Eerst naar het darten en daarna langs de voetselbankquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, beiden. De ene zingen de tafels, de anderen de tribunes.
En net alsof mensen die hier naartoe gaan arm zijn.Britten zijn zo snel butthurt altijd, hilarisch.
http://www.pdc.tv/tickets(...)championship-ticketsquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan een tafeltje zitten is blijkbaar duurder dan op de tribune zitten.
Maar waar praten we over...100 pond, 200 pond?
Tribune is dacht ik ongeveer 50 pond, tafel kost later in het toernooi al richting de 300 pondquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan een tafeltje zitten is blijkbaar duurder dan op de tribune zitten.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
Die Bunting heeft zo'n blije kop. Ik word er vrolijk van.
Bunting? Dik 300 pond gok ik.quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag behandelen ze ongeveer elke dag.
Valt op zich nog wel mee, voetbal in Engeland is een stuk duurder.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Tribune is dacht ik ongeveer 50 pond, tafel kost later in het toernooi al richting de 300 pond
Ik doe rustig aan, laat Bunting maar denken dat 'ie goed bezig is.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Wase staat een partijtje slecht te gooien
Als dit zo door gaat wint Bunting de eerste set.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Bunting is beter uit de startblokken gekomen dan Wade.
Het is ergens ook een beetje raar, bij VI kan je via de site gewoon een vraag insturen, moeten ze hier ook even doen. Veel makkelijker.quote:
Dat heb ik dat helaas gemist, Ambro.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag behandelen ze ongeveer elke dag.
Boeiende analyse.quote:Op maandag 29 december 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
edit, nog niet
[..]
Als dit zo door gaat wint Bunting de eerste set.
Komt anders aardig dichtbij hoor, als je het een beetje gevolgd hebt dan had je het kunnen weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |