Brosplits.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
even een vraagje voor de mensen hier. Ik train 3x w full body. Nu wil ik daarnaast ook graag 2x pw hardlopen (niet in de sportschool, maar gewoon buiten). Hoe kan ik dit het best gaan indelen zodat het elkaar niet al te veel benvloed? Ik wil wel graag sowieso de 2 weekenddagen benutten.
Zat zelf te denken aan het volgende:
Za: Hardlopen
Zo: Kracht
Di: Kracht
Wo: Hardlopen
Do: Kracht.
Iemand wellicht een andere (betere) constructie?
Mja. Ik zou zeggen als je het rond een half uur kunt houden dat lopen ,zou het mooi na een krachttraining kunnen?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
@ RayondK
Quote doet het hier niet, vandaar even op deze manier. Op het moment nog een oude wijvenschema, kom terug van een knieblessure, dus vandaar. Doelstelling is over 3 maanden ongeveer 5km lopen. Uiteindelijk doel is een rondje van 7/8 km voorlopig. Ben vooral wat huiverig voor de di-wo-do, denk dat dat een behoorlijke belasting is voor de benen:P
Ja dat heb ik dus ook hahah. Toch ga ik het proberen te veranderen nuquote:Op zondag 4 januari 2015 11:18 schreef nickhguitar het volgende:
@ RaymondK,
Je bedoelt dan aansluiten na krachttraining? Ik ken mezelf daar wel voorNa een goede krachtsessie heb ik geen energie meer om nog een stuk te gaan hardlopen.
Ik zou het dan iig zo indelen dat je je zo uitgerust mogelijk voelt voor die benendagen iig, en genoeg carbs binnen krijgen ookquote:Op zondag 4 januari 2015 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
Ik bedoel dat ook wel vrij letterlijk. Mijn benen lopen wat achter op de rest van mijn lichaam en de training hiervoor valt me cht zwaar. Na een volledige squat oefening heb ik echt niet de kracht/conditie om nog een stukje te gaan hardlopen.
66KGquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd, hoeveel weeg je nu?
Misschien in mei eens meedoen met wedstrijden bij t NK kwal.
Ik ga misschein ook meedoen
We zullen zienquote:Op zondag 4 januari 2015 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes breeje
Als boven lichaam net zo reageert op je nieuwe schema als je poten deden op je oude schema, dan benik benieuwd dan na dit bulkjaar
Prima toch. Gewoon lekker easy gaan. Uiteraard zou ik niet die rare detox dingetjes van je vrouw gaan doen i.c.m. dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb (expres) geen laptop bij me, maar ik heb linkjes naar anderen op dezelfde hoeveelheid die het er meer dan prima op gedaan hebben. Het blijft natuurlijk afhankelijk van goede voeding en training.
Whoei, die is flink volgepompt. Als het echt is that is.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:55 schreef Lightweight het volgende:
Wat is hier gebeurd? Nee toch? Nee..
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:55 schreef Lightweight het volgende:
Wat is hier gebeurd? Nee toch? Nee..
78KGquote:Op zondag 4 januari 2015 18:01 schreef Baje het volgende:
[..]
Wat is je lichaamsgewicht doel voor 2015?
Ben zelf ook ongeveer van 66kg naar 79KG in een jaar tijd gegaan! Goed streven.quote:
Heeft 'ie een echte coach, eentje met een achtergrond in de sportwetenschappen, of is z'n coach een ex-topbadmintonner?quote:Op maandag 5 januari 2015 05:22 schreef RaymondK het volgende:
Loopt een heel lange magere gozer hier die traint voor olympische spelen badminton. Zal best zwaar zijn, 2 x per dag badminton training, maandelijks competities overral in azie e.d. Voor plaatsingen.
Hier doet hij dan zn " krachttraining". Maar.... Als dat nou top of the world training is??Doet praktisch niets man. Totaal nutteloos imho.
Snap wel dat je er niet voor de massa gains bezig bent, en dat het draait om je badmintontrainingen, maar dan nog, zit totaal niks in kwa waar hij mee bezig is zo lijkt het.
Pingpongbal met badminton ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:13 schreef kaasplankje het volgende:
Denk eerder flex/snelheid zo'n pingpongbal wegslaan heb je idd geen kracht voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |