misschien is heeft houses zijn hart gebroken en daarom komt hij nooit meer op FOK!quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
cutten en chimeids aan het hosselen met zijn gevoelige boi skills.
Denk dat anti-loper een beetje uitgekeken was op dit circus.quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
cutten en chimeids aan het hosselen met zijn gevoelige boi skills.
Juistem, we hebben een jaar de tijd om verkiezingsstrategie te plannen en te bespreken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Zie je dat dit topic naadloos over gaat in de voorbespreking van de verkiezingen voor 2015, de volgende topic starter moet gewoon de titel aanpassen
Kan ik me niks bij voorstellen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Denk dat anti-loper een beetje uitgekeken was op dit circus.
sws carenquote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar carede ik. Dit jaar caren.
We verdelen de titels en gaan gewoon een gecoördineerde campagne voerenquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Juistem, we hebben een jaar de tijd om verkiezingsstrategie te plannen en te bespreken.
quote:
KRIJG DE TYFUS KLOOTZAKquote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nog een zo'n opmerking en die prijs wordt opgeschort!
vergane glorie mattie beter je best doenquote:Op maandag 29 december 2014 22:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vorig jaar carede ik. Dit jaar caren.
Maar waarom heb je nou een nieuw account?quote:
Lang verhaal kort, m'n wachtwoord doet het niet meer en het mailadres wat ik bij vb gebruikte ken ik én niet uit m'n hoofd én is van een internetprovider die ik 5 jaar geleden voor het laatste betaald heb.quote:Op maandag 29 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar waarom heb je nou een nieuw account?
Je kan niet altijd game hebben. Lange bans tasten je Fok! skills aan.quote:Op maandag 29 december 2014 22:20 schreef .sfinx het volgende:
vergane glorie mattie beter je best doen
Ah ja, dan houdt het wel op denk ik idd.quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, m'n wachtwoord doet het niet meer en het mailadres wat ik bij vb gebruikte ken ik én niet uit m'n hoofd én is van een internetprovider die ik 5 jaar geleden voor het laatste betaald heb.
Dat moet zeer doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, m'n wachtwoord doet het niet meer en het mailadres wat ik bij vb gebruikte ken ik én niet uit m'n hoofd én is van een internetprovider die ik 5 jaar geleden voor het laatste betaald heb.
hehehequote:
Ik heb nog hoop dat m'n oude laptop nog ingelogd staat op vb en dat ik dan wat kan fixenquote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah ja, dan houdt het wel op denk ik idd.
Heb je al een mail gestuurd naar FOK! eigenlijk? Kunnen ze vast wel fixen, users die hun account bewust gesloopt hebben krijgen het meestal ook wel terug.quote:Op maandag 29 december 2014 22:23 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb nog hoop dat m'n oude laptop nog ingelogd staat op vb en dat ik dan wat kan fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |