SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Dat is het nog steeds, alleen nu met schijninspraakquote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh nee, passen ze dit ook al aan? Gewoon een random plaatjesfeestje was juist zo leuk
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jup. Maar zolang ik een vriendin heb hoef ik die discussie toch niet echt te voeren, lijkt me.quote:Op maandag 29 december 2014 18:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij trekt dat onderbroekje aan dat n00bie liet zien?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Dat zegt anders helemaal niksquote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Maar zolang ik een vriendin heb hoef ik die discussie toch niet echt te voeren, lijkt me.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ahja dat is ook weer waarquote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Maar zolang ik een vriendin heb hoef ik die discussie toch niet echt te voeren, lijkt me."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
BoutnummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ringo, kom er maar in.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
George michael had ook vriendinnenquote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Maar zolang ik een vriendin heb hoef ik die discussie toch niet echt te voeren, lijkt me.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
MJ
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
They don't really care about us![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Klopt, maar er zijn toch andere normen en waarden in het homocircuitquote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die ligt ondertussen ook al weer 5 jaar aan de verkeerde kant van het grasquote:
Zijn dat niet een beetje vooroordelen? Ik blijk zojuist homo te zijn, en in dat geval spreek ik uit iegen ervaringquote:Op maandag 29 december 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn toch andere normen en waarden in het homocircuit
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Lukt me uitstekend.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef DjeDje het volgende:
Hier kan je toch niet op stil blijven zitten.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is uit eigen ervaringen gesprokenquote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zijn dat niet een beetje vooroordelen? Ik blijk zojuist homo te zijn, en in dat geval spreek ik uit iegen ervaring
Ik ga te keer als Michael Jackson op een kleuterspeelzaal.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef DjeDje het volgende:
Hier kan je toch niet op stil blijven zitten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jawel hoor.quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef DjeDje het volgende:
Hier kan je toch niet op stil blijven zitten.![]()
Dit is het enige nummer van History dat ik goed trek.
Oke, Scream had ook leuk kunnen zijn, maar Janet
Dit vind ik niet echt wat. Heb zelf ook smooth criminal gestemd.When I was a child I had a fever.
Pff, wat gaat dat toch snel. Dan hoor je af en toe een "nieuw" nummer van hem waar helemaal mee gespeeld is. Maar toch is het hem niet..quote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ligt ondertussen ook al weer 5 jaar aan de verkeerde kant van het gras![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga te keer als Michael Jackson op een kleuterspeelzaal.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
zooo heequote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga te keer als Michael Jackson op een kleuterspeelzaal.![]()
Jezelf quotenquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat het geen lekker nummer is![]()
![]()
[..]
Ik ga te keer als Michael Jackson op een kleuterspeelzaal.![]()
![]()
Hohoho, jij bent echt in vormquote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga te keer als Michael Jackson op een kleuterspeelzaal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[..]
Ik ga te keer als Michael Jackson op een kleuterspeelzaal.!
-XOXO-![]()
Huh?quote:Op maandag 29 december 2014 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is uit eigen ervaringen gesprokenI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Turn around![]()
Kitschelaar!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was op vakantie in Italie toen. Kom ik thuis, zie ik dat MJ is overleden. Lekker danquote:Op maandag 29 december 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ligt ondertussen ook al weer 5 jaar aan de verkeerde kant van het gras
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Maar goed kinders, ik ben eten
Tot straks
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Smakelijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef laxus13 het volgende:
Maar goed kinders, ik ben eten
Tot straksDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit kan eigenlijk echt niet.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
WTFAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Spookrijder
![]()
Ze gaan wel opnieuw beginnen zo toch?
![]()
![]()
Spookrijder, turn aroundWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oeh Bonnie. Schuifelen op schoolfeestjes en proberen je erectie te verbergen
When I was a child I had a fever.
Een spookrijder, ik zie er wel honderd![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Wel veel spookrijders deze week.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Haha genietenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:
Kan niet, dan is er geen tijd voor de appsquote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef essnhills het volgende:
Ze gaan wel opnieuw beginnen zo toch?![]()
![]()
het liedje is nu wel een beetje verpest
Tik 'm aan!quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik dacht dat de Twin Towers weer waren ingestort ofzo, hier onderbreek je toch niet zo'n prachtig nummer voor.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Fuck de appsquote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan niet, dan is er geen tijd voor de apps
quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Stickertje het volgende:
moet steeds denken aan haar esf optreden van 2013![]()
Dat was een wandelend lijk. De Britten dachten toen nog kans te maken op de overwinning, zoals elk jaar.
![]()
Nu pas?quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
het liedje is nu wel een beetje verpest![]()
![]()
-355?quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Terreros85 het volgende:
Doe deze even een plaats of 1000 lager.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Rellende_Rotscholier
![]()
En dadelijk ook nog Marco Borsato. Grienen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat was vrij genant inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dat was een wandelend lijk. De Britten dachten toen nog kans te maken op de overwinning, zoals elk jaar.
Ik vond hem gewoon leuk hoor. ):quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat mij lekker spuitelfen![]()
Die stond met 4 flessen sherry in haar mik op het podium. Gênant.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dat was een wandelend lijk. De Britten dachten toen nog kans te maken op de overwinning, zoals elk jaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Geweldig.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Stickertje het volgende:
moet steeds denken aan haar esf optreden van 2013![]()
Zat daar in de zaal en toen ze inzette zag je de wanhoop in de ogen van de Britse vrienden.
![]()
![]()
Die zag het publiek 3 keer zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die stond met 4 flessen sherry in haar mik op het podium. Gênant.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En het een jaar later gewoon nog een keer proberen met een opgewarmd lijkquote:
When I was a child I had a fever.
Zo eindelijk thuis.
Vanochtend vertrokken met Japan ~ Nightporter (no 822), aangekomen met Michael Jackson ~ They don't care about us (no 646). Vrijwel alles daartussen gehoord, helaas ook Meat Loaf.![]()
Ze dacht nog wel, 'wow, dit is wel erg veel publiek!'quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zag het publiek 3 keer zitten."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Humpie was ook niet echt een winnaar inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 18:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
En het een jaar later gewoon nog een keer proberen met een opgewarmd lijk
quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Geweldig.Zat daar in de zaal en toen ze inzette zag je de wanhoop in de ogen van de Britse vrienden.
![]()
heerlijk om dat te kunnen zien
leedvermaak
Ze smelten de kazen!![]()
Marco Borsato
Wat heb ik een hekel aan die stelende halve ItaliaanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik krijg het hier heel koud van.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Marco, tief nou 's op, jonguh!
645 Total Eclipse Of The Heart Bonnie Tyler 1983 86 133 142 124 215 208 264 352 316 245 486 478 503 629 579 645[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Blauw als ze lacht. Is ze dan eigenlijk wel aan het lachen?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ewbank tekstenquote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blauw als ze lacht. Is ze dan eigenlijk wel aan het lachen?Ze smelten de kazen!![]()
De tekst waarvan je wist dat die ging komen?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Het begin van dit liedje vind ik wel mooi![]()
Ze bleef erinquote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blauw als ze lacht. Is ze dan eigenlijk wel aan het lachen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dat noemen we in de volksmond ook wel een dom DOM deer.quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Lamabal het volgende:
Ze is vrij, vrij om te gaan maar ze blijft bij mijHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja ze is blauw aangelopenquote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Lamabal het volgende:
Ze is vrij, vrij om te gaan maar ze blijft bij mijOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef Fred_B het volgende:
Kan half Nederland op de snelweg even zijn auto omdraaien nu?![]()
![]()
Je hebt gelijk, eerst Engelbert en toen Bonnie. En toen dat heel verrassend niet bleek te werken hadden ze dit jaar weer een normale zangeres. Die wel op een traditionele positie eindigde trouwens.quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
Humperdinck was toch was toch 2012? Dit jaar was die Molly Smitten nog iets.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Het einde vind ik fantastisch.quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef essnhills het volgende:
Het begin van dit liedje vind ik wel mooi
WantBen jij weleens de eb en vloed geweest in iemand? Lijkt me tamelijk onstuimig.quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef essnhills het volgende:
Het begin van dit liedje vind ik wel mooi
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Dat is best knap, ik kan niet nog 12 van dit niveau zeiknummers bedenken.quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een waardeloos 13 in het dozijn nummerOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dit nummer doet me denken aan Marco Borsato.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hierna wordt het goed gemaakt voor onsIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het einde vind ik fantastisch.![]()
![]()
Zeik nanananananaAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik ben ook tamelijk onstuimigquote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Want
[..]
Ben jij weleens de eb en vloed geweest in iemand? Lijkt me tamelijk onstuimig.
titel zegt me niksquote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef DeJori het volgende:
Hierna wordt het goed gemaakt voor onsZe smelten de kazen!![]()
Ik vind vooral het einde mooiquote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef essnhills het volgende:
Het begin van dit liedje vind ik wel mooi![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Otis is op dit moment wel onze enige redding.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:![]()
Wat komt hierna?
Ja ik twijfelde alquote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
Humperdinck was toch was toch 2012? Dit jaar was die Molly Smitten nog iets.When I was a child I had a fever.
Ik ben eten
schizofreniequote:Op maandag 29 december 2014 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Want
[..]
Ben jij weleens de eb en vloed geweest in iemand? Lijkt me tamelijk onstuimig.
Smakelijkquote:
I've got dreams .... dreams tooooo rememberrrr
Dan mis je Otis Reddingquote:maar smakelijk
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Etenstijd
Otis Redding![]()
![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
UI weer prima in t ritmequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nikszeggende flutmuziek, laten we verder gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Simon & GarfunkelHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Where have you gone, Joe DiMaggio
richie sambora heeft een goede cover van dit nummer gemaakt ( gitarist van bon jovi )Ze smelten de kazen!![]()
Lemonheads (?) ook.quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef Stickertje het volgende:
richie sambora heeft een goede cover van dit nummer gemaakt ( gitarist van bon jovi )Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Nikszeggende flutmuziek, laten we verder gaan.Schaam je!
1 van de vier mooie platen die dit uur afsluiten!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Nikszeggende flutmuziek, laten we verder gaan._! volgens mij heb je hem per ongeluk op 3fm staan
I've Been Loving You Too Long?quote:
Nee hij staat op de Top 2000. Gelukkig nu S&G.quote:Op maandag 29 december 2014 18:48 schreef DeJori het volgende:
[..]_! volgens mij heb je hem per ongeluk op 3fm staan
Ga je mond spoelen!!quote:Op maandag 29 december 2014 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Nikszeggende flutmuziek, laten we verder gaan.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wist niet meer precies hoe ze heettenquote:![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 29 december 2014 18:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hij staat op de Top 2000. Gelukkig nu S&G.
Denken dat Mani domme dingen zegt,quote:Op maandag 29 december 2014 18:48 schreef DeJori het volgende:
.
![]()
Heb jij ook al een gehoorsprobleem ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denken dat Mani domme dingen zegt,.
Nog serieus reageren op zijn getroll........quote:Op maandag 29 december 2014 18:48 schreef DeJori het volgende:
![]()
![]()
kan me daar niet in vinden, rij alleen over een stinkende rechte boerenweg als ik naar kleve gaquote:Op maandag 29 december 2014 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
Dit nummer
Op een mooie zomerdag
In de cabrio
Op de bochtige wegen langs de Cote d'Azur
Mrs. Robinson is een gevalletje 'Nice' voordat South Park er een meme van maakte.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ach, anders duurt de avond zo langquote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog serieus reageren op zijn getroll........
Ik ken geen Bridge van Otisquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mensen die een nummer van Otis Redding niet leuk vinden zijn trollen, ok man.quote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nog serieus reageren op zijn getroll........Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Highway to Hell is dan toepasselijkerquote:Op maandag 29 december 2014 18:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan me daar niet in vinden, rij alleen over een stinkende rechte boerenweg als ik naar kleve ga
-XOXO-![]()
quote:
Almost heaven, West Virginia
Meeblèren!Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
karaoke classicWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Jaaaa jongens helemaal los.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh ben ik weer te snelquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken geen Bridge van Otis
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
hermens house band versie is beter, en dat meen ik oprecht
quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
hermens house band versie is beter, en dat meen ik oprechtjij hebt oprecht geen smaakquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
hermens house band versie is beter, en dat meen ik oprecht![]()
Tooooo the plaaaceeeee i belonggggg!!!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]
jij hebt oprecht geen smaak
Mountain mamaaaaaaaquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Rellende_Rotscholier
![]()
Zooooooooo boem koekoekquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]
jij hebt oprecht geen smaakHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt? Deze John Denver versie kende ik nog niet.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Country is meestal kut, dit is ook niet zo geweldig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
TAKE MEEEE HOMEEEEEAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Elke feesten- en partijenbandquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt. Deze John Denver versie kende ik nog niet.
Lee Towers heeft (zoals zo vaak) het origineel gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt. Deze John Denver versie kende ik nog niet.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Troll is obviousquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt. Deze John Denver versie kende ik nog niet.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hermes House Bandquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt. Deze John Denver versie kende ik nog niet.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
johnny cashquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Country is meestal kut, dit is ook niet zo geweldig.
In plaats van smartphones of:quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toen mensen nog aanstekers gebruikte
-XOXO-![]()
Leaving on a jet plane gemist
Volgend uur kan ik eigenlijk wel overslaan. Daarna terugkomen voor een uurtje met Kane, Madonna, Guus Meeuwis, Herman Van Veen en de Kast.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Sweeeeeet CaroliiiiiiiineAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Rellende_Rotscholier
![]()
SWEET CAROLINE OH OH OHHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
P'cies. je hebt Isley Brothers, Jackie DeShannon en Lee Towers en de rest zijn allemaal covers.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lee Towers heeft (zoals zo vaak) het origineel gemaakt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:![]()
Er staat veel te weinig cash in de top 2000, en de nummers die erin staan zijn de verkeerde
Fritsie Wester zijn favorietLife lies a slow suicide
Die heeft wel een paar bazennummers jaquote:voor ieder genre zijn er uitzonderingen natuurlijk.
SO GOOD
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Die radiodj is wel een volksmenner zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, #692quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Lied van Boston Red Sox geloof ikLife lies a slow suicide
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoi
VAN_POPPEL!!! Hoe lang post je al mee?quote:Op maandag 29 december 2014 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
CAROLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE
We misten je!!!!
Dit nummer is ook vergald door zo'n gebroeders ko achtige skihut baggerWhen I was a child I had a fever.
Rellende_Rotscholier
![]()
Broekje uit.quote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoiHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Vind het origineel van Elvis Presley samen met Bobby Womack beter.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Een uurtje ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
VAN_POPPEL!!! Hoe lang post je al mee?
We misten je!!!!
Hoezo?![]()
![]()
Bah Dire Straits.quote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
Na 20:00 Tunnel Of Love van Dire Straits hiephoi![]()
Ik zing steeds mee 'So Good' en 'WOHOHO'
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
ken ik niet gelukkigquote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef Homdeck het volgende:
Dit nummer is ook vergald door zo'n gebroeders ko achtige skihut baggerZe smelten de kazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |