Say wuuutttt. Var is wel een beetje gay man, je bent toch geen vrouw?!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Succes met de honger. Ik ga een slow bulk doen met var en test e.
Me2, Lekker legs. Doet toch niemand first gymday of the yearquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Well guys im going in!
Ben benieuwd naar dr drukte
80 var, 250 test. En een baard uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Say wuuutttt. Var is wel een beetje gay man, je bent toch geen vrouw?!
Moet zeggen dat ik met IF nooit honger heb.Ga ook maar 300kcal onder mijn behoefte zitten.
Waarom zo weinig test? Eerste keer? Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
80 var, 250 test. En een baard uiteraard.
Laat je je vrouwtje die gear in de kadaver spuiten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:34 schreef Snakey het volgende:
Ik moet mn voeding nog op orde krijgen zo na de feestdagen, en de drank en de rest verwerken, dat was allemaal weer veel te veel.![]()
Dus over een maand beginnen.
Hcg... Beter voorkomen dan genezen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
80 var, 250 test. En een baard uiteraard.
Neuh, ik ben soepel genoeg om em in mezelf te darten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Laat je je vrouwtje die gear in de kadaver spuiten?
Beetje wijdere grip helpt. En aan schouder mobiliteit werken uiteraard.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:33 schreef Lightweight het volgende:
Zo'n hekel aan lowbar squatten. Trekt m'n armen/schouders er half af. De bar gaat veel te laag hangen.
Het is meer dat de bar er gewoon vanaf rolt, en dus mijn armen meeneemt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje wijdere grip helpt. En aan schouder mobiliteit werken uiteraard.
Ik eet dagelijks een bakje kwark (500 gram) en één kipfilet (+/- 200 gram) daarmee heb ik al bijna 100 gram eiwit binnen. De rest komt uit "normaal" eten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:50 schreef Jaeger85 het volgende:
Het kost mij moeite mijn dagelijkse hoeveel eiwitten (182 gram) binnen te krijgen, zelfs met whey shakes. Hebben jullie nog (voedings)tips om dit te behalen?
pijpen voor hero?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar zo niet en je hebt een paar minuten moet je deze zieke video even kijken.
Het gaat over een Junk bodybuilder die heroïne en zo gebruikt, hij ziet er echt niet verkeerd uit, traint op straat en heeft aids.
Graag jullie reactie hierop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |