quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaaaa Kensington![]()
Ik heb trouwens op Home Again gestemd.
Duizend plaatsen lager was er niets mis mee geweest.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima nummer maar wat doet dit hier?
Van plaats wisselen met All For Nothing ja. Die is beter.quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duizend plaatsen lager was er niets mis mee geweest.
Kane 2 dus?quote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kensington is echt de meest overschatte band ooit. Die kunnen er he-le-maal niets van maar iedereen krijgt er een nat danwel bol broekje van.
En Rutte doet niets.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal: Kensington is de betere Blof/Kane
what he saidquote:Op maandag 29 december 2014 23:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kensington is echt de meest overschatte band ooit. Die kunnen er he-le-maal niets van maar iedereen krijgt er een nat danwel bol broekje van.
quote:En Rutte doet niets.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van plaats wisselen met All For Nothing ja. Die is beter.
Toch wel een stukkie beter als Kane en Blofquote:Op maandag 29 december 2014 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik herhaal: Kensington is de nieuwe Blof/Kane
Terwijl ik doorgaans hele verstandige dingen zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.
Ik kan er net zo slecht tegen eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Toch wel een stukkie beter als Kane en Blof
Maar dan zonder zwaar over het paardgetilde zie-mij-geweldig-zijn zanger.quote:
Zie TTquote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaaaa Kensington![]()
Ik heb trouwens op Home Again gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |