Ja wat?quote:
Die jongen is niet meer te redden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het zag er net iets te geordend uit.
ripquote:Op maandag 29 december 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik heb opeens stekende hoofdpijn na t fappen
je gaat dood, doeiquote:Op maandag 29 december 2014 22:55 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik heb opeens stekende hoofdpijn na t fappen
Tsja. Best raar wel, dat er zo veel drama is om een film.quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Der_Mann het volgende:
net The Interview gezien, was dat nou serieus een film die ze wilde verbieden omdat ze bedreigd werden door noord-korea? kim jong un die katy perry zingt en hoeren neukt, nou nou wat erg
dan is het kutmarketing want het speelt maar in sommige bioscopen en hij is meer illegaal gedownload dan legaalquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
Misschien is het wel gewoon een marketingstunt van Sony.
Denk ook niet dat het dat is. Stel je voor dat er een oorlog uitbreekt tussen de VS en Noord-Korea over deze shit.quote:Op maandag 29 december 2014 22:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan is het kutmarketing want het speelt maar in sommige bioscopen en hij is meer illegaal gedownload dan legaal
james franco en seth rogan naar noord-korea laten gaan om hun excuses aan te bieden namens amerika en echt kim doodmakenquote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het dat is. Stel je voor dat er een oorlog uitbreekt tussen de VS en Noord-Korea over deze shit.
godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het dat is. Stel je voor dat er een oorlog uitbreekt tussen de VS en Noord-Korea over deze shit.
Ja. Ze hebben er ook een van een stel gasten op motoren. Beide erg bruut. En die over Noord-Koreaanse dwangarbeiders in Rusland.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/vice-guide-to-north-korea-1-of-3
Hebben jullie deze docu weleens gezien? Is best cool.
Die is best wel interessant.quote:Op maandag 29 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
http://www.vice.com/nl/video/vice-guide-to-north-korea-1-of-3
Hebben jullie deze docu weleens gezien? Is best cool.
Die laatste heb ik volgens mij ook gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben er ook een van een stel gasten op motoren. Beide erg bruut. En die over Noord-Koreaanse dwangarbeiders in Rusland.
Zijn beide gemaakt door die baas van Vice toch? Ik vind het jammer dat hij niet niet meer zoveel docu's maakt.quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die laatste heb ik volgens mij ook gezien.
Dat weet ik verder niet.quote:Op maandag 29 december 2014 23:09 schreef zeer het volgende:
[..]
Zijn beide gemaakt door die baas van Vice toch? Ik vind het jammer dat hij niet niet meer zoveel docu's maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |