Dat was echt een hoer.quote:Op maandag 29 december 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb trouwens ook een beetje naar Tila Tequila: A shot at love en a double shot at love gekeken.blugh
Ja echt fuckingggg vies. En die meisjes gingen vechten voor haar, extensions eruittrekken en eindstand moest zij nog getroost worden ook.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja echt fuckingggg vies. En die meisjes gingen vechten voor haar, extensions eruittrekken en eindstand moest zij nog getroost worden ook.
wel goede boobs.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE KRIJGT NAGESLACHT
Die halfblonde lesbi zou ik wel doenquote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja echt fuckingggg vies. En die meisjes gingen vechten voor haar, extensions eruittrekken en eindstand moest zij nog getroost worden ook.
Wel lekker chubby.quote:Op maandag 29 december 2014 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZE KRIJGT NAGESLACHT
half blond/half zwart haar?quote:Op maandag 29 december 2014 20:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die halfblonde lesbi zou ik wel doen
Ja, diequote:Op maandag 29 december 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
half blond/half zwart haar?
jfm STOP. Bah. Die vieze Italiaanquote:Op maandag 29 december 2014 21:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA, kan je je deze nog herinneren
quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze er anders uitzag. Hoe heette ze ook alweer?
quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jfm STOP. Bah. Die vieze Italiaan
Ik dacht het ook, brandi ?quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ze er anders uitzag. Hoe heette ze ook alweer?
Hahaha ken je HEY GIRL HEY nogquote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tfooee, die brandweervrouw toch
Vies
Heb iets voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook al. Skip gewoon door naar de laatste 15 minuten of zo.quote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Mathemaat het volgende:
Gone Girl aan het kijken... Kut film.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb iets voor jou:Ik verwachte een foto waar ik Big Ben van kreeg, maar dit is ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je goede tutorial van hoe je dat kan maken?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Die constant dronken?quote:Op maandag 29 december 2014 21:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hahaha ken je HEY GIRL HEY nog
'cheesecake swirl' intypen op youtube.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik verwachte een foto waar ik Big Ben van kreeg, maar dit is ook leuk
Heb je goede tutorial van hoe je dat kan maken?
quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die constant dronken?
[ afbeelding ]
Die Brandi is achteraf toch minder. Nog steeds te doen daar niet van
Tering. Is kapot easy.quote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
'cheesecake swirl' intypen op youtube.
Hipster.quote:Op maandag 29 december 2014 21:09 schreef Landysh het volgende:
Dus ik ben water aan het drinken en denk opeens 'wow dit water smaakt lekker'. Ik kijk naar het flesje is het Evian.![]()
Mensen die claimen dat kraanwater hetzelfde smaakt als bronwater.
quote:Op maandag 29 december 2014 21:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb iets voor jou:Waarom alleen voor hem, hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/stimorol
Ziet er leuk, lekker uit.![]()
Wat voor troep is ditquote:
Ga ik volgende keer doenquote:
Omdat hij altijd foto's wil en klaagt dat ik geen foto's post.quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom alleen voor hem, hè?
/stimorol
Ziet er leuk, lekker uit.
Ik vind Spa Reine ook niet lekker. Chaudfontainequote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet. Wist niet eens dat ik Evian aan het drinken was.
Damn die bitchfight.quote:
Je hoeft je niet te verantwoorden voor hem. Moet hij maar interesse tonenquote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat hij altijd foto's wil en klaagt dat ik geen foto's post.
Thanks.
Als ik water in de winkel koop is dat eigenlijk alleen bronwater met bubbels. En daar proef je het smaakverschil niet zo goed. Is echt lang geleden dat ik 'gewoon' water heb gekocht, vandaar dat ik het verschil meteen proefde maybe.quote:Op maandag 29 december 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind Spa Reine ook niet lekker. Chaudfontaine
It's okeee it's oke. TM is cool.quote:Op maandag 29 december 2014 21:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden voor hem. Moet hij maar interesse tonen
Ik heb alleen de eerste half uur gezien, maar ik kan de einde al raden. Ik had liever een uitvoering van een psychose gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Skip gewoon door naar de laatste 15 minuten of zo.
Wat denk je dat het is dan?quote:Op maandag 29 december 2014 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste half uur gezien, maar ik kan de einde al raden. Ik had liever een uitvoering van een psychose gezien.
Kan je kraanwater in Turkije drinken?quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Eerlijk gezegd proef ik zelf hier ook niet echt veel verschil tussen kraanwater en water uit fles. Maar in Turkije bijvoorbeeld wel; daar vind ik het een beetje ''zoetig'' smaken, zou ik bijna zeggen.
Jij dronk al Evian voordat je wist dat het cool was.quote:Op maandag 29 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt niet. Wist niet eens dat ik Evian aan het drinken was.
Bij mij ook en ik had niet eens ingevet. Zal wel aan mijn springvorm liggen. Of denk je omdat ik 'm te lang heb gebakken (1:45 m i.p.v. 1:30 m)?quote:Op maandag 29 december 2014 21:16 schreef Landysh het volgende:
Btw mensen, ik heb vandaag mijn bakvorm ingevet en mijn bodem bleef plakken en was lang niet zo knapperig als normaal.! Voortaan weer niet-invetten.
Gewone leidingwater kun je niet drinken nee.quote:Op maandag 29 december 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je kraanwater in Turkije drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |