dat dit in het Duits zou gezongen worden. Heino meuk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoempapa-meuk dit. Zou me niets verbazen als ze met een of ander TROS-feest hier een Nederlandse tekst op schrijven.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dan heb je je netjes ingehouden. Peace niet
Die heeft (weer) veel.
Crowded Housequote:
Crowded House, Split Enz...quote:
Ja echt hè. Maar omdat het Engelstalig is slikken mensen het ook nog.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Precies. Stel je eens voor dat dit in het Duits zou gezongen worden. Heino meuk.
Daar hou ik wel vanquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij zijn alle Neil-zangers gewoon teleurstellend.
Pet Shop Boys niet?quote:
Niks mis met dat nummer inderdaad. Staat ook gewoon netjes in de Top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is trouwens stiekem nog wel een geinig nummer.Net als die zemelliedjes van Peter Maffay.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kensington is echt de meest overschatte band ooit. Die kunnen er he-le-maal niets van maar iedereen krijgt er een nat danwel bol broekje van.
En Rutte doet niets.
Kamervragen, kamervragen!quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kensington is echt de meest overschatte band ooit. Die kunnen er he-le-maal niets van maar iedereen krijgt er een nat danwel bol broekje van.
En Rutte doet niets.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dan heb je je netjes ingehouden. Peace niet
Die heeft (weer) veel.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
50 euro is voldoende
Een vriend heeft ook voor 50 euro, en de buren ook nog een paar honderd
quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaaaa Kensington![]()
Ik heb trouwens op Home Again gestemd.
Duizend plaatsen lager was er niets mis mee geweest.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima nummer maar wat doet dit hier?
Van plaats wisselen met All For Nothing ja. Die is beter.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duizend plaatsen lager was er niets mis mee geweest.
Kane 2 dus?quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Rutte doet niets.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal: Kensington is de betere Blof/Kane
what he saidquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:En Rutte doet niets.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van plaats wisselen met All For Nothing ja. Die is beter.
Toch wel een stukkie beter als Kane en Blofquote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal: Kensington is de nieuwe Blof/Kane
Terwijl ik doorgaans hele verstandige dingen zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.
Ik kan er net zo slecht tegen eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toch wel een stukkie beter als Kane en Blof
Maar dan zonder zwaar over het paardgetilde zie-mij-geweldig-zijn zanger.quote:
Zie TTquote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaaaa Kensington![]()
Ik heb trouwens op Home Again gestemd.
Mwah niet jezelf overschatten nu he?!quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ik doorgaans hele verstandige dingen zeg.
Nou ja sommige nummers van Blof dan, een Mooie Dav bijv. vind ik wel beter.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan er net zo slecht tegen eigenlijk.
Dat nummer vind ik ook nog wel te pruimen inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nou ja sommige nummers van Blof dan, een Mooie Dav bijv. vind ik wel beter.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
Man on The Moon. Hier heb ik op gestemd.
Toch een kans dat het eigenlijk best wel iets is.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar dan zonder zwaar over het paardgetilde zie-mij-geweldig-zijn zanger.
Hij klinkt alsof er een egel in zijn keel zit. Ontzettend fijn.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef het_fokschaap het volgende:
het accent van Kensington is fijner om naar te luisteren dan het accent van Dinand
Dat was die zanger ook nog gelukt als die in Mestreech geboren was.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef het_fokschaap het volgende:
het accent van Kensington is fijner om naar te luisteren dan het accent van Dinand
Jim Carrey maakt hele mooie films als hij een serieuze rol heeft. Eternal Sunshine of the Spotless Mind is ook al zo mooi!quote:
Kaufman.quote:
Mijn Limbo accent is nog fijner om naar te luisteren dan het accent van Dinandquote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef het_fokschaap het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof er een egel in zijn keel zit. Ontzettend fijn.
Eerder werd naar "the Truman Show" verwezen? 't gaat snel hierquote:Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jim Carrey maakt hele mooie films als hij een serieuze rol heeft. Eternal Sunshine of the Spotless Mind is ook al zo mooi!
Dat is ook een aanrader!quote:Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Eerder werd naar "the Truman Show" verwezen?
Doet hij ook al dertig jaarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |