SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik wilde eerst gewoon met mijn handen etenquote:Op maandag 29 december 2014 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij sneed ook zijn cheesecake met een fruitmes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeerde Geordie te kijken maar ik versta NIKS.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wilde eerst gewoon met mijn handen eten
Net als in scary movie, met die hand.u wot m8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet zeker je lengte goedmaken.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Kom haten lan! Of anders een audi a3 limo..
Dat is heel lomp. Nooit gevolgd gelukkig. Ik hou sws niet van zulke dingen, maar jersey shore was gewoon topvermaakquote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik probeerde Geordie te kijken maar ik versta NIKS.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij moet zeker je lengte goedmaken.
wat is lompquote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is heel lomp. Nooit gevolgd gelukkig. Ik hou sws niet van zulke dingen, maar jersey shore was gewoon topvermaak
Veel mensen nemen ook een Skoda Octavia als leasebak volgend jaar. Geen idee waarom.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat de nieuwe Batmobile?quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet mijn smaakquote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi, als het kon nam ik een hummer. Dan had jij ook gepast in de auto.quote:Op maandag 29 december 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doubt it.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihi, als het kon nam ik een hummer. Dan had jij ook gepast in de auto.
Hahahahahahaquote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij jankte echt veel.
Als jij met je buik een zetje geeft, dan raak ik het gaspedaal net aan.quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doubt it.
Maar hoe kom jij bij het gaspedaal dan als ik achterin zit?
Sowieso werd ik gek van hun drama.quote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij jankte echt veel.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Montelly had mooi in een Nederlandse versie van Jersey Shore gepast. Scheveningen Shore. Ik zou kijken.
Een Hummer is juist echt krap binnenin.quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Hihi, als het kon nam ik een hummer. Dan had jij ook gepast in de auto.
Milde comeback. Ik vergeef het je.quote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij met je buik een zetje geeft, dan raak ik het gaspedaal net aan.
Toen ik heel snel keek, zag ik een Arabische koppelquote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
kijk hoe mooi ze nu is geworden. Snooki dus.
Mooi als in relatief?quote:Op maandag 29 december 2014 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
kijk hoe mooi ze nu is geworden. Snooki dus.
Bijtellingspercentage denk ik?quote:Op maandag 29 december 2014 20:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Veel mensen nemen ook een Skoda Octavia als leasebak volgend jaar. Geen idee waarom.
Ook, maar ik vind haar op die foto ook een mooie vrouw an sichquote:
Ze lijkt vet oud daaro.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ook, maar ik vind haar op die foto ook een mooie vrouw an sich
smakeloos. Vind haar niet mooi.quote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
S1 en S2 waren leuk. Daarna werd het te gescript, die show van Snooki helemaalquote:Op maandag 29 december 2014 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ken je die scene van Pauly D dat hij HELEMAAL flipt bij de jacuzzi, terwijl hij nooit boos wordt. Ik schrok daar echt vanquote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
S1 en S2 waren leuk. Daarna werd het te gescript, die show van Snooki helemaal
Die stalker van pauly d, ging daar echt stuk om
Ik heb tm Miami gezien. Daarna was het wel leuk geweest,quote:Op maandag 29 december 2014 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
S1 en S2 waren leuk. Daarna werd het te gescript, die show van Snooki helemaal
Die stalker van pauly d, ging daar echt stuk om
Is dat nadat ie die klap krijgt van angelina?quote:Op maandag 29 december 2014 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ken je die scene van Pauly D dat hij HELEMAAL flipt bij de jacuzzi, terwijl hij nooit boos wordt. Ik schrok daar echt van.
Ik vond Vinny sowieso de coolste.
OMG, volgens mij wel ja. Zij was trouwens echt een vies gedrocht, gatverdamme zeg.quote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat nadat ie die klap krijgt van angelina?
Paradise Hotel in 2003. Wat een show was datquote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens ook een beetje naar Tila Tequila: A shot at love en a double shot at love gekeken.blugh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |