Jij ook niet.quote:
heb er slapeloze nachten vanquote:
Op deze manier hou je niemand over in je kelder.quote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik heb je laten gaan, je stonk
ahwquote:
Ik ben aan het oefenen trouwens, ik wil volgend jaar de award voor meest empathische user winnen.quote:
quote:
Je liet ons nooit douchen, stommerikquote:Op maandag 29 december 2014 22:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik heb je laten gaan, je stonk
quote:Op maandag 29 december 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen trouwens, ik wil volgend jaar de award voor meest empathische user winnen.
die is hier nooit meerquote:Op maandag 29 december 2014 22:15 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ga op Anti-loper stemmen voor meest empathische user, was het deze keer vergeten
Ja dat is wel een verbeterpuntje inderdaad...quote:Op maandag 29 december 2014 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je liet ons nooit douchen, stommerik
Zie je dat dit topic naadloos over gaat in de voorbespreking van de verkiezingen voor 2015, de volgende topic starter moet gewoon de titel aanpassenquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef Remqo het volgende:
Volgend jaar ga ik weer voor de Tatjana
cutten en chimeids aan het hosselen met zijn gevoelige boi skills.quote:
en ambisocioquote:Op maandag 29 december 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
net als enfablablabla en donniedarkno en spambot
Oh jaquote:
jonge waren goede tijden in nachtbaggers altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |