SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik wilde eerst gewoon met mijn handen etenquote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij sneed ook zijn cheesecake met een fruitmes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeerde Geordie te kijken maar ik versta NIKS.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wilde eerst gewoon met mijn handen eten
Net als in scary movie, met die hand.u wot m8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet zeker je lengte goedmaken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Kom haten lan! Of anders een audi a3 limo..
Dat is heel lomp. Nooit gevolgd gelukkig. Ik hou sws niet van zulke dingen, maar jersey shore was gewoon topvermaakquote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik probeerde Geordie te kijken maar ik versta NIKS.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij moet zeker je lengte goedmaken.
wat is lompquote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is heel lomp. Nooit gevolgd gelukkig. Ik hou sws niet van zulke dingen, maar jersey shore was gewoon topvermaak
Veel mensen nemen ook een Skoda Octavia als leasebak volgend jaar. Geen idee waarom.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de nieuwe Batmobile?quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet mijn smaakquote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, als het kon nam ik een hummer. Dan had jij ook gepast in de auto.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doubt it.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihi, als het kon nam ik een hummer. Dan had jij ook gepast in de auto.
Hahahahahahaquote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij jankte echt veel.
Als jij met je buik een zetje geeft, dan raak ik het gaspedaal net aan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doubt it.
Maar hoe kom jij bij het gaspedaal dan als ik achterin zit?
Sowieso werd ik gek van hun drama.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij jankte echt veel.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Montelly had mooi in een Nederlandse versie van Jersey Shore gepast. Scheveningen Shore. Ik zou kijken.
Een Hummer is juist echt krap binnenin.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihi, als het kon nam ik een hummer. Dan had jij ook gepast in de auto.
Milde comeback. Ik vergeef het je.quote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij met je buik een zetje geeft, dan raak ik het gaspedaal net aan.
Toen ik heel snel keek, zag ik een Arabische koppelquote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
kijk hoe mooi ze nu is geworden. Snooki dus.
Mooi als in relatief?quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
kijk hoe mooi ze nu is geworden. Snooki dus.
Bijtellingspercentage denk ik?quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Veel mensen nemen ook een Skoda Octavia als leasebak volgend jaar. Geen idee waarom.
Ook, maar ik vind haar op die foto ook een mooie vrouw an sichquote:
Ze lijkt vet oud daaro.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook, maar ik vind haar op die foto ook een mooie vrouw an sich
smakeloos. Vind haar niet mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
S1 en S2 waren leuk. Daarna werd het te gescript, die show van Snooki helemaalquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ken je die scene van Pauly D dat hij HELEMAAL flipt bij de jacuzzi, terwijl hij nooit boos wordt. Ik schrok daar echt vanquote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
S1 en S2 waren leuk. Daarna werd het te gescript, die show van Snooki helemaal
Die stalker van pauly d, ging daar echt stuk om
Ik heb tm Miami gezien. Daarna was het wel leuk geweest,quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
S1 en S2 waren leuk. Daarna werd het te gescript, die show van Snooki helemaal
Die stalker van pauly d, ging daar echt stuk om
Is dat nadat ie die klap krijgt van angelina?quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ken je die scene van Pauly D dat hij HELEMAAL flipt bij de jacuzzi, terwijl hij nooit boos wordt. Ik schrok daar echt van.
Ik vond Vinny sowieso de coolste.
OMG, volgens mij wel ja. Zij was trouwens echt een vies gedrocht, gatverdamme zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat nadat ie die klap krijgt van angelina?
Paradise Hotel in 2003. Wat een show was datquote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens ook een beetje naar Tila Tequila: A shot at love en a double shot at love gekeken.blugh
Dat was echt een hoer.quote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens ook een beetje naar Tila Tequila: A shot at love en a double shot at love gekeken.blugh
Ja echt fuckingggg vies. En die meisjes gingen vechten voor haar, extensions eruittrekken en eindstand moest zij nog getroost worden ook.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja echt fuckingggg vies. En die meisjes gingen vechten voor haar, extensions eruittrekken en eindstand moest zij nog getroost worden ook.
wel goede boobs.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE KRIJGT NAGESLACHT
Die halfblonde lesbi zou ik wel doenquote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja echt fuckingggg vies. En die meisjes gingen vechten voor haar, extensions eruittrekken en eindstand moest zij nog getroost worden ook.
Wel lekker chubby.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE KRIJGT NAGESLACHT
half blond/half zwart haar?quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die halfblonde lesbi zou ik wel doen
Ja, diequote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
half blond/half zwart haar?
jfm STOP. Bah. Die vieze Italiaanquote:Op maandag 29 december 2014 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA, kan je je deze nog herinneren
quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze er anders uitzag. Hoe heette ze ook alweer?
quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jfm STOP. Bah. Die vieze Italiaan
Ik dacht het ook, brandi ?quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze er anders uitzag. Hoe heette ze ook alweer?
Hahaha ken je HEY GIRL HEY nogquote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tfooee, die brandweervrouw toch
Vies
Heb iets voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook al. Skip gewoon door naar de laatste 15 minuten of zo.quote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
Gone Girl aan het kijken... Kut film.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb iets voor jou:Ik verwachte een foto waar ik Big Ben van kreeg, maar dit is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je goede tutorial van hoe je dat kan maken?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Die constant dronken?quote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hahaha ken je HEY GIRL HEY nog
'cheesecake swirl' intypen op youtube.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwachte een foto waar ik Big Ben van kreeg, maar dit is ook leuk
Heb je goede tutorial van hoe je dat kan maken?
quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die constant dronken?
[ afbeelding ]
Die Brandi is achteraf toch minder. Nog steeds te doen daar niet van
Tering. Is kapot easy.quote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
'cheesecake swirl' intypen op youtube.
Hipster.quote:Op maandag 29 december 2014 21:09 schreef Landysh het volgende:
Dus ik ben water aan het drinken en denk opeens 'wow dit water smaakt lekker'. Ik kijk naar het flesje is het Evian.![]()
Mensen die claimen dat kraanwater hetzelfde smaakt als bronwater.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb iets voor jou:Waarom alleen voor hem, hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/stimorol
Ziet er leuk, lekker uit.![]()
Wat voor troep is ditquote:
Ga ik volgende keer doenquote:
Omdat hij altijd foto's wil en klaagt dat ik geen foto's post.quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom alleen voor hem, hè?
/stimorol
Ziet er leuk, lekker uit.
Ik vind Spa Reine ook niet lekker. Chaudfontainequote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet. Wist niet eens dat ik Evian aan het drinken was.
Damn die bitchfight.quote:
Je hoeft je niet te verantwoorden voor hem. Moet hij maar interesse tonenquote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat hij altijd foto's wil en klaagt dat ik geen foto's post.
Thanks.
Als ik water in de winkel koop is dat eigenlijk alleen bronwater met bubbels. En daar proef je het smaakverschil niet zo goed. Is echt lang geleden dat ik 'gewoon' water heb gekocht, vandaar dat ik het verschil meteen proefde maybe.quote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind Spa Reine ook niet lekker. Chaudfontaine
It's okeee it's oke. TM is cool.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden voor hem. Moet hij maar interesse tonen
Ik heb alleen de eerste half uur gezien, maar ik kan de einde al raden. Ik had liever een uitvoering van een psychose gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Skip gewoon door naar de laatste 15 minuten of zo.
Wat denk je dat het is dan?quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste half uur gezien, maar ik kan de einde al raden. Ik had liever een uitvoering van een psychose gezien.
Kan je kraanwater in Turkije drinken?quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerlijk gezegd proef ik zelf hier ook niet echt veel verschil tussen kraanwater en water uit fles. Maar in Turkije bijvoorbeeld wel; daar vind ik het een beetje ''zoetig'' smaken, zou ik bijna zeggen.
Jij dronk al Evian voordat je wist dat het cool was.quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet. Wist niet eens dat ik Evian aan het drinken was.
Bij mij ook en ik had niet eens ingevet. Zal wel aan mijn springvorm liggen. Of denk je omdat ik 'm te lang heb gebakken (1:45 m i.p.v. 1:30 m)?quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Landysh het volgende:
Btw mensen, ik heb vandaag mijn bakvorm ingevet en mijn bodem bleef plakken en was lang niet zo knapperig als normaal.! Voortaan weer niet-invetten.
Gewone leidingwater kun je niet drinken nee.quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je kraanwater in Turkije drinken?
Raar, dat het bleef plakken. Wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Landysh het volgende:
Btw mensen, ik heb vandaag mijn bakvorm ingevet en mijn bodem bleef plakken en was lang niet zo knapperig als normaal.! Voortaan weer niet-invetten.
Affirmativequote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn die bitchfight.
Even tila sekstape checken. Om te kijken of zij het echt is ofcourse
Wel je handen gewassen?quote:
Respect voor de vrouwen. Lijkt me echt een dagtaakquote:
ik had trouwens bakpapier gebruikt he.quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Landysh het volgende:
Ik heb die fout een keer gemaakt, belande in het ziekenhuis...quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je kraanwater in Turkije drinken?
Is gewoon te drinken, hoor?quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb die fout een keer gemaakt, belande in het ziekenhuis...
Is niet echt aan te raden. Er zit chloor in.quote:
Gekookt minder bacteriënquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is niet echt aan te raden. Er zit chloor in.
Om thee enzo te maken gebruiken ze bij ons ook doorgaans kraanwater tho.
Waterput?quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
Wij drinken alleen maar kraanwater in TR?
Is best gevaarlijk als je er veel van drinktquote:
Het water uit de kraan bij ons is altijd bijna wit maar niemand maakt zich zorgen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Verschilt ook van plaats tot plaats. In dorp drinken ze bij ons ook gewoon kraanwater of uit de köy çeşmesi, maar in de stad bijna niemand. Echt ijskoud dat water in dorp.![]()
Rechtstreeks van de bron waar het uit komt in de bergen drinken. Damnquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Verschilt ook van plaats tot plaats. In dorp drinken ze bij ons ook gewoon kraanwater of uit de köy çeşmesi, maar in de stad bijna niemand. Echt ijskoud dat water in dorp.![]()
Dat hebben wij ook. Gewoon even wachten tot het minder wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het water hier ruikt zelfs naar chloor.
Ik poets zelfs met hazir su.
Wow. So wrong in so fckn many ways...quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het water hier ruikt zelfs naar chloor.
Ik poets zelfs met hazir su.
Klopt, in het begin is het even wit. Maar in het dorp zijn ze er wel aan gewend.quote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het water uit de kraan bij ons is altijd bijna wit maar niemand maakt zich zorgen.
Wat dan?quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. So wrong in so fckn many ways...
Yuh o kadar'da degilquote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow... Jij bedoelt tandenpoetsen? Ik dacht echt poetsen
Goed zo. Altijd je positie kennen als vrouwquote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow... Jij bedoelt tandenpoetsen? Ik dacht echt poetsen
Ik ken mijn positie altijd toch.quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goed zo. Altijd je positie kennen als vrouw
En dat isquote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken mijn positie altijd toch.
Omg, Allah zou mij zo straffen als ik een zoon kreeg van 1.72.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Jullie kinderen zullen echt huge worden. Stimo 1,80 meter en Che iets van 1,90 meter, of wat was het?
Gewoon veel zuivel uit de supermarkt geven. Maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg, Allah zou mij zo straffen als ik een zoon kreeg van 1.72.
Echt.
Ik ben forever singlequote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Jullie kinderen zullen echt huge worden. Stimo 1,80 meter en Che iets van 1,90 meter, of wat was het?
Jouw muzieksmaak somsquote:
En hoe vind je zoiets?quote:
Etme bulma dünyasi. Jij hebt veel kleinere mannen gepest, dus is mogelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg, Allah zou mij zo straffen als ik een zoon kreeg van 1.72.
Echt.
quote:
Jaja, zeggen er meer hier.quote:
Alleen naar een muziekvideo kijken vanwege de chick. Bah. Ze is ook gewoon een mens hoor. En ze maakt muziek. Ze heeft talent, niet alleen een lekker neukbaar lijfje.quote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is alleen te begrijpen voor mensen met ekte Turkische bloed.
Maar het ging om de chick.
Dit is niet Russisch, maar Jakoets.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En hoe vind je zoiets?![]()
Kun je Russisch?
Ja, er wordt niet in het Russisch gezongen, maar wat er onder staat?quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is niet Russisch, maar Jakoets.
Jij hebt maar 9/10 Turks bloed. Fakerquote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is alleen te begrijpen voor mensen met ekte Turkische bloed.
Maar het ging om de chick.
Wat hebben bos koerden hier mee te maken?quote:
Ik luister altijd al Jakoetsk muziek. EN MOET JIJ NIET ETEN OF ZO.quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alleen naar een muziekvideo kijken vanwege de chick. Bah. Ze is ook gewoon een mens hoor. En ze maakt muziek. Ze heeft talent, niet alleen een lekker neukbaar lijfje.
Bah, bah, bah.
Cheesecake voor degene die mij spot.quote:Op maandag 29 december 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)-koopjesjagers.dhtml
Hoi Borte.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake voor degene die mij spot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer stuur je het op?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
aardappelquote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beter betekent dat aardappel of iets in die trant.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer stuur je het op?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]Goede ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer stuur je het op?![]()
Morgen stuur ik het meteen op!
En heb niet mijn lenzen in. Just sayingquote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Goede ogen.![]()
Morgen stuur ik het meteen op!
Dacht je dat het echt was dan?quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Landysh het volgende:
Ik keek net die trailer van Tila's porno. Echt zo fake.
O ja, fijn dat je me eraan herinnert.quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik luister altijd al Jakoetsk muziek. EN MOET JIJ NIET ETEN OF ZO.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake voor degene die mij spot.
niet gelijk hele filmpje checkenquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Landysh het volgende:
Ben jij een expert op dat gebied?quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Landysh het volgende:
Valla porno doet mij niks.quote:Op maandag 29 december 2014 22:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
niet gelijk hele filmpje checken
Goed van start. No nonsens porn. Zou nog een x op fappen.
porna danquote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla porno doet mij niks.Echt 0.0 reactie gewoon.
Borte is EXPOSED!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben jij een expert op dat gebied?
Zweren op pornquote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla porno doet mij niks.Echt 0.0 reactie gewoon.
Die ene uiterst links dan.quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die is dik man. Ik ben niet zo dik.
Vrouw vriendelijke pornoquote:
Dat is geen porno voor meisje baby.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef Landysh het volgende:
google afbeeldingenquote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet beeldmateriaal hebben. Ik ben een visueel ingesteld persoon
Kijk Don Jon.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet beeldmateriaal hebben. Ik ben een visueel ingesteld persoon
Iets dikker dan dat.quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die ene uiterst links dan.
Ik heb ook weleens vrouwen porno gecheckt (only god can judge me), vond ik ook niet zoveel aan.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is geen porno voor meisje baby.
Misschien 2girls1cup checken?quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens vrouwen porno gecheckt (only god can judge me), vond ik ook niet zoveel aan.
Ja, die onverwachte wending doet het hem.quote:
Al gezien. Hou niet van veel erotiek in films (is onnodig en irritant voor het verhaal), maar deze was vermakelijkmquote:
Moest jij niet bijna kotsen dan?quote:Op maandag 29 december 2014 22:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gedaan. Meh. Was wel interessanter dan gewone porno, dat dan weer wel.
Snap ik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens vrouwen porno gecheckt (only god can judge me), vond ik ook niet zoveel aan.
Oh ja? Particular scène offf?quote:Op maandag 29 december 2014 22:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Al gezien. Hou niet van veel erotiek in films (is onnodig en irritant voor het verhaal), maar deze was vermakelijkm
Ik ook. Wij hebben echt veel gemeen dit is geen toeval!quote:Op maandag 29 december 2014 22:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Jooo, niet veel. Lig in bed, jij dan?
Pffffff en hoe, soulmates.quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ook. Wij hebben echt veel gemeen dit is geen toeval!
Hmm. Dus je hebt er iets tussen nodig. Ff op onderzoek uitgaanquote:Op maandag 29 december 2014 22:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jawel. Daarom dus. Zo'n lichamelijke reactie krijg ik niet bij gewone porno hoor.
enjoy(?)quote:Op maandag 29 december 2014 22:54 schreef Che_ het volgende:
Wow jfm, wist niet dat google zulke expliciete afbeeldingen toonde.
Ja nooit meer browsegeschiedenis wissen nu je weet toch ;$ ;$ ;$quote:
Keep me up to date styloman.quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dus je hebt er iets tussen nodig. Ff op onderzoek uitgaan
Echt hè. Perverts.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo sexual opeens, en waarom ben ik totaal normaal en niet vies?
Door de Vitamine D pillen. De varkensgelatine heeft ons allemaal haram gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo sexual opeens, en waarom ben ik totaal normaal en niet vies?
Denk dat ik hier meer plezier uithaal, dan mijn make-up onderzoek.quote:
Omdatquote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
Bestaat er een subgenre waarin ze ook ASMR doen?quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dus je hebt er iets tussen nodig. Ff op onderzoek uitgaan
Het bestaat serieus ook nogquote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bestaat er een subgenre waarin ze tegelijk ASMR doen?
quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bestaat er een subgenre waarin ze ook ASMR doen?
Op je eisprong na. Dan ben je niet tila.quote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Crip het volgende:
Komt bij porno meestal erna.quote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Although, ASMR heeft een totaaaal andere werking op mij. Bij ASMR wil ik mezelf in mijn dekens verwikkelen en slapen. Denk niet dat porno streeft naar dat effect, of wel?
Ja wel, maar dan na de seks njahnjahnjahquote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Although, ASMR heeft een totaaaal andere werking op mij. Bij ASMR wil ik mezelf in mijn dekens verwikkelen en slapen. Denk niet dat porno streeft naar dat effect, of wel?
Er is Porno voor iedereen. Je bent niet alleen. Ik zal het vinden!quote:Op maandag 29 december 2014 23:04 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Neeeee, haha. Ik bedoel juist dat seks en ASMR bij mij te ver van elkaar afliggen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is Porno voor iedereen. Je bent niet alleen. Ik zal het vinden!
Maar wat ik dus goed begrijp, wil je porno waar 1 van de personen aan het slapen is?
[ afbeelding ]
Ik heb denk ik meer tijd nodig. Maar komt goed
De porno die in mijn hoofd afspeelt. Pfiewh jullie zouden eens moeten weten.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Laat haar man. Niet elke chick wordt nat van porno.
Hmm. Moeilijke klant dit.quote:Op maandag 29 december 2014 23:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neeeee, haha. Ik bedoel juist dat seks en ASMR bij mij te ver van elkaar afliggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelijk weer serieus jijquote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Laat haar man. Niet elke chick wordt nat van porno."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Sommige op filmpjes en sommigen op fantasie. Zo is natoooooerquote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Laat haar man. Niet elke chick wordt nat van porno.
Wat is je record?quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
OMG IK HEB JACKPOT GEKREGEN BIJ SUBWAY SURF 100.000 MUNTJES
Ben je maagd? Zo ja, dan boeit t niet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
De porno die in mijn hoofd afspeelt. Pfiewh jullie zouden eens moeten weten.
Gaat je niks aan.quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je maagd? Zo ja, dan boeit t niet.
ja ik wel. Hoezo datquote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je maagd? Zo ja, dan boeit t niet.
Heb zo bij mijn eerste frappuccino een keer een te grote eerste slok genomen waardoor het aanvoelde alsof ik met een ijspegel in mijn keel werd gestoken. Damn. Maar het zijn ook gemalen ijsblokjes, dus ik had het kunnen weten.quote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
Ik haat het wanneer ik dorst heb en mijn drinken te koud is waardoor ik niet meteen in een keer kan drinken.
Brainfreeze.quote:Op maandag 29 december 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb zo bij mijn eerste frappuccino een keer een te grote slok genomen waardoor het aanvoelde alsof ik met een ijspegel in mijn keel werd gestoken. Damn. Maar het zijn ook gemalen ijsblokjes, dus ik had het kunnen weten.
Omdat t dan een voorstelling is van iets wat je niet kent.quote:Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gaat je niks aan.
Waarom niet dan?
Dit heb ik alleen in de zomer. Dan wil ik het zo koud mogelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
Qua drinken kan het nóóit te koud zijn voor mij. Hoe kouder hoe beter
hmm njah okequote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat t dan een voorstelling is van iets wat je niet kent.Maar wilde ook geen antwoord hoor
Vind t niet lekker ook. Water vind ik bijv normaal lekker. Iig niet koud.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit heb ik alleen in de zomer. Dan wil ik het zo koud mogelijk.
Maar in de winter is TE koud niet te drinken. Ik krijg dan brainfreeze.
Brainfreeze ja, ik kwam niet op het woord. Ook echt eventjes hoofdpijn gewoon.quote:Op maandag 29 december 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Brainfreeze.
Maar een frap drink je niet om je dorst te lessen. Dat is een soort van toetje.
Wanneer het gebeurt is het kut. Wanneer het afgelopen is, vind ik het altijd best lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb zo bij mijn eerste frappuccino een keer een te grote eerste slok genomen waardoor het aanvoelde alsof ik met een ijspegel in mijn keel werd gestoken. Damn. Maar het zijn ook gemalen ijsblokjes, dus ik had het kunnen weten.
Het gaat mij vooral om de brainfreeze.quote:Op maandag 29 december 2014 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind t niet lekker ook. Water vind ik bijv normaal lekker. Iig niet koud.
Shiiiiit. Al die voorstellingen in m'n hoofd..zo magisch en theatraal met zoveel bravoure. Oneindig veel scripts en scenario's. All for nothing dus?quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat t dan een voorstelling is van iets wat je niet kent.Maar wilde ook geen antwoord hoor
Wowowowowowow.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
De porno die in mijn hoofd afspeelt. Pfiewh jullie zouden eens moeten weten.
Irl zul je/het vast tegenvallen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shiiiiit. Al die voorstellingen in m'n hoofd..zo magisch en theatraal met zoveel bravoure. Oneindig veel scripts en scenario's. All for nothing dus?
Jammer hoor dan hou ik het wel voor eeuwig bij m'n fantasieën..kan ik ook nooit teteleurgesteld worden ja toch heheheh. I beat the systemquote:Op maandag 29 december 2014 23:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Irl zul je/het vast tegenvallen.
Doe wat je wil.quote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer hoor dan hou ik het wel voor eeuwig bij m'n fantasieën..kan ik ook nooit teteleurgesteld worden ja toch heheheh. I beat the system
Laten we samen een çakma Starbags beginnen, met jouw Adana Swirl Cheesecake op het menu enzo.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
Ik heb zin in een frap.
Mijn god ik ben zo verslaafd aan die caramelfraps van de starbagss he. Gelukkig zit er geen in de buurt.
Ik in een mc kroket.quote:Op maandag 29 december 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
Ik heb zin in een frap.
Mijn god ik ben zo verslaafd aan die caramelfraps van de starbagss he. Gelukkig zit er geen in de buurt.
Is niet van mij, ik heb het ook maar van internet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laten we samen een çakma Starbags beginnen, met jouw Adana Swirl Cheececake op het menu enzo.
Wattequote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is niet van mij, ik heb het ook maar van internet.![]()
![]()
Olsun, dat weet toch niemand joh.quote:Op maandag 29 december 2014 23:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is niet van mij, ik heb het ook maar van internet.![]()
![]()
Ik heb het alleen aangepast. Dat heb ik 3094839483 gezegd. Dit recept is een recept dat ooit ergens is gepost, vervolgens aangepast door iedereen die het heeft geprobeerd, daarna overgenomen door iemand anders die het nog een beetje heeft aangepast en daarna kwam ik met mijn final touch en TOEN kreeg jij hem.quote:Op maandag 29 december 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Watte![]()
![]()
Dus ik heb iedereen die ik het heb laten proeven, voorgelogen?
Nee maar ff srs..het is net als met normale films. Alles is beter en mooier op beeld/video. Irl is het gewoon vaak anders.quote:
quote:A++
Ok, I've made this cheesecake about 8-10 times perfecting the recipe. I have it down now. Don't you hate how the outside of the cheesecake is rought but the middle is creamy. Follow my adjustments and it will be same texture all the way through, nice and creamy. Also, make sure you make some restaurant style strawberry topping. Try the "supreme strawberry topping" recipe here at allrecipes.com. Adjust cooking time on it as appropriate (about 15 minutes).
Cheesecake recipe adjustments:
Do not cook at 400 at all! Do NOT preheat oven. Prepare according to recipe and put in springform pan. Put pan in over. Now turn over to 200. Cook for ~3 hours & 10 minutes. (give or take 10 minutes). Should be a little firm when you turn the over off, but not real firm. Turn oven off after the 3 hours and about 10 minutes. Crack oven open and let cheesecake cool in over for 1 hour (or longer if you wish). The put cheesecake in refridgerator for AT LEAST over night. Best after full 24 hours. Prepare "supreme strawberry topping" and put in refridgerator.
Walla! Best cheesecake ever. Raves from friends of mine:
the skeptic: "Its creamier than cheesecake factory. Its hard to compare them...Honestly, I like this better."
cheesecake enthusiasts: "I used to eat cheesecake a lot. Honestly [pause as she recounts all the cheesecakes she had ever had]....this is the best cheesecake I have ever had. Really, this is the best. The topping was good."
quote:Op maandag 29 december 2014 23:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb het alleen aangepast. Dat heb ik 3094839483 gezegd. Dit recept is een recept dat ooit ergens is gepost, vervolgens aangepast door iedereen die het heeft geprobeerd, daarna overgenomen door iemand anders die het nog een beetje heeft aangepast en daarna kwam ik met mijn final touch en TOEN kreeg jij hem.
Is een Tatar naam. Ik vond het een rare naam en kwam het toevallig in de periode dat ik was gebanned opeens heel vaak tegen op het i-net. Ik was een liedje aan het luisteren van Landysh en had geen zin om een unban email te sturen naar fok en maakte een nieuw profiel aan en tadaa, landysh was born.quote:
Voor wat ben jij gebanned hahahquote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is een Tatar naam. Ik vond het een rare naam en kwam het toevallig in de periode dat ik was gebanned opeens heel vaak tegen op het i-net. Ik was een liedje aan het luisteren van Landysh en had geen zin om een unban email te sturen naar fok en maakte een nieuw profiel aan en tadaa, landysh was born.
Wowowow heb je iets tegen Marokkanen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik noemde Ous een stink marokkaan voor de grap.
En gisteren ook al met FB Marokkanen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowow heb je iets tegen Marokkanen.
Venray, Venlo. De Borte valt niet ver van de Geert.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En gisteren ook al met FB Marokkanen.
Nu weet ik waar PVV hun stemmen verzameld.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Venray, Venlo. De Borte valt niet ver van de Geert.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Venray, Venlo. De Borte valt niet ver van de Geert.
Lol borte wat zegt deze mocro. Aanpakken die handelquote:Op maandag 29 december 2014 23:45 schreef Crip het volgende:
Borte ik had wel gezien dat jij een tijd terug helemaal flipte over mocros en je ze kut vond en terug moesten.
Echte typische turk die zich hoog voelt maar gwn allochtoon blijft.
Ja, dus? Volgens mij heb ik jou daar toen nog over gesproken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:45 schreef Crip het volgende:
Borte ik had wel gezien dat jij een tijd terug helemaal flipte over mocros en je ze kut vond en terug moesten.
Echte typische turk die zich hoog voelt maar gwn allochtoon blijft.
Je zat goed maar - de foodquote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, weer terug naar de food porn. Of waar hadden we het ook alweer over, ben het even kwijt...
k plaag je maar bbyquote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, dus? Volgens mij heb ik jou daar toen nog over gesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
Heb de Porno gevonden voor BorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
Heb de Porno gevonden voor BorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hhhhhhhhhhhhhhhh, ecchi, hentai.quote:Op maandag 29 december 2014 23:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip doe normal man met je shemale. Je bent ook qua gedachte een jap
Je hebt ook Porno met pizzadozenquote:
Precies. En andersom ook.quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eten is wel het laatste wat samen gaat met die dingen ja
Kan je hele eetlust verpesten
Bulking life.quote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Precies. En andersom ook.
Snap bv ook nooit dat mensen choco of slagroom mee naar bed nemen. Zo goor.
Sommige vrouwen nemen altijd vis meequote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommige vrouwen nemen altijd vis mee
Bedoel je om te eten in bed of te gebruiken bij de daad?quote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jammer dat alleen jij mijn grappen kan waarderenquote:
Bij de daad.quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bedoel je om te eten in bed of te gebruiken bij de daad?
Ik vond het ook grappig hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer dat alleen jij mijn grappen kan waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |