SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Toch wel i.c.m. je kersverse tag hoop ik?quote:Op maandag 29 december 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
Ik heb gewoon mijn username hier deels gebruikt voor psn
wachten tot hermann me toevoegt op psnquote:
ohquote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
wachten tot hermann me toevoegt op psn
Heeft hij het tagje al?quote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef zeer het volgende:
[..]
Toch wel i.c.m. je kersverse tag hoop ik?
Voorlopig niks, want ik heb geen psplusquote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh
ik d8 haxball
wat gaan jullie spelen
Nope.quote:
Godverdommequote:
Yes.quote:
Jij bent daar helemaal niet oud genoeg voor.quote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef Fylax het volgende:
Kijk mij baas zijn
KLB / siswet19 op chaturbate wil niet prive met me
dusquote:Op maandag 29 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent daar helemaal niet oud genoeg voor.
Heb ik nog iets gewonnen?quote:
Nope.quote:
Met lopen is het nog wel leuk voor even, het beeld beweegt vrij realistisch mee. In auto's is het kut.quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt waar? ik krijg het morgen pas binnen maar first person lijkt me juist zo vet
Ben ik nog ergens voor genomineerd?quote:
Geen idee, ik heb eerlijk gezegd niet echt bijgehouden op wie allemaal gestemd is.quote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ben ik nog ergens voor genomineerd?
in first person mensen aanrijden moet toch haast wel geweldig zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met lopen is het nog wel leuk voor even, het beeld beweegt vrij realistisch mee. In auto's is het kut.
ik heb geen zin vuile spammerdquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Fylax het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)39beea3312b710689e58
Oh dat heb ik nog niet geprobeerdquote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in first person mensen aanrijden moet toch haast wel geweldig zijn?
nahquote:
je kunt gwn voor 1 maand doen. ik had tijdje geleden jaar abbo voor 30 eurie gekochtquote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
Kan ik eigenlijk ook gewoon voor één maand psplus kopen, of zit ik meteen aan een abo vast?
Oh nice. Dan toch maar checken of het wat eerder kan.quote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt gwn voor 1 maand doen. ik had tijdje geleden jaar abbo voor 30 eurie gekocht
kijk op store.sonyentertainmentnetwork.comquote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh nice. Dan toch maar checken of het wat eerder kan.
Ik zie het al, niemand mist mequote:Op maandag 29 december 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb eerlijk gezegd niet echt bijgehouden op wie allemaal gestemd is.
Staat ook een proefabonnement tussen, dat is wel nice.quote:Op maandag 29 december 2014 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kijk op store.sonyentertainmentnetwork.com
idd, proefabonnee probeerde ik ook eerst en vroeg gelijk om creditcard gegevens en alles. dikke lul.quote:Op maandag 29 december 2014 19:07 schreef deadprez het volgende:
Oh nvm, dan moet je een abo afsluiten dat je zelf stop moet zetten. Daar heb ik geen zin in.
neequote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
wacht, mijn e-mailadres is niet zichtbaar toch?
Mail gestuurdquote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef deadprez het volgende:
wacht, mijn e-mailadres is niet zichtbaar toch?
Aight.quote:
o jaquote:Op maandag 29 december 2014 19:15 schreef Der_Mann het volgende:
oh als ik een nieuwe account aanmaak heeft die zeker geen psplus
tyfus
http://www.haxball.com/?r(...)aece7bfe8b909db2cc32quote:
Nouquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
NouMaar ik begin idd volgens mij wel iets beter te worden.
we zijn gestoptquote:Op maandag 29 december 2014 19:30 schreef zeer het volgende:
Welke haxball link moet ik op klikken? Toto of Fylax?
Weet niet, was al zo.quote:
neequote:Op maandag 29 december 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)aece7bfe8b909db2cc32
Jij hebt weer zitten kapenquote:
ik gebruik tixatiquote:
Nee ik had lapo, maar wist even geen andere TT.quote:
Gelukkig is er nu een straattaalwoord voor topicquote:
best chill programma.quote:
jaloezie tochquote:Op maandag 29 december 2014 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat doe je gemeen tegen mn vriendin
quote:Op maandag 29 december 2014 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga het gelijk proberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ken je deze al?quote:Op maandag 29 december 2014 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie aan het haxballen?quote:
linkæquote:
en met 3 man verloor je 5-0quote:Op maandag 29 december 2014 20:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
k had haxball wedstrijd met hun en ik won
serieusquote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet gewoon met 6 man toch 5-0 verliezen van toto
quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is datquote:Op maandag 29 december 2014 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik speel rush team man, ben best goed
ik moet iets installeren dus laat maarquote:Op maandag 29 december 2014 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://www.kongregate.com(...)layers?acomplete=fpr
quote:Op maandag 29 december 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moet iets installeren dus laat maar
groeten trugquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga bakkie ijs pakken, uitgezakt op bed zitten en film kijken
doe allemaal de groeten aan jullie moeders grgr
lamzakquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga bakkie ijs pakken, uitgezakt op bed zitten en film kijken
doe allemaal de groeten aan jullie moeders grgr
het is idd erg rustig.quote:
Ja, jij en Deadprez waren niet helemaal mijn smaak en te oudquote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef Remqo het volgende:
Of zit de rest bij Slaapzak in de kelder?
Dat valt me nou weer tegen van jequote:Op maandag 29 december 2014 21:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jij en Deadprez waren niet helemaal mijn smaak en te ouddus jammer jongens
Ik ga wel in de kruipruimte zitten, dan doe ik alsof ik erbij benquote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een beetje gelijk he
Nee, ik ben al ruimte aan het maken, ik kwam erachter dat ik Toto nog een keer kon dubbelvouwen, er spoot wel van alles uit, maar goed...quote:Op maandag 29 december 2014 22:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga wel in de kruipruimte zitten, dan doe ik alsof ik erbij ben
Dat is gemeen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruimte aan het maken, ik kwam erachter dat ik Toto nog een keer kon dubbelvouwen, er spoot wel van alles uit, maar goed...
Helemaal top, maar geeft het niet veel rommel?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruimte aan het maken, ik kwam erachter dat ik Toto nog een keer kon dubbelvouwen, er spoot wel van alles uit, maar goed...
Ik leefde met hem mee toen ik bot hoorde kraken, serieus, ik dacht echt... awhquote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
En dat zou dan de meest empathische user zijn.
Ik ben gek op spekquote:Op maandag 29 december 2014 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
gelukkig ben ik te dik voor sz zijn kelder
Dikkie dik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
gelukkig ben ik te dik voor sz zijn kelder
Heb je hem nog een Kermit-pleister gegeven?quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik leefde met hem mee toen ik bot hoorde kraken, serieus, ik dacht echt... awh
Nou Hoink, ik vind dit niet vriendelijk van je, ik bedoel, ik leef me helemaal in in BozeHaas, en ... ja weet je godverdomme flikker allemaal maar op ook... het boeit me geen fuck... dikke kutuserquote:
Jij ook niet.quote:
heb er slapeloze nachten vanquote:
Op deze manier hou je niemand over in je kelder.quote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik heb je laten gaan, je stonk
ahwquote:
Ik ben aan het oefenen trouwens, ik wil volgend jaar de award voor meest empathische user winnen.quote:
quote:
Je liet ons nooit douchen, stommerikquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik heb je laten gaan, je stonk
quote:Op maandag 29 december 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen trouwens, ik wil volgend jaar de award voor meest empathische user winnen.
die is hier nooit meerquote:Op maandag 29 december 2014 22:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga op Anti-loper stemmen voor meest empathische user, was het deze keer vergeten
Ja dat is wel een verbeterpuntje inderdaad...quote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je liet ons nooit douchen, stommerik
Zie je dat dit topic naadloos over gaat in de voorbespreking van de verkiezingen voor 2015, de volgende topic starter moet gewoon de titel aanpassenquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Remqo het volgende:
Volgend jaar ga ik weer voor de Tatjana
cutten en chimeids aan het hosselen met zijn gevoelige boi skills.quote:
en ambisocioquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
net als enfablablabla en donniedarkno en spambot
Oh jaquote:
jonge waren goede tijden in nachtbaggers altijdquote:
misschien is heeft houses zijn hart gebroken en daarom komt hij nooit meer op FOK!quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
cutten en chimeids aan het hosselen met zijn gevoelige boi skills.
Denk dat anti-loper een beetje uitgekeken was op dit circus.quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
cutten en chimeids aan het hosselen met zijn gevoelige boi skills.
Juistem, we hebben een jaar de tijd om verkiezingsstrategie te plannen en te bespreken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zie je dat dit topic naadloos over gaat in de voorbespreking van de verkiezingen voor 2015, de volgende topic starter moet gewoon de titel aanpassen
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat anti-loper een beetje uitgekeken was op dit circus.
sws carenquote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar carede ik. Dit jaar caren.
We verdelen de titels en gaan gewoon een gecoördineerde campagne voerenquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Juistem, we hebben een jaar de tijd om verkiezingsstrategie te plannen en te bespreken.
quote:
KRIJG DE TYFUS KLOOTZAKquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en die prijs wordt opgeschort!
vergane glorie mattie beter je best doenquote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar carede ik. Dit jaar caren.
Maar waarom heb je nou een nieuw account?quote:
Lang verhaal kort, m'n wachtwoord doet het niet meer en het mailadres wat ik bij vb gebruikte ken ik én niet uit m'n hoofd én is van een internetprovider die ik 5 jaar geleden voor het laatste betaald heb.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom heb je nou een nieuw account?
Je kan niet altijd game hebben. Lange bans tasten je Fok! skills aan.quote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef .sfinx het volgende:
vergane glorie mattie beter je best doen
Ah ja, dan houdt het wel op denk ik idd.quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, m'n wachtwoord doet het niet meer en het mailadres wat ik bij vb gebruikte ken ik én niet uit m'n hoofd én is van een internetprovider die ik 5 jaar geleden voor het laatste betaald heb.
Dat moet zeer doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, m'n wachtwoord doet het niet meer en het mailadres wat ik bij vb gebruikte ken ik én niet uit m'n hoofd én is van een internetprovider die ik 5 jaar geleden voor het laatste betaald heb.
hehehequote:
Ik heb nog hoop dat m'n oude laptop nog ingelogd staat op vb en dat ik dan wat kan fixenquote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja, dan houdt het wel op denk ik idd.
Heb je al een mail gestuurd naar FOK! eigenlijk? Kunnen ze vast wel fixen, users die hun account bewust gesloopt hebben krijgen het meestal ook wel terug.quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop dat m'n oude laptop nog ingelogd staat op vb en dat ik dan wat kan fixen.
Wacht eerst even m'n oude laptop af. Ben niet zo happig op mailen vanaf m'n "naam" mailadres.quote:Op maandag 29 december 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd naar FOK! eigenlijk? Kunnen ze vast wel fixen, users die hun account bewust gesloopt hebben krijgen het meestal ook wel terug.
Moet je gewoon zeggen dat je chroetsjov bent, kun je lachen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je al een mail gestuurd naar FOK! eigenlijk? Kunnen ze vast wel fixen, users die hun account bewust gesloopt hebben krijgen het meestal ook wel terug.
Dan maak je een ander e-mailadres. Ik heb ook gewoon een e-mailadres voor FOK!.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Wacht eerst even m'n oud laptop af. Ben niet zo happig met mailen vanaf m'n "naam" mailadres.
Zou daar eerlijk gezegd om moeten huilen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet je gewoon zeggen dat je chroetsjov bent, kun je lachen.
doe een dm naar Pharkus met je username en het emailadres van het ww en hij geeft je een nieuw wwquote:
Heb die hele discussies met yvonne via m'n echte email gevoerd.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
Wacht eerst even m'n oude laptop af. Ben niet zo happig op mailen vanaf m'n "naam" mailadres.
1. Ik kan niet dm'en.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
doe een dm naar Pharkus met je username en het emailadres van het ww en hij geeft je een nieuw ww
Als ik zo'n mooie puntige snor had, zou ik het ook doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb die hele discussies met yvonne via m'n echte email gevoerd.![]()
Voornaam achternaam alles.
Belachelijk inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef deadprez het volgende:
Sinds vandaag zelfs weer een nieuwe, aangezien de oude om een telefoonnummer vroeg toen ik in wilde loggen.
Kun je nooit mee verliezen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Als ik zo'n mooie puntige snor had, zou ik het ook doen.
Ja die is cool.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef zeer het volgende:
Ik waardeer jullie inzet maar ik ben wel content met m'n UI nu.
Braddie.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb geen zin om terug te lezen dus wat was de oude account van zeer?
voederbietelquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Retry32quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
GhpHquote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
sorry jongequote:
Als jij eens een legitieme bron aandraagt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef zeer het volgende:
Kom eerst maar eens meteen tegenargument.
Ghph.quote:
Kunnen die PVV-stemmers gelijk de WW uit.quote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
Rechtse mensen moeten ze in werkkampen stoppen.
WW? Alsof die ooit gewerkt hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Kunnen die PVV-stemmers gelijk de WW uit.
Wie heeft de overheid sowieso nodig?quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Kunnen die PVV-stemmers gelijk de WW uit.
Voor de tsunami van zandnegers had iedereen werk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
WW? Alsof die ooit gewerkt hebben.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef zeer het volgende:
[..]
Voor de tsunami van zandnegers had iedereen werk.
De bejaarden die dit land opgebouwd hebben en nu maar één keer per maand mogen douchen terwijl crimineel Achmed en Moustafa in het vier sterren hotel van de staat zittenquote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wie heeft de overheid sowieso nodig?
En al die negerlanders.quote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef zeer het volgende:
Voor de tsunami van zandnegers had iedereen werk.
Of besnederlanders, ook al zo'n pareltje.quote:
whehequote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of besnederlanders, ook al zo'n pareltje.
Dan doe ik hem wel wegquote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
Je hebt trouwens wel een beetje de verkeerde UI gekozen als je wil dat mensen denken dat je ghb bent.
Ninja edit gespot.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
Goede TT die de gevoelens van de mensen op FOK perfect verwoord.
Carebear. Ben benieuwd wanneer yvonne het fixt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
Hoink, wie krijgt nou allemaal een tagje? Meest geliefde, meest gevatte en..?
Godver, dat was me niet eens opgevallenquote:
Oh ja.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Carebear. Ben benieuwd wanneer yvonne het fixt.
Neem aan dat hij dat alleen maar deed om dat plaatje te kunnen posten. Hoop ik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef hoink581 het volgende:
Fylax id trouwens wel een professioneel rukkertje als hij 14 sexcams op 2 monitoren tegelijk bekijkt.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Neem aan dat hij dat alleen maar deed om dat plaatje te kunnen posten. Hoop ik.
Ja wat?quote:
Die jongen is niet meer te redden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zag er net iets te geordend uit.
ripquote:Op maandag 29 december 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik heb opeens stekende hoofdpijn na t fappen
je gaat dood, doeiquote:Op maandag 29 december 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik heb opeens stekende hoofdpijn na t fappen
Tsja. Best raar wel, dat er zo veel drama is om een film.quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
net The Interview gezien, was dat nou serieus een film die ze wilde verbieden omdat ze bedreigd werden door noord-korea? kim jong un die katy perry zingt en hoeren neukt, nou nou wat erg
dan is het kutmarketing want het speelt maar in sommige bioscopen en hij is meer illegaal gedownload dan legaalquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
Misschien is het wel gewoon een marketingstunt van Sony.
Denk ook niet dat het dat is. Stel je voor dat er een oorlog uitbreekt tussen de VS en Noord-Korea over deze shit.quote:Op maandag 29 december 2014 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is het kutmarketing want het speelt maar in sommige bioscopen en hij is meer illegaal gedownload dan legaal
james franco en seth rogan naar noord-korea laten gaan om hun excuses aan te bieden namens amerika en echt kim doodmakenquote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het dat is. Stel je voor dat er een oorlog uitbreekt tussen de VS en Noord-Korea over deze shit.
godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het dat is. Stel je voor dat er een oorlog uitbreekt tussen de VS en Noord-Korea over deze shit.
Ja. Ze hebben er ook een van een stel gasten op motoren. Beide erg bruut. En die over Noord-Koreaanse dwangarbeiders in Rusland.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/vice-guide-to-north-korea-1-of-3
Hebben jullie deze docu weleens gezien? Is best cool.
Die is best wel interessant.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/vice-guide-to-north-korea-1-of-3
Hebben jullie deze docu weleens gezien? Is best cool.
Die laatste heb ik volgens mij ook gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben er ook een van een stel gasten op motoren. Beide erg bruut. En die over Noord-Koreaanse dwangarbeiders in Rusland.
Zijn beide gemaakt door die baas van Vice toch? Ik vind het jammer dat hij niet niet meer zoveel docu's maakt.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die laatste heb ik volgens mij ook gezien.
Dat weet ik verder niet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn beide gemaakt door die baas van Vice toch? Ik vind het jammer dat hij niet niet meer zoveel docu's maakt.
Documentairesquote:
bek houden krakertuigquote:Op maandag 29 december 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
Rechtse mensen moeten ze in werkkampen stoppen.
kraak de leegstand!!1quote:
wie weet is GoT wel op de waarheid gebaseerd, je weet niet of noord-korea in hun kelders draken en sneeuwzombies hebbenquote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
DocumentairesMet je Breaking Bad en GoT
Wat, linkje?quote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef zeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een keer een atoombom gekocht.
Wie weet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie weet is GoT wel op de waarheid gebaseerd, je weet niet of noord-korea in hun kelders draken en sneeuwzombies hebben
Ah, even checken.quote:
Ken je deze al?quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben er ook een van een stel gasten op motoren. Beide erg bruut. En die over Noord-Koreaanse dwangarbeiders in Rusland.
Ken ik nog niet. Zal eens even kijken als ik tijd heb.quote:Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ken je deze al?
Gaan ze met Dennis Rodman mee, en mogen ze Kim een handje geven![]()
Lekkere wijven en atoombommen te koop.quote:
binnenkort maar ff kijken danquote:Op maandag 29 december 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekkere wijven en atoombommen te koop.
Bedankt hermann.quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Der_Mann het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 8 posts.
dat zou best eens een leuk dingetje in een sitcom kunnen zijn.quote:
Ik zou kijken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou best eens een leuk dingetje in een sitcom kunnen zijn.
''alles goed?''
''typisch hermann!''
''zo heet ik niet!''
*publiek lacht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |