Mountain mamaaaaaaaquote:
Zooooooooo boem koekoekquote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
[..]
jij hebt oprecht geen smaak
Elke feesten- en partijenbandquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt. Deze John Denver versie kende ik nog niet.
Lee Towers heeft (zoals zo vaak) het origineel gemaakt.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Wie heeft dit nummer nog meer gemaakt. Deze John Denver versie kende ik nog niet.
Troll is obviousquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
Hermes House Bandquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef MarijeH het volgende:
Leuk nummer.
johnny cashquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Mani89 het volgende:
Country is meestal kut, dit is ook niet zo geweldig.
In plaats van smartphones of:quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toen mensen nog aanstekers gebruikte
P'cies. je hebt Isley Brothers, Jackie DeShannon en Lee Towers en de rest zijn allemaal covers.quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lee Towers heeft (zoals zo vaak) het origineel gemaakt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |