SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EindejaarsPOLL's in de spoilerSPOILER: EindejaarsPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Dinsdag 30 december: Bekendmaking Utopiaan 2014 (waarschijnlijk om 12:00 uur)
Woensdag 31 december: Bekendmaking wie blijft en gaat
Woensdag 31 december: Afscheidsfeest (waarschijnlijk met oud-bewoners)
Donderdag 1 januari: Exit bewoners
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
UITSLAG VAN UTO-USER-AWARDS!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Uitslag!
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
Gio was vanmiddag al bezig met foto's nemen van de hele inboedel.quote:Op maandag 29 december 2014 17:47 schreef Urb het volgende:
Lau valt Gio aan en snapt niet dat die veiling een idee van de redactie is he? Moet nieuwe inboedel in voor 2.0.
Nog te dom om te poepen.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
Dat roept Gio al een maand. Dat alles te koop is.quote:
Ik 12,50 om ze te mogen voelen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Groetjes,
Raskolnikow
Ze hebben hem zelf voor nietsquote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef LLgetikt het volgende:
jahoor vanness vind dat de horeca keuken te weinig.. bieden van 2.500 eurotjes
is dat zo?quote:Op maandag 29 december 2014 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
gaan ze naar een nieuwe locatie en is daarom die beelden zo slecht,hebben ze de cams al verplaatst
lolquote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's de Fles hem zijn tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
renevanlaaren
ik bied 10 euro als lot 1 dag niet rookt drinkt en eetquote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's de Fles hem zijn tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
renevanlaaren
Ik ook heel ergquote:Op maandag 29 december 2014 17:48 schreef LLgetikt het volgende:
wat een volk he ik word nu al agressief... ik heb nog nie gegeten zal dat wel zijn
ja zal wel beter zijn..quote:Op maandag 29 december 2014 17:54 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
geen idee een vermoeden gewoon weer op 0 beginnen
Ze verkopen toch niets in die 24 uur.quote:Op maandag 29 december 2014 17:51 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik snap dat niet, waarom moet alles snel verkocht worden? Er krijgt er maar eentje de prijs. Moeten ze straks weer nieuwe spullen kopen.
ja tuurlijk.. maar wel leuk de fles 3 dagen lam.. worden vast mooie beeldenquote:Op maandag 29 december 2014 17:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
3 dagen Feest had de Kreeft gezegd
Alles wat ze daar binnen hebben gebruikt is te goor om vast te pakken. Ruud en Billy hebben overal aangezetenquote:Op maandag 29 december 2014 17:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze verkopen toch niets in die 24 uur.
Want morgen is de stembus gesloten om 10:30 en de premium om 10:59.
Daarna worden stemmen geteld (gemanipuleerd) en om 12:00 komt de uitslag.
Die opbrengsten komen niet ten goede van de winnaar. Want de "kas" is ook sluitend om 10:59 uur.
Hem mot uitgerust naar huis komen: "Hoi Jari, fijn je te zien, als je me zoekt, zit ik in de kroeg, gedraag je hé?"quote:Op maandag 29 december 2014 17:54 schreef oma-Nijn het volgende:
En waarom ligt die ouwe baklap alweer te rotten in hem zijn nest?
[ afbeelding ]
Die kopen alles op natuurlijk. Met het geld wat die crackhoer heeft verdiend achter één of ander station.quote:Op maandag 29 december 2014 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wat ze daar binnen hebben gebruikt is te goor om vast te pakken. Ruud en Billy hebben overal aangezeten
Moet andersom eens gebeuren bij onze anti-pester, dan krijg je een bezem op je knar of een 27 delig servies naar je hoofdquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Groetjes,
Raskolnikow
Ik heb nu gemaild dat ik 5 euro bied voor de frees van Patrick. Heb net ook bevestiging dat de mail is doorgestuurd naar de bewoners.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild dat ik 5 euro bied voor de frees van Patrick. Heb net ook bevestiging dat de mail is doorgestuurd naar de bewoners.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:04 schreef renevanlaaren het volgende:
ik bied 10 euro als lot dit filmpje bekijkt
Jah, Vanessa gaat gelijk voor 25.000 euro.quote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Zou je ook kunnen bieden op iemand dat ze onmiddelijk Utopia verlaat?
Die gaat al voor een wijnflesquote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, Vanessa gaat gelijk voor 25.000 euro.
Jammer boven mijn budgetquote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ja, dat soort envelopjes mis ik nog in de brievenbus.quote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze krijgt een beeld niet kwijt...
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 29 december 2014 18:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick gaat niet meer meedoen aan de jacht op gereedschap.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik heb nu gemaild dat ik 5 euro bied voor de frees van Patrick. Heb net ook bevestiging dat de mail is doorgestuurd naar de bewoners.
Ja én de pot wordt ook nog wel verder opgepimpt, het is zó nep allemaalquote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
er komt echt nog wel een afkoopsom morgen
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2014 18:05 schreef Kijkertje het volgende:
Zou je ook kunnen bieden op iemand dat ze onmiddelijk Utopia verlaat?
En die pakt Joey let maar opquote:Op maandag 29 december 2014 18:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
er komt echt nog wel een afkoopsom morgen
Ik wil jouw tieten ook zien.quote:Op maandag 29 december 2014 18:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh en dan wil je die tieten van lauB zien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het je wel vertellen, maar dan moet je je mond wel houdenquote:Op maandag 29 december 2014 18:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]is dat wie ik denk dat het is?
Ow? Vertelquote:Op maandag 29 december 2014 18:13 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Nee ik heb al een lekkere cosser gevonden![]()
![]()
Klinkt supergezelligquote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Urb het volgende:
Naomi gaat leuke dingen doen met spierziekte
Grapjasquote:Op maandag 29 december 2014 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gio volgt de raad van joey op, praat met naomi over wat ze wil en bied aan te helpen, dan geeft ze gio misschien een stemquote:Op maandag 29 december 2014 18:14 schreef Rhosyn het volgende:
Gio praat over plannen die hij nog heeft...hij ging toch naar huis?
Dat zei Colinda toch al? Dat ze een 0 (nul) zag? En volgens mij zei ze ook dat je een dagelijks project had.quote:Op maandag 29 december 2014 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
Grapjas
Da's een foto van mijn Day Zero Project
Oke. Zieltjes winnen.quote:Op maandag 29 december 2014 18:17 schreef Ransjih het volgende:
[..]
gio volgt de raad van joey op, praat met naomi over wat ze wil en bied aan te helpen, dan geeft ze gio misschien een stem
gio gaat echt wel, die heeft geen plannen meer behalve die jump kraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |