SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EindejaarsPOLL's in de spoilerSPOILER: EindejaarsPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Dinsdag 30 december: Bekendmaking Utopiaan 2014 (waarschijnlijk om 12:00 uur)
Woensdag 31 december: Bekendmaking wie blijft en gaat
Woensdag 31 december: Afscheidsfeest (waarschijnlijk met oud-bewoners)
Donderdag 1 januari: Exit bewoners
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
UITSLAG VAN UTO-USER-AWARDS!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Uitslag!
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
Gio was vanmiddag al bezig met foto's nemen van de hele inboedel.quote:Op maandag 29 december 2014 17:47 schreef Urb het volgende:
Lau valt Gio aan en snapt niet dat die veiling een idee van de redactie is he? Moet nieuwe inboedel in voor 2.0.
Nog te dom om te poepen.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
Dat roept Gio al een maand. Dat alles te koop is.quote:
Ik 12,50 om ze te mogen voelen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Groetjes,
Raskolnikow
Ze hebben hem zelf voor nietsquote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef LLgetikt het volgende:
jahoor vanness vind dat de horeca keuken te weinig.. bieden van 2.500 eurotjes
is dat zo?quote:Op maandag 29 december 2014 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
gaan ze naar een nieuwe locatie en is daarom die beelden zo slecht,hebben ze de cams al verplaatst
lolquote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's de Fles hem zijn tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
renevanlaaren
ik bied 10 euro als lot 1 dag niet rookt drinkt en eetquote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's de Fles hem zijn tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
renevanlaaren
Ik ook heel ergquote:Op maandag 29 december 2014 17:48 schreef LLgetikt het volgende:
wat een volk he ik word nu al agressief... ik heb nog nie gegeten zal dat wel zijn
ja zal wel beter zijn..quote:Op maandag 29 december 2014 17:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geen idee een vermoeden gewoon weer op 0 beginnen
Ze verkopen toch niets in die 24 uur.quote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik snap dat niet, waarom moet alles snel verkocht worden? Er krijgt er maar eentje de prijs. Moeten ze straks weer nieuwe spullen kopen.
ja tuurlijk.. maar wel leuk de fles 3 dagen lam.. worden vast mooie beeldenquote:Op maandag 29 december 2014 17:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
3 dagen Feest had de Kreeft gezegd
Alles wat ze daar binnen hebben gebruikt is te goor om vast te pakken. Ruud en Billy hebben overal aangezetenquote:Op maandag 29 december 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze verkopen toch niets in die 24 uur.
Want morgen is de stembus gesloten om 10:30 en de premium om 10:59.
Daarna worden stemmen geteld (gemanipuleerd) en om 12:00 komt de uitslag.
Die opbrengsten komen niet ten goede van de winnaar. Want de "kas" is ook sluitend om 10:59 uur.
Hem mot uitgerust naar huis komen: "Hoi Jari, fijn je te zien, als je me zoekt, zit ik in de kroeg, gedraag je hé?"quote:Op maandag 29 december 2014 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
En waarom ligt die ouwe baklap alweer te rotten in hem zijn nest?
[ afbeelding ]
Die kopen alles op natuurlijk. Met het geld wat die crackhoer heeft verdiend achter één of ander station.quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wat ze daar binnen hebben gebruikt is te goor om vast te pakken. Ruud en Billy hebben overal aangezeten
Moet andersom eens gebeuren bij onze anti-pester, dan krijg je een bezem op je knar of een 27 delig servies naar je hoofdquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Groetjes,
Raskolnikow
Ik heb nu gemaild dat ik 5 euro bied voor de frees van Patrick. Heb net ook bevestiging dat de mail is doorgestuurd naar de bewoners.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild dat ik 5 euro bied voor de frees van Patrick. Heb net ook bevestiging dat de mail is doorgestuurd naar de bewoners.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:04 schreef renevanlaaren het volgende:
ik bied 10 euro als lot dit filmpje bekijkt
Jah, Vanessa gaat gelijk voor 25.000 euro.quote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Zou je ook kunnen bieden op iemand dat ze onmiddelijk Utopia verlaat?
Die gaat al voor een wijnflesquote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, Vanessa gaat gelijk voor 25.000 euro.
Jammer boven mijn budgetquote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, dat soort envelopjes mis ik nog in de brievenbus.quote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze krijgt een beeld niet kwijt...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 29 december 2014 18:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick gaat niet meer meedoen aan de jacht op gereedschap.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild dat ik 5 euro bied voor de frees van Patrick. Heb net ook bevestiging dat de mail is doorgestuurd naar de bewoners.
Ja én de pot wordt ook nog wel verder opgepimpt, het is zó nep allemaalquote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
er komt echt nog wel een afkoopsom morgen
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Zou je ook kunnen bieden op iemand dat ze onmiddelijk Utopia verlaat?
En die pakt Joey let maar opquote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
er komt echt nog wel een afkoopsom morgen
Ik wil jouw tieten ook zien.quote:Op maandag 29 december 2014 18:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh en dan wil je die tieten van lauB zien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het je wel vertellen, maar dan moet je je mond wel houdenquote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]is dat wie ik denk dat het is?
Ow? Vertelquote:Op maandag 29 december 2014 18:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Nee ik heb al een lekkere cosser gevonden![]()
![]()
Klinkt supergezelligquote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Urb het volgende:
Naomi gaat leuke dingen doen met spierziekte
Grapjasquote:Op maandag 29 december 2014 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gio volgt de raad van joey op, praat met naomi over wat ze wil en bied aan te helpen, dan geeft ze gio misschien een stemquote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
Gio praat over plannen die hij nog heeft...hij ging toch naar huis?
Dat zei Colinda toch al? Dat ze een 0 (nul) zag? En volgens mij zei ze ook dat je een dagelijks project had.quote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Grapjas
Da's een foto van mijn Day Zero Project
Oke. Zieltjes winnen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:17 schreef Ransjih het volgende:
[..]
gio volgt de raad van joey op, praat met naomi over wat ze wil en bied aan te helpen, dan geeft ze gio misschien een stem
gio gaat echt wel, die heeft geen plannen meer behalve die jump kraan
Nee hoor, ik ben een hele lieve zachtaardige man. En ik maak hele mooie dingen. Als je de bitjes niet bij de boortjes stopt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 29 december 2014 18:20 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Jaaa zou jij wel willen hé maar ik ga dat niet doen , dan ga jij mij stalken
En dan eet je een Mc Flurryquote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Grapjas
Da's een foto van mijn Day Zero Project
dat ze zich beiden stoorden aan het gesprek laatst van vanes en wilco over isa, die niks gedaan zou hebbenquote:
Ja idd, dat miste ik ook. Nicolien vond iets erg onrechtvaardig.quote:
Huh? Wanneer?quote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zei Colinda toch al? Dat ze een 0 (nul) zag? En volgens mij zei ze ook dat je een dagelijks project had.
WOWWWWW!!!!!!!!!!!!
Colinda weet echt alles!!!!!
Ik wil weten wie er voor staatquote:Op maandag 29 december 2014 18:19 schreef Kaleddi het volgende:
Zal blij zijn als dat stemgezeik voorbij is. Vind ik altijd zoooooo saai
quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over wie weg gaat ,ik maak een filmpje
Stuur je foto maar in mijn dmquote:Op maandag 29 december 2014 18:22 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben een hele lieve zachtaardige man. En ik maak hele mooie dingen. Als je de bitjes niet bij de boortjes stopt is er niks aan de hand.
rene, heb je ook het stukje 5 minuten voor centraal, over die rekening van 10.000,-quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
over wie weg gaat ,ik maak een filmpje
quote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef lorrie03 het volgende:
[..]![]()
als die staat ga ik gelijk kijken voor die weer weg is
quote:Op maandag 29 december 2014 18:24 schreef lorrie03 het volgende:
[..]![]()
als die staat ga ik gelijk kijken voor die weer weg is
nee zat te etenquote:Op maandag 29 december 2014 18:25 schreef Ransjih het volgende:
[..]
rene, heb je ook het stukje 5 minuten voor centraal, over die rekening van 10.000,-
gesprekje mark/ gio net voor de SL om 17:25 dacht ik
Slimquote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Haha ja
http://dayzeroprojectvansara.blogspot.be/p/mijn-doelen_5.html?m=1
ik klap er steeds uit dus moet erbij blijvenquote:Op maandag 29 december 2014 18:27 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Moet je die computer aantrappen met de fiets ofzo
Trap dan ook doorquote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik klap er steeds uit dus moet erbij blijven
quote:
Nouja, dat wil Lau dat ze dat doet. Ik heb niet gehoord dat Lot dat zelf ook wil.quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef Kijkertje het volgende:
Lot vertelt aan Nico dat ze ook niet weet wat ze gaat doen bij het stemmen. Het was toch 3 stemmen op Vanes?
Lau vertelde aan Vanes gisteravond dat Lot dat toegezegd hadquote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Nouja, dat wil Lau dat ze dat doet. Ik heb niet gehoord dat Lot dat zelf ook wil.
TBS kliniek bellen of is het al te laat?quote:Op maandag 29 december 2014 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die Psycho gooit werkelijk ALLES CENTRAAL, of het gaat om die Apenkop of iets anders.
Hij denkt zijn gelijk te krijgen in het CENTRAAL.
Mmmm, ik ben toch achterdochtig.quote:Op maandag 29 december 2014 18:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lau vertelde aan Vanes gisteravond dat Lot dat toegezegd had
ik begrijp dat die mensen ook bijna bij iemand thuis warenquote:Op maandag 29 december 2014 18:31 schreef Urb het volgende:
Geheimtaal Nico tegen Lot over wie er allemaal bij Isa thuis waren. "wat vond je gister vervelend op de markt?"
Lot snapt et niet, wss worstenman en vrouw
Ik ook uiteraard want Lot verandert nogal eens van mening, maar Vanes werd er iig helemaal euforisch vanquote:
stond er bij die doelen ook dat je een geschifte waarzegster moest gaan adoreren ?quote:Op maandag 29 december 2014 18:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Haha ja
http://dayzeroprojectvansara.blogspot.be/p/mijn-doelen_5.html?m=1
Des te harder komt de klap aanquote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook uiteraard want Lot verandert nogal eens van mening, maar Vanes werd er iig helemaal euforisch van
als ze het niet doet krijgen ze ruziequote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik ook uiteraard want Lot verandert nogal eens van mening, maar Vanes werd er iig helemaal euforisch van
Alleen Nico moest er heen maar Lot gelijk er achter aan die denk dan kan ik daar even praten.quote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Urb het volgende:
Nico en Lot moeten naar de ZK komen, ze leggen wel even uit waarom ze zaten te fluisteren over de fans die bij Isa thuis waren.
Top vriendin of niet die Neuzel, gaat ze uitgebreid aan Lot dingen van Isa prive vertellen, stom wijf.quote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Urb het volgende:
Nico en Lot moeten naar de ZK komen, ze leggen wel even uit waarom ze zaten te fluisteren over de fans die bij Isa thuis waren.
zijn daar tegenwoordig technieken voor ja ?quote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
necrofiel technieken workshop deel 1
Ze pakken alles van je af.quote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Cir het volgende:
RuuuuuuuuuuuuHuuuuuuuuuuuuuuuud
Nouw Hoor Ruuud!
soms mis je gewoon ineens iemand
Jopie en kinderenquote:Op maandag 29 december 2014 18:35 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ja leg dit maar eens uit aan je kinderen straks jopie
Snap niet waar ze zich mee bemoeien, heb niet gehoord dat Isa het bvervelend vond, die is dik met die mensen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top vriendin of niet die Neuzel, gaat ze uitgebreid aan Lot dingen van Isa prive vertellen, stom wijf.
iedereen behalve marjetquote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Cir het volgende:
Nouw Hoor Ruuud!
heel hip hoorquote:Op maandag 29 december 2014 18:36 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zijn daar tegenwoordig technieken voor ja ?![]()
![]()
Nee.quote:Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef japie1971 het volgende:
[..]
stond er bij die doelen ook dat je een geschifte waarzegster moest gaan adoreren ?
Mjah, Joey doet niet zoveel voor de groep.quote:Op maandag 29 december 2014 18:40 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat joey je mailtje heeft gelezen raskol![]()
hij gaat er angstvallig voor liggen
lolquote:Op maandag 29 december 2014 18:42 schreef japie1971 het volgende:
hij heeft er godverdomme weer mihoen bijgedaan die kut![]()
Ja vooral de eet manieren van Ruudquote:Op maandag 29 december 2014 18:37 schreef Cir het volgende:
Nouw Hoor Ruuud!
quote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja vooral de eet manieren van Ruud
dan ken jij mij nog nietquote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Vind ik een mooie vrouw voor jou!!
"Wie gaan er behalve wij nog meer weg"quote:
wat dacht jezelfquote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Moet je haar even je foto in een DM sturen...
Banken worden toch geveild.quote:Op maandag 29 december 2014 18:44 schreef Kaleddi het volgende:
Lijkt me erg handig om je roti op de bank op te eten. Waarom zitten ze niet aan tafel?
lotte viert elke dag 4 keer de samensmelting...quote:Op maandag 29 december 2014 18:46 schreef asini het volgende:
[..]
En Charlotte helemaal, die heeft al een half uur niet gegeten.![]()
Ik las 10000,-.quote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Agossie het volgende:
Ik bied ¤10,00 voor gebit van hem is een loeder
Versje?quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef pullup het volgende:
Geen zin om terug te lezen maar welk versje is het
quote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef pullup het volgende:
Ja versjequote:
Ik doe mee. Versjequote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef pullup het volgende:
als dat zo is.. en ze gaat doe ik een vreugdedansje... nooit meer dat gebek horen en halve woorden/zinnenquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef Luna1956 het volgende:
Is het waar? Heeft Vanas echt haar kist gepakt?
ja dat vroeg ik me ook af. Welk versje?quote:
de Pioniers genieten eindelijk van Luxequote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik me ook af. Welk versje?
de meeste dromen zijn bedrog als ik wakker ben ,zijn vanessa en lot er nogquote:Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef pullup het volgende:
Het zal wel weer tactiek zijn om meer stemmen te krijgen. Zo van. "Ze heeft zo hard voor ons gewerkt, we kunnen haar toch niet met lege handen wegsturen".quote:Op maandag 29 december 2014 18:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als dat zo is.. en ze gaat doe ik een vreugdedansje... nooit meer dat gebek horen en halve woorden/zinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet toch ook iedereen zelf wetenquote:Op maandag 29 december 2014 18:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Snap niet waar ze zich mee bemoeien, heb niet gehoord dat Isa het bvervelend vond, die is dik met die mensen.
Ze leken bang dat dat bij hun ook zou gebeuren hoewel ze elkaar verzekereden dat dat bij hun zo niet zou gaan, mja wat is dan het probleem he
Jij kwam met die vraag. Leg het ons eens uit?quote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef pullup het volgende:
[..]Sinterklaas is al geweest dacht ik
Ja als ik het kon uitleggen had ik het niet gevraagd natuurlijkquote:Op maandag 29 december 2014 18:53 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Jij kwam met die vraag. Leg het ons eens uit?
ja hou de eer aan jezelf.. neehoor ze gaat gewoon gezellig daar doen.. nou dat vind ik nepquote:Op maandag 29 december 2014 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet toch ook iedereen zelf weten
Isa is ook bij de dikke muis geweest, had ik nooit gedaan maar ook dat moet ze zelf weten.
Ik dacht zoiets vanquote:Op maandag 29 december 2014 18:52 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
de meeste dromen zijn bedrog als ik wakker ben ,zijn vanessa en lot er nog
ik wil ze slaan elk uur van de dag,maar men vrouw zegt dat dat niet mag![]()
Ja mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet toch ook iedereen zelf weten
Isa is ook bij de dikke muis geweest, had ik nooit gedaan maar ook dat moet ze zelf weten.
Voedertijd in de apen-koloniequote:Op maandag 29 december 2014 18:55 schreef formule het volgende:
Mensen of dieren,als het om eten gaat,zie ik weinig verschil
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 29 december 2014 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja als ik het kon uitleggen had ik het niet gevraagd natuurlijk
alsof ze niet wist dat lot haar haatte.. kom op zeg dat is paar x heeeeeeeeeeeul duidelijk geweest toen ze erin zat.. naïeve doosquote:Op maandag 29 december 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Isa leek daar achteraf wel spijt van te hebben van bezoekje dikke muis, was voor ze dingen terug gezien had eerste dag nadat ze eruit was, onderweg naar shownieuws studio ofzo
Goed pakskequote:
Erg he? Zet net de streams aan en zie mensen eten, alsof ze uitgehongerd zijn en nooit te eten krijgen.quote:
Nah, ik ga geen dialoog met haar aan. Ik wil alleen tieten zien, geen gezeik aan mijn kop.quote:Op maandag 29 december 2014 18:56 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ze zit je uit te dagen om meer te bieden
quote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nah, ik ga geen dialoog met haar aan. Ik wil alleen tieten zien, geen gezeik aan mijn kop.
opruimen is niet de sterkste kant van de utopianen.. dat de fles nog niet loopt te bekkenquote:
Wiki voor helderzienden?quote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef renevanlaaren het volgende:
collie aan het googlen naar de klant van zo
Bullshit, vermoed ik?quote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef renevanlaaren het volgende:
collie aan het googlen naar de klant van zo
tietuhhh en niet zeikuh....quote:Op maandag 29 december 2014 18:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nah, ik ga geen dialoog met haar aan. Ik wil alleen tieten zien, geen gezeik aan mijn kop.
dat haar van toekan ziet er ook niet uit..quote:
diegene die zeker niet gaan winnen zal het boeien wat het kost die baggerquote:Op maandag 29 december 2014 19:02 schreef LLgetikt het volgende:
Ik snap niet dat ze zo vaak eten bestellen.. maarja zal wel aan mij liggen..
in Helmond is dat waarschijnlijk allemaal andersquote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Vanes: "Peking eend, da's toch eend, of nie?"
En/of evt winnaars Ni co en Vanes geen zin meer om zich uit te sloven, de tyfus voor ze allemaal, en succes met hun lichaams.quote:Op maandag 29 december 2014 19:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
diegene die zeker niet gaan winnen zal het boeien wat het kost die bagger
Bezoek aan DDM was een verplicht nummer.quote:Op maandag 29 december 2014 18:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Isa leek achteraf overigens wel spijt van te hebben van bezoekje dikke muis, was voor ze dingen terug gezien had eerste dag nadat ze eruit was, onderweg naar shownieuws studio ofzo
daar is het nr 35..quote:Op maandag 29 december 2014 19:05 schreef Cir het volgende:
[..]
in Helmond is dat waarschijnlijk allemaal anders
het houd niet op
Allemaal naar het goede doel maar weer...quote:
Lot en Lauquote:Op maandag 29 december 2014 19:10 schreef Urb het volgende:
rara welke aso waren alweer weg voor iedereen uitgegeten was.
Is ook onzin. Er zijn wel Kamervragen gesteld met DGK, maar niet voor dit.quote:Op maandag 29 december 2014 19:09 schreef pullup het volgende:
Men draait zich soepeltjes onder het feit dat er kamervragen zijn gesteld uit
Ik kon het me ook al niet herinnerenquote:Op maandag 29 december 2014 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is ook onzin. Er zijn wel Kamervragen gesteld met DGK, maar niet voor dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |