Beetje wijdere grip helpt. En aan schouder mobiliteit werken uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:33 schreef Lightweight het volgende:
Zo'n hekel aan lowbar squatten. Trekt m'n armen/schouders er half af. De bar gaat veel te laag hangen.
Het is meer dat de bar er gewoon vanaf rolt, en dus mijn armen meeneemt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje wijdere grip helpt. En aan schouder mobiliteit werken uiteraard.
Ik eet dagelijks een bakje kwark (500 gram) en één kipfilet (+/- 200 gram) daarmee heb ik al bijna 100 gram eiwit binnen. De rest komt uit "normaal" eten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:50 schreef Jaeger85 het volgende:
Het kost mij moeite mijn dagelijkse hoeveel eiwitten (182 gram) binnen te krijgen, zelfs met whey shakes. Hebben jullie nog (voedings)tips om dit te behalen?
pijpen voor hero?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar zo niet en je hebt een paar minuten moet je deze zieke video even kijken.
Het gaat over een Junk bodybuilder die heroïne en zo gebruikt, hij ziet er echt niet verkeerd uit, traint op straat en heeft aids.
Graag jullie reactie hierop.
Het is makkelijk om zo slank te blijven als je geen eten hebt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar zo niet en je hebt een paar minuten moet je deze zieke video even kijken.
Het gaat over een Junk bodybuilder die heroïne en zo gebruikt, hij ziet er echt niet verkeerd uit, traint op straat en heeft aids.
Volle melkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:50 schreef Jaeger85 het volgende:
Het kost mij moeite mijn dagelijkse hoeveel eiwitten (182 gram) binnen te krijgen, zelfs met whey shakes. Hebben jullie nog (voedings)tips om dit te behalen?
Hoe ziet die er vanbinnen uit?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
die heroïne en zo gebruikt, hij ziet er echt niet verkeerd uit,
Haha sick. Een prima hoeveelheid hoor. Good luck en vergeet de before/after pics niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
80 var, 250 test. En een baard uiteraard.
De truc is je rear delts hard aanspannen zodat er een platform komt waar de bar op steunt. Smallere grip is hierbij beter omdat je het makkelijker kan aanspannen. En ellebogen omhoog gooien. De bar moet bijna geen druk op je polsen uitoefenen en je moet de bar ook niet vastpakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Het is meer dat de bar er gewoon vanaf rolt, en dus mijn armen meeneemt.Ik zal een wijdere grip proberen, thanks!
Meh, die ben je zo weer kwijt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zo hé, 2,5 kilo aangekomen in zes dagen. Die verdomde feestdagen.
Ik heb (expres) geen laptop bij me, maar ik heb linkjes naar anderen op dezelfde hoeveelheid die het er meer dan prima op gedaan hebben. Het blijft natuurlijk afhankelijk van goede voeding en training.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha sick. Een prima hoeveelheid hoor. Good luck en vergeet de before/after pics niet.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Klokov het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nieuw naar nieuwe Doelen in de OP I suppose?SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klokkie do your job!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Gvd, hoeveel weeg je nu?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Krachtdoelen 2015:
Alles 5RM
DL - 160
SQ - 120
BP - 90
En wat KG's aan massa erbij pakken, hele jaar bulken dus moet goedkomen!
Netjes breejequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Krachtdoelen 2015:
Alles 5RM
DL - 160
SQ - 120
BP - 90
En wat KG's aan massa erbij pakken, hele jaar bulken dus moet goedkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |