De kapsalon van Benito?quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wade heeft even een kappertje gepakt.
De helft is kutmuziek.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister je nu wel naar de Top 2000 ouwe pik.
Nee mattiequote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Luister je nu wel naar de Top 2000 ouwe pik.
Crisis dus duurder.quote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Die chicks van de pdc hebben steeds vaker normale borsten. Vroeger was het altijd opgepompt
De borsten van de PDC-darters worden steeds groter.quote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
Die chicks van de pdc hebben steeds vaker normale borsten. Vroeger was het altijd opgepompt
"Beledigende" teksten muten ze graagquote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef DeeBee het volgende:
Waarom muten ze dat 'can't afford a table!' nou telkens? Of versta ik het heel verkeerd en zingen ze wel iets kwetsends?
Gaat dus weer de goede kant om met de wereldquote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
volgens mij zingen ze 'boring, boring tables'quote:Op maandag 29 december 2014 20:19 schreef DeeBee het volgende:
Waarom muten ze dat 'can't afford a table!' nou telkens? Of versta ik het heel verkeerd en zingen ze wel iets kwetsends?
Die strakke blonde Chick is zeker lekker.quote:Op maandag 29 december 2014 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat dus weer de goede kant om met de wereld
Dat vond Wade ook... Die heeft haar die ongein wsl verboden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:18 schreef Thezeurminator het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |