Precies. Stel je eens voor dat dit in het Duits zou gezongen worden. Heino meuk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoempapa-meuk dit. Zou me niets verbazen als ze met een of ander TROS-feest hier een Nederlandse tekst op schrijven.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dan heb je je netjes ingehouden. Peace niet
Die heeft (weer) veel.
Crowded Housequote:
Crowded House, Split Enz...quote:
Ja echt hè. Maar omdat het Engelstalig is slikken mensen het ook nog.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Precies. Stel je eens voor dat dit in het Duits zou gezongen worden. Heino meuk.
Daar hou ik wel vanquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef djenneke het volgende:
Volgens mij zijn alle Neil-zangers gewoon teleurstellend.
Pet Shop Boys niet?quote:
Niks mis met dat nummer inderdaad. Staat ook gewoon netjes in de Top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is trouwens stiekem nog wel een geinig nummer.Net als die zemelliedjes van Peter Maffay.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kensington is echt de meest overschatte band ooit. Die kunnen er he-le-maal niets van maar iedereen krijgt er een nat danwel bol broekje van.
En Rutte doet niets.
Kamervragen, kamervragen!quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kensington is echt de meest overschatte band ooit. Die kunnen er he-le-maal niets van maar iedereen krijgt er een nat danwel bol broekje van.
En Rutte doet niets.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Dan heb je je netjes ingehouden. Peace niet
Die heeft (weer) veel.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
50 euro is voldoende
Een vriend heeft ook voor 50 euro, en de buren ook nog een paar honderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |