Raar, dat het bleef plakken. Wat heb je gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Landysh het volgende:
Btw mensen, ik heb vandaag mijn bakvorm ingevet en mijn bodem bleef plakken en was lang niet zo knapperig als normaal.! Voortaan weer niet-invetten.
Affirmativequote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn die bitchfight.
Even tila sekstape checken. Om te kijken of zij het echt is ofcourse
Wel je handen gewassen?quote:
Respect voor de vrouwen. Lijkt me echt een dagtaakquote:
ik had trouwens bakpapier gebruikt he.quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Landysh het volgende:
Btw mensen, ik heb vandaag mijn bakvorm ingevet en mijn bodem bleef plakken en was lang niet zo knapperig als normaal.! Voortaan weer niet-invetten.
Ik heb die fout een keer gemaakt, belande in het ziekenhuis...quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je kraanwater in Turkije drinken?
Is gewoon te drinken, hoor?quote:Op maandag 29 december 2014 21:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb die fout een keer gemaakt, belande in het ziekenhuis...
Is niet echt aan te raden. Er zit chloor in.quote:
Gekookt minder bacterinquote:Op maandag 29 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is niet echt aan te raden. Er zit chloor in.
Om thee enzo te maken gebruiken ze bij ons ook doorgaans kraanwater tho.
Waterput?quote:Op maandag 29 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
Wij drinken alleen maar kraanwater in TR?
Is best gevaarlijk als je er veel van drinktquote:
Het water uit de kraan bij ons is altijd bijna wit maar niemand maakt zich zorgen.quote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Verschilt ook van plaats tot plaats. In dorp drinken ze bij ons ook gewoon kraanwater of uit de ky eşmesi, maar in de stad bijna niemand. Echt ijskoud dat water in dorp.![]()
Rechtstreeks van de bron waar het uit komt in de bergen drinken. Damnquote:Op maandag 29 december 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Verschilt ook van plaats tot plaats. In dorp drinken ze bij ons ook gewoon kraanwater of uit de ky eşmesi, maar in de stad bijna niemand. Echt ijskoud dat water in dorp.![]()
Dat hebben wij ook. Gewoon even wachten tot het minder wordt.quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het water hier ruikt zelfs naar chloor.
Ik poets zelfs met hazir su.
Wow. So wrong in so fckn many ways...quote:Op maandag 29 december 2014 21:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Het water hier ruikt zelfs naar chloor.
Ik poets zelfs met hazir su.
Klopt, in het begin is het even wit. Maar in het dorp zijn ze er wel aan gewend.quote:Op maandag 29 december 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het water uit de kraan bij ons is altijd bijna wit maar niemand maakt zich zorgen.
Wat dan?quote:Op maandag 29 december 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. So wrong in so fckn many ways...
Yuh o kadar'da degilquote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow... Jij bedoelt tandenpoetsen? Ik dacht echt poetsen
Goed zo. Altijd je positie kennen als vrouwquote:Op maandag 29 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow... Jij bedoelt tandenpoetsen? Ik dacht echt poetsen
Ik ken mijn positie altijd toch.quote:Op maandag 29 december 2014 21:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Goed zo. Altijd je positie kennen als vrouw
En dat isquote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken mijn positie altijd toch.
Omg, Allah zou mij zo straffen als ik een zoon kreeg van 1.72.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Jullie kinderen zullen echt huge worden. Stimo 1,80 meter en Che iets van 1,90 meter, of wat was het?
Gewoon veel zuivel uit de supermarkt geven. Maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg, Allah zou mij zo straffen als ik een zoon kreeg van 1.72.
Echt.
Ik ben forever singlequote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Jullie kinderen zullen echt huge worden. Stimo 1,80 meter en Che iets van 1,90 meter, of wat was het?
Jouw muzieksmaak somsquote:
En hoe vind je zoiets?quote:
Etme bulma dnyasi. Jij hebt veel kleinere mannen gepest, dus is mogelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg, Allah zou mij zo straffen als ik een zoon kreeg van 1.72.
Echt.
quote:
Jaja, zeggen er meer hier.quote:
Alleen naar een muziekvideo kijken vanwege de chick. Bah. Ze is ook gewoon een mens hoor. En ze maakt muziek. Ze heeft talent, niet alleen een lekker neukbaar lijfje.quote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is alleen te begrijpen voor mensen met ekte Turkische bloed.
Maar het ging om de chick.
Dit is niet Russisch, maar Jakoets.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En hoe vind je zoiets?![]()
Kun je Russisch?
Ja, er wordt niet in het Russisch gezongen, maar wat er onder staat?quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is niet Russisch, maar Jakoets.
Jij hebt maar 9/10 Turks bloed. Fakerquote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is alleen te begrijpen voor mensen met ekte Turkische bloed.
Maar het ging om de chick.
Wat hebben bos koerden hier mee te maken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |