Arme sloebers uitlachen is not dun in Engeland.quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef DeeBee het volgende:
Waarom muten ze dat 'can't afford a table!' nou telkens? Of versta ik het heel verkeerd en zingen ze wel iets kwetsends?
Hummerquote:
Tot nu toe zingen ze dit WK "boring, boring tables' vanaf de tribune en 'feed the stands, let them know it's Christmas time' vanaf de tafelsquote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
volgens mij zingen ze 'boring, boring tables'
Hangt van dag en plek af.quote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens af hoe duur zo'n kaartje is...
Stuur een tweetquote:Op maandag 29 december 2014 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens af hoe duur zo'n kaartje is...
Ja, beiden. De ene zingen de tafels, de anderen de tribunes.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
volgens mij zingen ze 'boring, boring tables'
Aan een tafeltje zitten is blijkbaar duurder dan op de tribune zitten.quote:
Eerst naar het darten en daarna langs de voetselbankquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, beiden. De ene zingen de tafels, de anderen de tribunes.
En net alsof mensen die hier naartoe gaan arm zijn.Britten zijn zo snel butthurt altijd, hilarisch.
http://www.pdc.tv/tickets(...)championship-ticketsquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan een tafeltje zitten is blijkbaar duurder dan op de tribune zitten.
Maar waar praten we over...100 pond, 200 pond?
Tribune is dacht ik ongeveer 50 pond, tafel kost later in het toernooi al richting de 300 pondquote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aan een tafeltje zitten is blijkbaar duurder dan op de tribune zitten.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
Die Bunting heeft zo'n blije kop. Ik word er vrolijk van.
Bunting? Dik 300 pond gok ik.quote:Op maandag 29 december 2014 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die vraag behandelen ze ongeveer elke dag.
Valt op zich nog wel mee, voetbal in Engeland is een stuk duurder.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Tribune is dacht ik ongeveer 50 pond, tafel kost later in het toernooi al richting de 300 pond
Ik doe rustig aan, laat Bunting maar denken dat 'ie goed bezig is.quote:Op maandag 29 december 2014 20:23 schreef Thezeurminator het volgende:
Wase staat een partijtje slecht te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |