Het is makkelijk om zo slank te blijven als je geen eten hebt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar zo niet en je hebt een paar minuten moet je deze zieke video even kijken.
Het gaat over een Junk bodybuilder die herone en zo gebruikt, hij ziet er echt niet verkeerd uit, traint op straat en heeft aids.
Graag jullie reactie hierop.
Volle melkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:50 schreef Jaeger85 het volgende:
Het kost mij moeite mijn dagelijkse hoeveel eiwitten (182 gram) binnen te krijgen, zelfs met whey shakes. Hebben jullie nog (voedings)tips om dit te behalen?
Hoe ziet die er vanbinnen uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
die herone en zo gebruikt, hij ziet er echt niet verkeerd uit,
Graag jullie reactie hierop.
Haha sick. Een prima hoeveelheid hoor. Good luck en vergeet de before/after pics niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
80 var, 250 test. En een baard uiteraard.
De truc is je rear delts hard aanspannen zodat er een platform komt waar de bar op steunt. Smallere grip is hierbij beter omdat je het makkelijker kan aanspannen. En ellebogen omhoog gooien. De bar moet bijna geen druk op je polsen uitoefenen en je moet de bar ook niet vastpakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Het is meer dat de bar er gewoon vanaf rolt, en dus mijn armen meeneemt.Ik zal een wijdere grip proberen, thanks!
Meh, die ben je zo weer kwijt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo h, 2,5 kilo aangekomen in zes dagen. Die verdomde feestdagen.
Ik heb (expres) geen laptop bij me, maar ik heb linkjes naar anderen op dezelfde hoeveelheid die het er meer dan prima op gedaan hebben. Het blijft natuurlijk afhankelijk van goede voeding en training.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha sick. Een prima hoeveelheid hoor. Good luck en vergeet de before/after pics niet.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Klokov het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nieuw naar nieuwe Doelen in de OP I suppose?SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klokkie do your job!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Gvd, hoeveel weeg je nu?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Krachtdoelen 2015:
Alles 5RM
DL - 160
SQ - 120
BP - 90
En wat KG's aan massa erbij pakken, hele jaar bulken dus moet goedkomen!
Netjes breejequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Krachtdoelen 2015:
Alles 5RM
DL - 160
SQ - 120
BP - 90
En wat KG's aan massa erbij pakken, hele jaar bulken dus moet goedkomen!
Brosplits.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:45 schreef nickhguitar het volgende:
even een vraagje voor de mensen hier. Ik train 3x w full body. Nu wil ik daarnaast ook graag 2x pw hardlopen (niet in de sportschool, maar gewoon buiten). Hoe kan ik dit het best gaan indelen zodat het elkaar niet al te veel benvloed? Ik wil wel graag sowieso de 2 weekenddagen benutten.
Zat zelf te denken aan het volgende:
Za: Hardlopen
Zo: Kracht
Di: Kracht
Wo: Hardlopen
Do: Kracht.
Iemand wellicht een andere (betere) constructie?
Mja. Ik zou zeggen als je het rond een half uur kunt houden dat lopen ,zou het mooi na een krachttraining kunnen?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
@ RayondK
Quote doet het hier niet, vandaar even op deze manier. Op het moment nog een oude wijvenschema, kom terug van een knieblessure, dus vandaar. Doelstelling is over 3 maanden ongeveer 5km lopen. Uiteindelijk doel is een rondje van 7/8 km voorlopig. Ben vooral wat huiverig voor de di-wo-do, denk dat dat een behoorlijke belasting is voor de benen:P
Ja dat heb ik dus ook hahah. Toch ga ik het proberen te veranderen nuquote:Op zondag 4 januari 2015 11:18 schreef nickhguitar het volgende:
@ RaymondK,
Je bedoelt dan aansluiten na krachttraining? Ik ken mezelf daar wel voorNa een goede krachtsessie heb ik geen energie meer om nog een stuk te gaan hardlopen.
Ik zou het dan iig zo indelen dat je je zo uitgerust mogelijk voelt voor die benendagen iig, en genoeg carbs binnen krijgen ookquote:Op zondag 4 januari 2015 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
Ik bedoel dat ook wel vrij letterlijk. Mijn benen lopen wat achter op de rest van mijn lichaam en de training hiervoor valt me cht zwaar. Na een volledige squat oefening heb ik echt niet de kracht/conditie om nog een stukje te gaan hardlopen.
66KGquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd, hoeveel weeg je nu?
Misschien in mei eens meedoen met wedstrijden bij t NK kwal.
Ik ga misschein ook meedoen
We zullen zienquote:Op zondag 4 januari 2015 07:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes breeje
Als boven lichaam net zo reageert op je nieuwe schema als je poten deden op je oude schema, dan benik benieuwd dan na dit bulkjaar
Prima toch. Gewoon lekker easy gaan. Uiteraard zou ik niet die rare detox dingetjes van je vrouw gaan doen i.c.m. dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb (expres) geen laptop bij me, maar ik heb linkjes naar anderen op dezelfde hoeveelheid die het er meer dan prima op gedaan hebben. Het blijft natuurlijk afhankelijk van goede voeding en training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |