groeten trugquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga bakkie ijs pakken, uitgezakt op bed zitten en film kijken
doe allemaal de groeten aan jullie moeders grgr
lamzakquote:Op maandag 29 december 2014 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga bakkie ijs pakken, uitgezakt op bed zitten en film kijken
doe allemaal de groeten aan jullie moeders grgr
het is idd erg rustig.quote:
Ja, jij en Deadprez waren niet helemaal mijn smaak en te oudquote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef Remqo het volgende:
Of zit de rest bij Slaapzak in de kelder?
Dat valt me nou weer tegen van jequote:Op maandag 29 december 2014 21:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja, jij en Deadprez waren niet helemaal mijn smaak en te ouddus jammer jongens
Ik ga wel in de kruipruimte zitten, dan doe ik alsof ik erbij benquote:Op maandag 29 december 2014 21:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja je hebt wel een beetje gelijk he
Nee, ik ben al ruimte aan het maken, ik kwam erachter dat ik Toto nog een keer kon dubbelvouwen, er spoot wel van alles uit, maar goed...quote:Op maandag 29 december 2014 22:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga wel in de kruipruimte zitten, dan doe ik alsof ik erbij ben
Dat is gemeen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruimte aan het maken, ik kwam erachter dat ik Toto nog een keer kon dubbelvouwen, er spoot wel van alles uit, maar goed...
Helemaal top, maar geeft het niet veel rommel?quote:Op maandag 29 december 2014 22:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik ben al ruimte aan het maken, ik kwam erachter dat ik Toto nog een keer kon dubbelvouwen, er spoot wel van alles uit, maar goed...
Ik leefde met hem mee toen ik bot hoorde kraken, serieus, ik dacht echt... awhquote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef deadprez het volgende:
En dat zou dan de meest empathische user zijn.
Ik ben gek op spekquote:Op maandag 29 december 2014 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
gelukkig ben ik te dik voor sz zijn kelder
Dikkie dik.quote:Op maandag 29 december 2014 22:05 schreef BozeHaas het volgende:
gelukkig ben ik te dik voor sz zijn kelder
Heb je hem nog een Kermit-pleister gegeven?quote:Op maandag 29 december 2014 22:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik leefde met hem mee toen ik bot hoorde kraken, serieus, ik dacht echt... awh
Nou Hoink, ik vind dit niet vriendelijk van je, ik bedoel, ik leef me helemaal in in BozeHaas, en ... ja weet je godverdomme flikker allemaal maar op ook... het boeit me geen fuck... dikke kutuserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |